Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 .. Anonymous poster hash: 7ca20...7c2
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Øh.. det kommer jo helt an på hvem som har lagd den? F.eks kjøpte jeg fersk kålrotstappe fra Meny i går, men den smakte så jævlig at jeg kastet den. Kjentes ut som de hadde drukna den i eddik eller noe lignende. Andre ganger har det smakt kjempegodt fra samme butikk. Så det er piss umulig å svare på. Anonymous poster hash: 33eae...74c
Fashionista Skrevet 14. desember 2014 #3 Skrevet 14. desember 2014 Det er slettes ikke så vanskelig å lage selv!! Jeg pleier å kutte ut ananasen, men følger oppskriften forøvrig!👍 INGREDIENSER 6 stk eple 5 stk stilker stilkselleri (stangselleri) , evt. litt sellerirot i terninger 1 boks hermetisk ananas i biter, liten boks 100 g valnøttkjerner 21⁄2 dl majones 21⁄2 dl stivpisket kremfløte 1⁄2 stk sitron 300 g blå druer Vis næringsinnhold Beskrivelse Slik gjør du: 1. Skjær eple, stilkselleri og ananas i biter. 2. Bland sammen majones og stivpisket fløte. 3. Epler, stilkselleri, ananas og valnøtter blandes med majones og krem. Smak til med sitron og ananassaft. Pynt med valnøtter og blå druer.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Pleier å være god de som lages på Eurospar, Meny osv. Anonymous poster hash: 400fd...135
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå