Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Del Skrevet 13. desember 2014 Syklusen min har forsvunnet helt. Har ikke hatt mensen siden August! Mannen og jeg har hatt ubeskyttet sex over en lengre periode, men ikke merket noe spesielt før nå. Vi er vel i katgorien prøvere? Vi har et barn sammen fra før, men tar ting litt som det kommer. Mensen har forsvunnet etter prevensjonslutt i august. Sist vi prøvde klaffet det på runde 2 med prøving, men da var vi selvsagt veldig mye bevisst på hvilke dager som skulle være mest fruktbare. Den siste tiden har jeg hatt mensmurring, de to siste dagene hatt litt løs mage, trøtthet (men det kan bare være at jeg er sliten generelt pga stoffskifte) og blodårene på brystene syntes og stikker ut bedre enn til vanlig (svært synlig). Har nå fått time hos gyn. den 19. des. for og sjekke at alt er i orden der nede. Sist jeg var hos gyn. hadde jeg ett sår på livmortappen som nå er behandlet, redd jeg kanskje har fått dette tilbake? Vet det kan gå lang tid fra man slutter på prevensjon til man får igjen mensen, men det har gått hele 3-4 mnd og jeg har ikke sett et eneste tegn til mensen. Vet også at man kan få hormonforstyrrelser av prevensjonsslutt. Men stoffet må vel være ute av kroppen nå? (Hormonet) Tok en gravidtest på torsdag, den var negativ. Problemet er jo at ikke vet hvor i syklusen jeg er.. om jeg i det heletatt har eller har hatt eggløsning? Gruer meg til gyn.time. Hva om jeg er gravid, ser gyn dette da? Skal selvsagt gi beskjed om at vi har hatt ubeskyttet sex.Har også hatt tegn som stikking i livmoren og kramper i bekkenet. Jeg vil verken håpe eller gi meg selv noen forhåpninger siden jeg tror kroppen spiller meg noen puss. Jeg vil på en måte bare få igjen mensen og at alt kan ordne seg igjen? Eller at jeg får et annet resultat. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: f25e2...ecc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144186996-ubeskyttet-sex-ingen-syklus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå