Gå til innhold

Lite symptomer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe å bekymre seg over at jeg noen dager har lite symptomer ??
Altså, jeg er 5 uker på vei nå, men, har ikke så mye stikking i magen som jeg ellers har hatt i det siste, i tillegg, så er ikke puppene spesiellt ømme heller, kvalme å forsterket luktesans der i mot, takler ikke lukten av løk og når jeg tisser, syns urinen lukter så rart :P Å dette er ting jeg aldri ellers har lagt merke til..:S  Men, så lenge jeg ikke blør, så tar jeg selvfølgelig det som det sikreste tegnet på at ting er som det skal...

Skrevet

Alt er nok som det skal tenker jeg :)

symptomene var opp og ned her også. Jeg heller klarte ikke lukten av urin! Haha😂

Skrevet

Alt er nok som det skal tenker jeg :)

symptomene var opp og ned her også. Jeg heller klarte ikke lukten av urin! Haha

Ja, sant, jeg syns det lukter helt grusomt, aldri opplevd det før, åsså jeg som har vært røyker tidligere, takler heller ikke lukta av røyk :P hehe

Skrevet

Samme her..

Røyket før jeg også! Grusom lukt i disse gravid toder😂

Skrevet

Samme her..

Røyket før jeg også! Grusom lukt i disse gravid toder

Når har du termin da ? :)

Skrevet

5 juli. I følge termin kalkulatoren og mens termin. Er 11+2 idag.

mener selv jeg er en uke mindre. Skal på ul lille julaften. Får vell vite det da;-)

Hva med deg?;)

Skrevet

2 juli *

Er vel 5+0 i dag, tror jeg ganske bestemt, vi skal til legen den 23, å jordmor i januar, har fått beskjed om at jeg vil få ekstra oppfølging pga tidligere SA, pluss at jeg er litt overvektig, også er jeg bekymret...vil ikke miste igjen, var helt ødelagt sist...

Skrevet

Så bra du får god oppfølging:-)

Jeg krysser fingrene for deg og spiren. Dette går bra skal du se :-) ♡

Skrevet

Symptomene kommer og går hele tiden, men skjønner at du blir redd. Har det slik jeg også, og jeg er 12 uker på vei :o jeg mistet i MA tidligere i år og da forsvant alle symptomer og jeg følte meg ikke gravid!

Anonymous poster hash: 6ca68...4bf

Skrevet

Symptomene er her, de bare bytter på hvilke jeg har hver dag liksom :P

Skrevet

Har ikke mye symptomer jeg heller. Noen dager er jeg urven og sliten, men det kunne like gjerne vært forkjølelse sånn sett ;) Bra er det også, det blir nok av "symptomer" om noen mnd. :tommelopp:

Skrevet

Noen som vet hvor fort symptomene slipper etter en MA.. ?

Skrevet

Noen som vet hvor fort symptomene slipper etter en MA.. ?

tror det går noen uker, gjorde hvertfall det med meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...