Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Spydde ofte og hadde kraftig diare natt til tirsdag (fra kl 22 til 6), hadde litt løs mage dagen etter men ikke noe siden og ikke spydd siden. Er ennå slapp, svimmel, og kvalm. Og sliter med å få sove om nettene, har sovet bare 2-3 timer hver natt siden den dårlige natten. Er det normalt? Kan jo nevne at jeg i løpet av den natten mistet 3 kg, hadde et stort væsketap, kom mye vann ut begge veier. Etter da var matlysten elendig så gikk ned 1 kg til. Veide meg tilfeldig på mandag og etter den natten pga nysgjerrig. Veier ca 15 kg for mye så er nok å ta av. Er det normalt å gå ned så mye ved omgangssyken og normalt at man ennå er uggen nesten en uke etter? Sover med bøtta ennå ved senga i tilfelle. Har lagt meg, tidlig for meg på en lørdag men har ikke energi. Har spist nesten som normalt siden torsdag, men blir kvalm av mat. Blir også kvalm av å ikke spise, prøver å spise hva som er anbefalt ved omgangssyken men også mye næringfult men ikke svære mengder. Drikker mer vann enn jeg pleier i håp om at det kan hjelpe på formen. Kan jeg ha blitt veldig dehydret siden jeg ennå er dårlig? Selvfølgelig ikke farlig dehydrert for da hadde jeg vel ikke ligget her og tastet Tips? Sist jeg hadde omgangssyken er 3 år siden og da spydde jeg og hadde diare i 4 dager men i mye mindre omfang og gikk ikke ned i vekt som jeg kan huske. Var ikke så ille å være syk da syntes jeg, og dagen etter når spying og diare var over så var formen helt topp. Ikke som nå. Ellers er det mer enn 20 år siden sist jeg hadde omgangssyken. Dro på jobb i går siden jeg ikke har spydd på lenge men huff det var tøft. Anonymous poster hash: be292...43d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Tok du noen medisiner mot omgangssyke idoform el lignende? For meg gjør det at viruset henger igjen og at jeg blir syk lenger, sørg for å få i deg nok veske og nok hvile. Rekorden min på magevirus er 10 dager, det var grusomt!! Anonymous poster hash: 0e5e3...5c9
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Tok tirsdag ettermiddag en dose med probotika eller hva det heter, var det jeg hadde. Eller ikke tatt noe, var usikker på om det var lurt å ta noe. Anonymous poster hash: be292...43d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #4 Skrevet 13. desember 2014 Tok du noen medisiner mot omgangssyke idoform el lignende? For meg gjør det at viruset henger igjen og at jeg blir syk lenger, sørg for å få i deg nok veske og nok hvile. Rekorden min på magevirus er 10 dager, det var grusomt!! Anonymous poster hash: 0e5e3...5c9 Forresten spydde du + diare i 10 dager? Huff! Anonymous poster hash: be292...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå