Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #1 Skrevet 13. desember 2014 Er 11+ 2 i følge mens termin. Og sliter med å gå i vanlige bukser. De strammer veldig! Føler det har blitt en liten mage allerede:-o Skal på ul 23 des. Mener selv jeg ikke er kommet så langt; Anonymous poster hash: 3be17...43f
Leirha Skrevet 13. desember 2014 #2 Skrevet 13. desember 2014 Klarer ikke helt å huske når jeg fikk mage med nr2, men husker godt at da jeg var 20 uker så alle tydelig at det var en babymage.Med tredjemann fikk jeg de første spørsmålene da jeg var 13 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Gikk over til mammabukser i uke 10 pga. oppblåst. Nå er jeg i uke 13+6, har en liten kul. Livmoren har kommet høyt opp allerede. Anonymous poster hash: 62974...5d3
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #4 Skrevet 16. desember 2014 Da jeg var rundt 5 mnd på vei fikk jeg en antydning, når jeg fødte hadde jeg bare en "ball" der, ikke stor med andre ord, men normalt store babyer på 3 kg begge gangene. Har bakover livmor da og er lang i livet/ryggen:) Anonymous poster hash: 5f66b...f4f
FrøkenTE Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Jeg er i uke 6 og sliter allerede med å bruke vanlig, stramme bukser. Er veldig oppblåst og det føles liksom ikke riktig å trykke magen inn i trange bukser Jeg vet det ikke er gravidmagen som synes altså, men det er tydelig at det skjer veldig mye med kroppen. Forrige gang hadde jeg nesten ikke noe mage før ca uke 25
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 7+4 og buksene er allerede trange og føler jeg ser lubben ut. I forrige svangerskap fikk jeg ikke mage før jeg var 4,5 mnd på vei. Er derfor ganske så "tatt på senga" over at det er veldig synlig (syns vi i alle fall) allerede. Har ikke lyst til å fortelle det til omverdenen enda, lyst til å kose oss med den gledelige nyheten for oss selv en stund til, men spørs hvor lenge vi klarer det med denne utviklingen - får skylde på mye julemat 😂 samtlige bh'er har også blitt for små😂 Anonymous poster hash: 50794...bfe
hippmamma Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Jeg føler jeg har fått mage, men er sikkert fordi jeg har lagt på meg i det siste og i tillegg er oppblåst:P er jo bare 6+2.. Greier ikke å trekke inn magen og føler meg kvapsete.. Gleder meg til den ordentlige magen kommer så jeg slipper å føle meg så feit! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå