Gå til innhold

Hjelp! Er denne svakt positiv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut som testpinnen inni er blitt flytta, siden begge strekene ligger inntil kanten. Prøv å demonter den. Syns den ser positiv ut, og tror ikke den er defekt. Men litt vanskelig å vite da. Best å ta en ny :)

Ut i fra pakken er den positiv. Synes også det ser ut som at testpinnen har blitt flytta. Skal prøve på det :) Jeg synes også det men er så usikker! Skal ta ny imorgen og på onsdag tar jeg blodprøve for å være sikker. Takk for svar :) 

Vil tro den går under som defekt.

Hvis den hadde vært defekt hadde det ikke vært noen streker eller kun strek på 'T'. Den streken på 'C' er jo veldig tydelig men den på 'T' er nesten ikke synlig selv om jeg ser den. Derfor jeg ble noe usikker. 

Hvis den hadde vært defekt hadde det ikke vært noen streker eller kun strek på 'T'. Den streken på 'C' er jo veldig tydelig men den på 'T' er nesten ikke synlig selv om jeg ser den. Derfor jeg ble noe usikker. 

Ikke nødvendigvis.

Men ville uansett ikke stolt på denne, ville tatt en ny en.

Annonse

Gjest prøver1984

ikke nødvendigvis! men demonter den da vel så ser du pinnen/strimmelen

ikke nødvendigvis! men demonter den da vel så ser du pinnen/strimmelen

Kan hende test strimmlen ligger feil i. Må ha hcg for å få strek.

Anonymous poster hash: 76363...c7d

Jeg vil også tror at teststrimmelen inni bare ligger litt skjevt inni. Jeg ville tolket testen som positiv, jeg har ikke noe problem med å se teststreken. Ta en ny i morgen, håper den også er positiv! :)

Anonymous poster hash: 014f9...de3

Jeg vil også tror at teststrimmelen inni bare ligger litt skjevt inni. Jeg ville tolket testen som positiv, jeg har ikke noe problem med å se teststreken. Ta en ny i morgen, håper den også er positiv! :)

Har nå tatt enda en test og den er også lik som denne, så imorgen skal jeg på helsestasjonen å ta en der før det blir legen på onsdag å ta en der for å være helt sikker. Vil være helt sikker før jeg forteller han som er faren. 

Kjøp CB i stedet, rfsu testene er notorisk dårlige. 

Anonymous poster hash: 046e9...f55

Den andre jeg tok var CB, den var svakt positiv den også. Skal ta en på helsestasjonen imorgen så tar jeg blodprøve hos legen på onsdag for å være helt sikker. 

Har nå tatt enda en test og den er også lik som denne, så imorgen skal jeg på helsestasjonen å ta en der før det blir legen på onsdag å ta en der for å være helt sikker. Vil være helt sikker før jeg forteller han som er faren.

Mener du i styrke eller at streken er forskjøvet? Hvis den er svak, men med riktig farge er du gravid.

Annonse

Kjøp CB i stedet, rfsu testene er notorisk dårlige.

Anonymous poster hash: 046e9...f55

Den andre jeg tok var CB, den var svakt positiv den også. Skal ta en på helsestasjonen imorgen så tar jeg blodprøve hos legen på onsdag for å være helt sikker.

Hvorfor dra både hit og dit for å teste? Svak strek = gravid, og blodprøve gir ikke noe sikrere svar. Spørsmålet nå - siden det er veldig tidlig - er jo heller om spiren blir værende. Ikke rart helsevesenet er overbelastet.

Anonymous poster hash: fdab1...766

Vært hos legen og testa?

Anonymous poster hash: 260ee...99d

Ja, hu mente jeg hadde hatt en spontanabort siden den faktisk var positiv men den hos legen var negativ. Så jauda. Bare å prøve igjen!

Så du har blødd?

Vært hos legen og testa?

Ja, hu mente jeg hadde hatt en spontanabort siden den faktisk var positiv men den hos legen var negativ. Så jauda. Bare å prøve igjen!

Så du har blødd?

Ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...