Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Og tatt biopsi/prøver av disse? Hvordan foregår dette og er det vondt? :s Og de sa at de så godartet ut, men må ta prøver for å sjekke. Vet ikke hva jeg kan forvente og hva dette i verste fall kan være:/ Anonymous poster hash: fb882...911
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Kjenner ei som fikk kreft i den, da ble den fjernet og hun fikk behandling i Oslo. Noe radioaktive greier, hun satt på isolat et par-tre uker etter hver behandling pga strålingen. Er over 10 år siden dette så jeg husker ikke detaljer, men hun er helt frisk altså. Hun må gå på medisiner resten av livet pga den manglende kjertelen. Jeg har hatt en betennelse i den. Det påvirket stoffskiftet. Fikk noen medisiner (var det steroider tro?), men det tok mange måneder før jeg ble kvitt det. Anonymous poster hash: 36715...002
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Jeg har tatt biopsi av knuter på skjolbruskkjertelen. Det var fort gjort, tok et par sekunder bare og ikke spesielt vondt. Du ligger på en benk og legen stikker en nål i kjertelen. Du kjenner selvfølgelig nålestikket, men det var ikke verre enn andre nålestikk; blodprøver, sprøyter o.l. Etterpå var det rett tilbake på jobb det var godartet og kulen er helt borte nå - uten behandling eller medisinering! Lykke til Anonymous poster hash: 21818...e01
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Som nr to så kjenner jeg også ei som det viste seg å være kreft hos. Hun ble også behandlet, går på medisiner resten av livet. Dette må være 15 år siden og hun lever i beste velgående enda Husk at de fleste kuler er godartede, selv om vi hører så langt mer om de andre Anonymous poster hash: 9968b...8d4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Pappaen min hadde det. Tok biopsi og fikk diagnosen knutestruma. Det var ikke kreft. Fjernet så en del av den. Etter noen måneder fikk han beskjed fra sykehuset om at de skulle fjerne hele, så det ikke utviklet seg til kreft. Han fjernet hele og er nå frisk. Anonymous poster hash: e7f22...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå