Gå til innhold

Hei her er jeg igjen..

Anbefalte innlegg

Er veldig veldig usikker nå. Hadde ikm søndag 7. desember, og testet svakt positivt 12dpo. Tok en ny test på ikm og fikk sterkere strek, og Gravid 2-3 på digital CB.

Men i dag 5 dager etter ikm tok jeg en ny test, ville bare se hvordan billigtest strimmelen skulle se ut når den var ¨veldig positiv¨, som jeg trodde den kom til å bli.. Til min store skuffelse var den kjempe svak. Fikk litt panikk og tok en CB kryss test, der streken dessverre også var svakere enn på ikm.. Æsj. Er løpet kjørt nå tror dere? Enda ikke blødd noe.. Skulle vel vært 4 + 6 i dag.. så testen burde vel være veldig positiv siden den har vært sterkere før, og jeg er lengere på vei nå.. Noen som har vært borti lignende? Tror ikke dette gikk rette veien :( 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144186787-hei-her-er-jeg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre opplevd svakere geavidtest de 2 gangene jeg mista.... :( men trenger ikke være slik for deg allikevel, det er jo forsatt veldig tidlig i graviditeten. Ta en ny test om ett par dager og om den fortsatt er svak ville jeg målt hcg hos legen.... Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...