Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Altså, kan jeg sette inn 10.000 på det og bruke det som vanlig? Altså at jeg er 10.000 i pluss? Anonymous poster hash: 0465d...2c8
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 nei Anonymous poster hash: 5c6c7...b12
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Jeg kan overføre så mye jeg vil til mitt mastercard. Anonymous poster hash: 15259...d7a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Jeg gjør det på mitt visakort, og vet om andre som gjør det på mastercard. Du får veldig god rente på det! En jeg kjenner setter inn hele lønna på kredittkortet, og bruker av det gjennom måneden. Men det krever at du har oversikt over hva du bruker, så du ikke begynner å bruke av kreditten Anonymous poster hash: 06bd8...eaf
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Jeg gjør det på mitt visakort, og vet om andre som gjør det på mastercard. Du får veldig god rente på det! En jeg kjenner setter inn hele lønna på kredittkortet, og bruker av det gjennom måneden. Men det krever at du har oversikt over hva du bruker, så du ikke begynner å bruke av kreditten Anonymous poster hash: 06bd8...eaf Stålkontroll:-) Men skulle gjerne kvitta meg med litt penger som kan brukes men som ikke skal gå i suget... (har konto for alt, men ikke akkurat disse). Jeg får prøve da. De blir jo ikke borte på mystisk vis :-) Anonymous poster hash: 0465d...2c8
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #6 Skrevet 14. desember 2014 Er det lov? Har lurt på hva som skjer om jeg går i pluss på det. Er rentene like gode altså? Jeg har for tiden en del penger jeg bil spare til neste år, da je vet jeg kommer til å gå ned i inntekt. Vil det da være lurt å sette disse inn på MasterCard? Anonymous poster hash: 90519...27a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Er det lov? Har lurt på hva som skjer om jeg går i pluss på det. Er rentene like gode altså? Jeg har for tiden en del penger jeg bil spare til neste år, da je vet jeg kommer til å gå ned i inntekt. Vil det da være lurt å sette disse inn på MasterCard? Anonymous poster hash: 90519...27a I banken jeg jobber i er det ikke innskuddsrente på kredittkort. Vi returnerer pengene om det kommer inn for mye. Anonymous poster hash: 2cca9...391
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Er det lov? Har lurt på hva som skjer om jeg går i pluss på det. Er rentene like gode altså? Jeg har for tiden en del penger jeg bil spare til neste år, da je vet jeg kommer til å gå ned i inntekt. Vil det da være lurt å sette disse inn på MasterCard? Anonymous poster hash: 90519...27a I banken jeg jobber i er det ikke innskuddsrente på kredittkort. Vi returnerer pengene om det kommer inn for mye. Anonymous poster hash: 2cca9...391 Hvilken bank er det? Sjekka istad og hadde faktisk 500 for mye der. Så jeg satt de over jeg...kommer de tilbake da om det er feil? Anonymous poster hash: 0465d...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå