Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #1 Skrevet 12. desember 2014 Har hatt en helt forferdelig dag på jobb i dag, hvor jeg absolutt ikke tålte stresset og endte opp med å gråte på do. Jeg er egentlig en person som ikke blir så lett vippet av pinnen, men hormonene river og sliter i meg. Føler ikke jeg strekker til noe sted, hverken hjemme, på jobb eller sosialt. Jeg er bare kvalm og sliten. Anonymous poster hash: c2934...02e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #2 Skrevet 12. desember 2014 Jaaa... Ærsj føler jeg burde være glad og lykkelig og glede meg til jul, men i stedet er jeg bare sur og grinete og kjempe hissig. Føler mannen ikke tar meg på alvor og alt er bare dritt egentlig..... Håper det går over😔 Er heldigvis ikke så veldig kvalm enda, bare litt sånn rar i magen og litt kraftløs i kroppen liksom, men humøret er desidert verst😪 Anonymous poster hash: ab910...ab3
Leirha Skrevet 13. desember 2014 #3 Skrevet 13. desember 2014 Føler meg litt nedfor selv. Men det er ganske normalt i begynnelsen av svangerskapet. Jeg har alltid blitt det de første månedene.Akkurat n¨er jeg s sliten, så pumpet for energi og så kvalmen og har så udefinerbart ubehag i kroppen som følger med å være gravid, at jeg ikke får gjort noe i heimen.Jeg får ikke gjort noe av det jeg panlegger, selv om jeg har fri mestepartene av dagene.Skulle ha bakt julekaker med ungene, og pyntet juletre, og laget pepperkakehus og aktivsiert ungene, gått ut og besøkt folk.Men jeg orker ingenting.Blir veldig lei meg pga det.Det bare mangler energi, jeg har helt flatt batteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå