Gå til innhold

Blitt gravid etter 2 år?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har blitt gravid av seg selv(uten hjelp), selv om det har gått lang tid? Nå i desember er det 2 år siden jeg sluttet på p pillene, og har enda ikke blitt gravid:/ Det tok lang tid før jeg fikk regelmessige blødninger, så jeg hadde ingen kontroll på syklusen i starten.

Vi vurderer å få hjelp, men er det noen som har blitt gravide etter lang tid med prøving?

Anonymous poster hash: d2909...406
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144187082-blitt-gravid-etter-2-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja har tatt el tester fra billig-tester.no, men jeg har ikke fått noen positive tester, så er ikke sikkert jeg har eggløsning:( Men jeg fikk beskjed at siden jeg har fått regelmessig syklus de siste månedene, så har jeg mest sannsynlig eggløsning også. Blir bare forvirret jeg.

Kan hende du ikkje får heilt posetive el tester og likavel eggløsning. Ta opp til 3 stk pr dag når du merker at testen blir sterkere for å få med toppen på sterkeste testen. Kan hende du har LH stigning kjapt på knappe 12 timer.

Anonymous poster hash: dcbf7...c3d

Kan hende du ikkje får heilt posetive el tester og likavel eggløsning. Ta opp til 3 stk pr dag når du merker at testen blir sterkere for å få med toppen på sterkeste testen. Kan hende du har LH stigning kjapt på knappe 12 timer.

Anonymous poster hash: dcbf7...c3d

Takk da skal jeg prøve det :) ts

Jeg ble spontant gravid etter 14 mnd etter p-pilleslutt. Så det kan fint gå! Syklusen min var også litt på bærtur av å til, og den stabiliserte seg ikke før det hadde gått 10 mnd ca. 20 dager før jeg hadde time hos gynekolog (for å finne ut av hvorfor jeg ikke ble gravid) så testet jeg positivt :)

Så ikke gi opp ;)

Annonse

Jeg ble spontant gravid etter 14 mnd etter p-pilleslutt. Så det kan fint gå! Syklusen min var også litt på bærtur av å til, og den stabiliserte seg ikke før det hadde gått 10 mnd ca. 20 dager før jeg hadde time hos gynekolog (for å finne ut av hvorfor jeg ikke ble gravid) så testet jeg positivt :)

Så ikke gi opp ;)

Så koselig å høre! Har ikke gitt opp, men likevel blir man lei seg når man IGJEN ser den negative testen:/ ikm er på lørdag så jeg håper veldig denne måneden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...