Gå til innhold

Salg på barnevogner i januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier det å være salg på barnevogner i januar? Ser at Barnashus har 25% på alle vogner i dag. Noen sjanse for at det blir bedre salg senere? 

Anonymous poster hash: f7fb0...484
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener å huske at vi kjøpte vår på salg i november-desember... Før de nye årsmodellene kom i januar.. Hør med butikken. 25% avslag er jo ganske bra!?!

Anonymous poster hash: fa7dc...8d4

Skrevet

Tror ikke du kan forvente noe stort januarsalg på vogner. Da jeg fikk min første, var det bare januarsalg på enkelte avvikende farger/modeller (hvem vil ha sukkertøyrosa vogn??). Får du 25% på akkurat den vogna du ønsker deg, er det bra.

Skrevet

Barnas hus har vel prisgaranti på en mnd om jeg ikke tar feil? Så jeg ville kjøpt en vogn på 25% i dag og hvis du finner den samme på tilbud rett over nyttår, så får du jo penger tilbake:)

Anonymous poster hash: 84a50...820

Skrevet

Salget startet i september i år når jeg skulle kjøpe.

Anonymous poster hash: c136e...24d

Skrevet

Jeg kjøpte tfk vogn i fjor på januarsalg, 4000kr :)

Anonymous poster hash: 9fd19...2fc

Skrevet

Det er gode tilbud flere dager på i desember på barnevogner, på type Barnas Hus og Babyshop. Får neppe bedre tilbud i januar, da som noen sier her på enkelte utgående farger og slikt. Det er innimellom gode tilbud gjennom hele året på slike butikker, for eksempel på "Babykveld" o.l.

Jeg hadde ikke nølt med å kjøpe vogn på 25% i alle fall, ikke så ofte det er så mye mer avslag enn det på vogner. Dessuten har Barnas Hus prismatch, så om du finner en vogn på nettbutikk, får du den til samme pris i butikken (må da være nøyaktig samme modell og farge osv.).

Ofte gode tilbud på nyåpninger også, åpnet nylig en Babyshopbutikke i nærheten her, og e hadde da kjempetilbud på flere ulike vogner. Så lurt å følge med :)

Anonymous poster hash: dc91f...238
Skrevet

Jeg kjøpte vogn i dag på barnas hus. De tvilte på det kom noe lignende tilbud med det første,

Anonymous poster hash: a5918...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...