Gå til innhold

Hvordan startet fødselen deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med min første fødsel startet det med vannavgang på natta, mildt sagt sjokkert da jeg bare var 36+6 og hadde ikke pakket fødebagen engang! Så startet svake rier 12 timer etter at vannet hadde gått. Deretter tok det 6 timer til han var ute :)

1: Rier tidlig på morningen, etterfulgt av mange timers pause før de tok seg opp igjen - jenta ute sent samme kveld.

2: Vannavgang tidlig på morningen, rier kom jevnt og trutt etter det - jenta ute tidlig samme ettermiddag.

Annonse

1.Vannavgang fire uker før termin. Riene kom etter nesten to døgn og 6 timer senere var han ute.

2. Vannavgang to uker over termin plass i parketten. Riene kom umiddelbart og 44 min senere var hun ute.

3. Kjente noen regelmessige sammentrekninger. Reiste på føden siden vi satt i bilen. Gikk inn på føden riene kom og blod og slim og 20 min senere var hun ute.

• 2 uker senere...

Vannet gikk, men hadde ikke rier. Fikk gradvis sterkere konstante smerter som jeg ikke skjønte at var rier, siden det aldri var pauser. Til slutt var det så vondt at vi dro til sykehuset, men mest for å få smertelindring, trodde fortsatt jeg hadde lenge igjen. Kom midt i vaktskiftet, så tok lang tid før jeg ble undersøkt. Da var det full åpning, men jeg fikk ikke lov til å presse før de hadde gjort klar ei fødestue. Derfra tok det vel 15-20 min til hun var ute. Tok rett under fire timer fra første tegn (vannavgang) til fødselen var over, men jeg tror det hadde gått fortere hvis vi hadde reist til sykehuset tidligere. Neste gang drar vi ved første tegn!

Anonymous poster hash: 821e1...3b7

Annonse

1: Vannavgang kl. 02. Ingen ordentlige rier, bare konstante smerter. Og uten pressrier kom hun ut 08.10.

2: Slimproppen gikk i 06.30 tiden. Rier som bygde seg gradvis opp iløpet av dagen. Dro på sykehuset 17.30. 6cm åpning. Lillegutt var ute 18.50.

1. Slimproppen gikk på kvelden ved 12 tiden. Våknet 4 med rier på 6-7 min mellom hver. La meg igjen og sov og dro på sykehuset da det var 3 min mellom hver ri.(5cm åpning)Ca en-to cm i timen etter det og på 9cm tok dem vannet, og time etter det var det press rier, to press så var han ute :) 40+0

2. Veldig spent på hvordan det blir denne gangen :)

Endret av *Ninnin*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...