Lille_tiger Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 eller hvor langt var dere på vei før dere delte nyheten? Jeg skal vente til uke 15 tenkte jeg. Forhåpentligvis vet jeg også kjønnet da
petitt Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har allerede fortalt det til de nærmeste. Men sånn facebook-offentliggjøring blir ikke før 12 uker, kanskje senere også.
Violeta Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Har fortalt det til sjefen og ei til på arbeid. Så får svigerfamilie og barn vite det i 8. Uke etter ultralyd. resten av verden får vi se, spørs hvor fort det vises
09+11+15 <3 Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har sagt det til sjefen min og et par på jobben, er 7+1. Kommer ikke til å si det til familien før jeg er 12 uker. Kommer ikke til å fortelle det på Facebook i det hele tatt. Syns egentlig det er vanskeligst å ikke si det til barna, har lyst å snakke om det hjemme. Men må vente til de har lagt seg 😉
Julymom2015 Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Har sagt det til nærmeste og foreldrene våre og hans, er 5 uker på vei, vi synest det er greit å være åpne om det, så hvis vi skulle miste så har vi støtten
Gjest Ovidia Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Planen er egentlig å vente til etter oul før vi forteller familie og venner. Men kan hende det blir etter ul i uke 13. Har brutt mange avtaler grunnet kvalme med teite forklaringer. Så føler jeg må komme med en beklagelse og en god grunn. På jobben måtte jeg fortelle det tidlig.
FruMille Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Her har nyheten begynt å komme ut, runder 12 fullgåtte uker denne helgen! Foreldre fikk vite det i uke 7
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 eller hvor langt var dere på vei før dere delte nyheten? Jeg skal vente til uke 15 tenkte jeg. Forhåpentligvis vet jeg også kjønnet da Uke 13 her, så må vel over på 2 trimester gruppen snart.. Vi var på 2 ultralyd på tirsdag, alt var supert, men vi velger fortsatt å ikke si noe fordi vi skal ta fostervannspr i uke 15, så når vi har fått svar på den og vet at alt går bra etter prøven så tenker vi å fortelle det, så blir vel ca uke 17-18... Anonymous poster hash: 801ce...ca4
Leirha Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Vi hadde helst lyst å vente til vi hadde vært på ordinær UL, men vi får bare se hvor lenge dte går an å skjule det.Det er jo 4de ungen, så vet ikke jeg.Sist var dte ingen tvil i uke 16. Så vi får bare se.
TMGL Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Tenker å fortelle det til svigerfar på juleaften, forutsatt at alt ser bra ut på tidlig ul, såklart. Vi skal feire hos ham, og ettersom jeg for første gang må takke nei til vin og sterk-gløgg, vil jeg heller være ærlig enn å komme med en hvit løgn. Vi ser han også såpass sjeldent, og jeg vil aller helst fortelle det ansikt til ansikt. Resten av slekta får nok vite det et par uker etter jul, satser på å fortelle det ansikt til ansikt der også.
TMGL Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Kan nevnes at jeg er 10 uker på juleaften, så litt tidlig er det jo - og også derfor jeg vil vente noen uker før jeg forteller resten av familien.
Illyrie Skrevet 12. desember 2014 #12 Skrevet 12. desember 2014 Jeg skal fortelle på julaften, om alt ser bra ut på ul den 17. des. Er ikke mer enn 8 + 2 på julaften, men har familie som reiser til sydligere strøk i romjulen, og ikke kommer hjem før til våren igjen, så da blir det å si det før de reiser. Gleder meg enormt!
Tyra83 Skrevet 13. desember 2014 #13 Skrevet 13. desember 2014 Jobben vet det (jeg er sykemeldt), svigermor fikk vite det forrige helg, og mamma og pappa fikk vite det i dag da de kom og henta lillegutt for å ta ham med på juletrefest. Jeg er 9 uker i dag. Og jeg er såpass dårlig at det er greit å si hvorfor... Mine søsken får nok vite det neste helg da det er meningen vi skal treffes for å bytte julegaver (sender de med mamma og pappa).
Mamma2013.2015 Skrevet 13. desember 2014 #14 Skrevet 13. desember 2014 Muligens 23 des. Eller julaften. Skal på tidlig ul 23 des. Så venter å ser hvor langt jeg er på vei ;-)
hippmamma Skrevet 13. desember 2014 #15 Skrevet 13. desember 2014 Jeg er bare 6 uker på vei på julaften, men tenker at jeg skal si det til familien da Pakke inn noen søte baby gaver til tante, mormor og morfar, og skrive gratulerer eller noe i den duren. Blir spennende å se om de skjønner det da. Dette her er jo nr to, så kan være det tar litt tid før de skjønner det
BettyBoob Skrevet 14. desember 2014 #16 Skrevet 14. desember 2014 Jeg er 12+3 i dag, et par kollegaer, søster og et par venninner vet. Skal fortelle pappa og svigermor på juleaften offentlig (altså jobb osv) blir etter juleferien når jeg er 16 uker null mage enda, så blir ikke avslørt. Har heller ikke vært spes dårlig, så har ikke vært borte fra jobb.
Gjest ssjuni15 Skrevet 14. desember 2014 #17 Skrevet 14. desember 2014 Sjefen har visst det hele veien, siden jeg må ha endel fri til legetimer osv:) Resten av verden blir nok ikke før 3-4 mnd, muligens før hvis det er vanskelig å skjule... Vil helst ikke si det for tidlig, er klok av skade fra før...:/
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #18 Skrevet 14. desember 2014 Nærmeste venner og familie fekk vete det ganske tidlig, men gjorde det ikkje heilt offesielt før i iveke 17 etter oul. Anonymous poster hash: e455a...5be
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2014 #19 Skrevet 14. desember 2014 Fortalte det til foreldrene mine idag, 7 uker på vei. Tenker også å fortelle det til de nærmeste venninnene nå, ikke noe stress hvis jeg skulle miste, dette var ikke planlagt og jeg føler det uansett lyyyser gravid når rødvinsdrankern plutselig sitter edru en hel venninnekveld Anonymous poster hash: 23dd1...275
ØYNE Skrevet 15. desember 2014 #20 Skrevet 15. desember 2014 Er ca 12 uker nå, og tenker å fortelle foreldrene mine og søsteren min på onsdag. Da har vi vært på tidlig UL Hadde tenkt å vente til etter OUL, men formen er dårlig og mine nærmeste er bekymret, fordi de tror jeg er utslitt pga jobb osv. Familien til mannen bor et stykke unna, og vi ønsker ikke å fortelle det gjennom telefonen, så de får vite når vi drar på besøk til nyåret
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2014 #21 Skrevet 16. desember 2014 Tror ikke jeg kommer til å fortelle i det hele tatt. Har hatt lyst å se hvor lang tid det tar før venner og kollegaer legger merke til det. Sjefen blir selvfølgelig å få vite det, mamma får nok ikke beskjed (har ikke kontakt med henne eller de andre i familien) og mine to nærmeste venner får vite det. Resten vil jeg vente å se hvor lang tid det tar før de ser det Anonymous poster hash: 4cf2d...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå