Gå til innhold

Jeg har SÅ VONDT! Vær så snill å hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg og kjæresten min er prøvere. Har vært det ganske lenge. Vi har kjørt på som kaniner. Nå er det 4 dager til jeg får mensen, og noe er rart.. for 4-5 dager siden opplevde jeg litt friskt lyst blod på papiret. Det første jeg tenkte var.. hmm festesmerter? 

Men i dag hadde vi sex. Det er første gangen vi har hatt sex siden rundt EL ( Tror vi fikk litt nok, i og med at vi hadde sex hver dag, fler ganger i lang tid) Hehe.. Anyway.. Vi hadde ganske ivrig samleie. Etter vi var ferdig og jeg satte meg opp i sengen, fikk jeg noen sinnsyke smerter jeg aldri har følt før. Stikkninger på vestre side av magen, ganske langt ned. Og såvidt på andre side. Så prøvde jeg å reise meg opp, og jeg fikk nesten ikke puste fordi det var så vondt. Hver gang jeg pustet ut, så stakk det langt nedover venstre ben og litt i ryggen. Jeg ble veldig redd, det ble samboeren min også, så han ringte legevakten. Hun sa "dere har sikkert bare hatt litt røff sex" .. Men tro meg, damer! Jeg har hatt røffere sex før i dag. Dette var ingenting i forhold. Jeg har ALDRI hatt sånne smerter. Jeg har lest litt rundt på forumer og søkt om denne "stinkkningen" men har ikke lest om noen som har hatt så vondt? Dette var så vondt at jeg gråt. Faktisk. 

Jeg overdriver ikke smerten jeg hadde. Jeg tåler mye, men dette var ille. 

Jeg informerte samboeren min om at hvis han hadde smelt meg på tjukka, og DENNE smerten bare var begynnelsen skulle jeg kappe ballene av han!  :fnise:

Har noen opplevd dette før? Jeg ber om deres hjelp! Er faktisk redd det kan være noe galt med meg.. 

Fortsetter under...

Jeg tror også det kan ha vært en slik vanncyste som sprakk. De er ufarlig, men gjør sykt vondt når de sprekker hvis de er stor. For meg kan det sammenlignes med at det er som at noen tar en neve strikkepinner å kjører oppi der... vondt som F.. håper det er over og at du slipper å få det igjen ;)

Annonse

Tusen takk for at dere svarte jenter!! Men en ting. For ca 1 år siden kom ikke mensen min og jeg hadde SINNSYKE menssmerter. Da jeg var hos gynekologen og hun så på ultralyd, sa hun at jeg hadde en cyste som akkurat hadde sprukket. Så dette har jeg opplevd før. Men akkurat denne smerten har jeg aldri opplevd? Kan jeg være gravid? Skjønner ingenting. 

Kjæresten min ble jo så gira, for gamle kjæresten hans fikk akkurat samme smerter etter sex og hun satt på samme måte som meg og hadde vondt på samme måte som meg. De dro på legevakta fordi det var SÅ vondt, og hun var faktisk gravid??? 

Tok en test i dag som var negativ.. Fortsatt 4 dager til ikm da.. Så litt tidlig men. 

Håper du har rett! Det hadde vært koselig! Hvis det fortsetter å gjøre vondt så ville jeg imidlertid latt med sjekke for graviditet utenfor livmor. Det skal ikke gjøre så vondt (i alle fall ikke over tid). Krysser fingre for deg! ❤️ Håper det er en liten fin spire hos deg! Klem

Hmmm, vanskelig å vite hva smertene var for noe, men jeg hadde ihvertfall noen skikkelige stikk i magen som gjorde veldig vondt sånn ca 1 uke før jeg testet positivt, så det kan jo være noe! Kjente det aldri igjen da heldigvis. 

Anonymous poster hash: 1d6e3...1af
  • 1 måned senere...

Det var en diger cyste som hadde sprukket! Var hos gyn! Dette skjedde jo etter sex, og gyn sa jeg skulle hilse samboeren min å si takk, fordi han hadde sprukket den! He he! Men men.. Vi fortsetter å prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...