SophiesMum<3 Skrevet 14. desember 2014 #1 Skrevet 14. desember 2014 Ser at noen av disse bloggerne bruke slike, men finner samtidig ikke et enormt utvalg i butikkene. Jeg skal på julefest neste helg og har funnet meg en kjole. Den har høy hals, en liten åpning på ryggen og lange ermer. Den er trang oppe og videre lenger ned og stopper ca midt på låret. Med andre ord litt kort, men tenker at jeg overlever det i og med at kjolen ellers er veldig tildekt. Men så var det dette med sko til da. Tenkte å ha mørk strømpebukse til, type 70 den. Vil jeg da kunne bruke slike litt lange støvletter, eller må jeg på småsko, type pumps? Jeg vil ikke ha ankelstøvletter til, da jeg synes det ser så merkelig ut med ankelsko og kjole. Takk for tips 😉
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #2 Skrevet 14. desember 2014 Det er vel in med slike støvletter, men personlig tror jeg det vil se litt horete ut med så kort kjole og lange støvletter? Hadde gått for noen enkle pumps. Slike støvletter tror jeg bloggerne har handlet på nett og de blir da raskt utsolgt de fleste steder. Anonymous poster hash: 5991a...ec1
SophiesMum<3 Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2014 Hmm, tror ikke jeg vil enda opp med å se horete ut, selv med lange støvletter. Har mørk strømpebukse og en kjole som ikke viser noe bryst eller slikt. Så det er ikke en bekymring hos meg Grunnen til at jeg vil ha lange støvletter er ganske enkelt at eg er så kald av meg, og er så redd for å begynne og fryse når vi er ute :-/ og med småsko på vinteren ute, det er ganske mye snø her eg bor, det tror jeg vil bli iskaldt :-(
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #4 Skrevet 14. desember 2014 Da er det bare å kjøre på. Anonymous poster hash: 5991a...ec1
Fandens Oldemor Skrevet 14. desember 2014 #5 Skrevet 14. desember 2014 Det høres ut som om du kan pull it off siden du er såpass tildekket. Dessuten har jo horete vs fjong like mye med sminke, hår og ikke minst oppførsel å gjøre. Nå skal det sies at jeg har slike og får meg ikke til å bruke dem Synes det er pent, men føler meg ikke vel.
*SommerFrisk* Skrevet 14. desember 2014 #7 Skrevet 14. desember 2014 Og nå leste jeg hva du skal gå med.du kan IKKE gå med sånne støvletter, vær så snill og ikke gjør det. Det må du virkelig ikke gjøre. Og siden du har valgt en passe kort kjole, så tenker jeg at du har flotte ben. Vis dem fram!-og ta på det høye hæler, pumps , selskapssko, what ever, bare ikke disse støvelettene.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #8 Skrevet 14. desember 2014 Støvletter kan være veldig stilig og fint til kjole, men de må ikke være lengre enn til knærne! Alt annet ser bare trashy ut. Anonymous poster hash: 6c8a9...09f
Nodisc Skrevet 14. desember 2014 #9 Skrevet 14. desember 2014 Jeg syns det høres stilig ut trodde jeg syntes det var horete også, men gjør faktisk ikke det alt etter hvordan de brukes selvsagt, men det du beskriver syns jeg høres bra ut
SophiesMum<3 Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 14. desember 2014 Hehe, da må antrekket opp til vurdering igjen men må legge til at støvlettene ikke har sånn høy hel, men har vel bare en helhøyde på 5 cm. Ikke type pretty woman støvletter Har også et alternativt antrekk. En svart enkel og tettsittende kjole uten ermer, som jeg bruker en enkel smal dressjakke over. Denne er litt lengre, stopper vel like over kneet. Denne kan jeg nok bruke pumps til. Jeg kan jo evt ta flate støvletter på meg på tur til festen og bytte sko der 😊
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #11 Skrevet 14. desember 2014 Bilde av disse støvlettene? Anonymous poster hash: 056df...f68
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #12 Skrevet 14. desember 2014 Ja det tror jeg blir dritstilig! Kjolen du beskriver er jo ikke spesielt avslørende, så den tror jeg fint kan kompansere skoene. Anonymous poster hash: 6bfa7...fed
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #13 Skrevet 14. desember 2014 Støvletter til over knærene er kun inn for prostituerte. Anonymous poster hash: dbee2...03f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #14 Skrevet 14. desember 2014 Kjole og støveletter er aldri fint!!!! Anonymous poster hash: 2752c...430
SophiesMum<3 Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #15 Skrevet 14. desember 2014 Wow, kun for prostituerte?? Selv ikke de enkleste spørsmål, som: er disse støvlettene in eller ut?, kan slippe unna slike svar. Da legger jeg tråden vekk. Takk for svar til dere som har svart meg ordentlig
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #16 Skrevet 14. desember 2014 Wow, kun for prostituerte?? Selv ikke de enkleste spørsmål, som: er disse støvlettene in eller ut?, kan slippe unna slike svar. Da legger jeg tråden vekk. Takk for svar til dere som har svart meg ordentlig Om noe er in betyr det ikke at det er fint. Mye som er in som ikke er fint. Anonymous poster hash: 2752c...430
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #17 Skrevet 14. desember 2014 Det er vel in med slike støvletter, men personlig tror jeg det vil se litt horete ut med så kort kjole og lange støvletter? Hadde gått for noen enkle pumps. Slike støvletter tror jeg bloggerne har handlet på nett og de blir da raskt utsolgt de fleste steder. Anonymous poster hash: 5991a...ec1 Hva skal man ha til slike støvletter om ikke kort kjole? poenget med støvletter til over knærene er jo at det skal synes, eller? forredten ikke bruk 70 den til kjole på julebord, særlig ikke med pumps. 70 den er til jobb vinterstid. svart strømpikk 20 den. og høye hæler. Anonymous poster hash: 92d63...a3f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #18 Skrevet 14. desember 2014 Håper for guds skyld at det er ut....... Anonymous poster hash: 42ba6...79b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #19 Skrevet 14. desember 2014 Det er IN, men man trenger ikke hive seg på enhver trend, særlig ikke når det er heslig. Vel det er sexy på soverommet Jeg føler meg veldig sexy når jeg går til sengs med min mann med strømper og sko eller støvletter! Anonymous poster hash: 92d63...a3f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #20 Skrevet 14. desember 2014 Det er helt UT :-) Hadde de vært in ville de solgt de overalt i skobutikkene. Har ikke sett de i en eneste skobutikk ;-) Anonymous poster hash: 7a587...434
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #21 Skrevet 14. desember 2014 Det er vel in med slike støvletter, men personlig tror jeg det vil se litt horete ut med så kort kjole og lange støvletter? Hadde gått for noen enkle pumps. Slike støvletter tror jeg bloggerne har handlet på nett og de blir da raskt utsolgt de fleste steder. Anonymous poster hash: 5991a...ec1 Hva skal man ha til slike støvletter om ikke kort kjole? poenget med støvletter til over knærene er jo at det skal synes, eller? forredten ikke bruk 70 den til kjole på julebord, særlig ikke med pumps. 70 den er til jobb vinterstid. svart strømpikk 20 den. og høye hæler. Anonymous poster hash: 92d63...a3f Svart strømpikk høres lovende ut på julebord 😂😂 Anonymous poster hash: a60df...42d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #22 Skrevet 14. desember 2014 Det er helt UT :-) Hadde de vært in ville de solgt de overalt i skobutikkene. Har ikke sett de i en eneste skobutikk ;-) Anonymous poster hash: 7a587...434 Helt enig! Skobutikkene er en god indikasjon på hva som er ok. Mange bloggere er jo super harry og det er IKKE inn med sånne sko. Anonymous poster hash: 1e946...37b
SophiesMum<3 Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #23 Skrevet 14. desember 2014 http://m.zalando.no/michael-michael-kors-regina-hoye-stovler-sort-mk111m00c-q11.html Skoene ser nesten helt lik ut som disse, bare ikke fullt så høy hæl. Og kjolen ser nesten slik ut, bare helsort og i et annet materiale. http://m.zalando.no/mint-berry-sommerkjole-hvit-m3221c0gx-a11.html
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #24 Skrevet 14. desember 2014 Hookerboots?? Njææh.. Får litt Pretty woman-følelse her For meg vil det ALLTID være ut, selv om det er in Anonymous poster hash: ffaef...816
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #25 Skrevet 14. desember 2014 Det er in!! Var senest før helgen at moteekspert kledde opp 3 kvinner til julebord på god moren Norge! Da diskuterte de lårhøye støvler! Sleng på en mørk strømpebukse om du er redd det skal se "horete" ut.. Anonymous poster hash: 70d10...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå