spirelill Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Har du vært i Legoland i Florida? Var det bra? Klarte dere å gå gjennom det meste på en dag? Takk for svar!
Musemora Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Ikke noe problem å gå igjennom på en dag. Men det finnes mange mye finere parker der.
spirelill Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2014 Vi har vært i alle Disney parkene. Sea world skal vi ikke besøke. Universal vil vi vente litt med. Marine akvariet med Winter har vi vært i. Har du en park å anbefale?
spirelill Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2014 Vi har vært i alle Disney parkene. Sea world skal vi ikke besøke. Universal vil vi vente litt med. Marine akvariet med Winter har vi vært i. Har du en park å anbefale?
Musemora Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Busch Gardens var veldig bra og universal parkene. Men ser dere ikke har tenkt dere dit, så dere har kanskje litt mindre barn enn oss. Legoland er jo for de litt mindre. Jeg syns også sea world var fantastisk bra. Vi har vært i USA 7 ganger de siste 5 årene, det er ett land som har utrolig mye å by på. For ett par år siden dro vi på 1 ukes cruise i karibien. Det var utrolig fint med barn. God tur👏👏
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Sea world, universal parkene og disney world,villa jeg tatt før legoland... Anonymous poster hash: 18f4a...a6c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Har aldri vært i Legoland i Danmark, men den er i Florida er gjennomført og veldig fin. Vi var der i oktober og unngikk helgene, da var det minimalt med kø i hele parken (det er et gedigent problem i Magic Kingdom etter hvert, og for så vidt i resten av Kissimiee-parkene også). Vi hadde med barn på 1, 5 og 7. De var midt i målgruppen og det var favorittparken deres (var også i begge Universals, Magic Kingdom og Busch denne turen). Anonymous poster hash: 58362...483
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Logoland Flordida er jo egentlig to parker da - eller; det er legoland samt badeland. Jeg ville nok brukt to dage rhvis dere skal rekke begge delser og ha god tid. Har dere besøkt Kennedy Space Centre? Både vi og ungene synes det var veldig spennende:) Gatorland? Showcase of Citrus? (ikke akkurat en fornøyelsespark, men veldig artig likevel) Orlando Science Centre? Daytona? (kan få omvisning på banen eller en prøvetur i bil:)) Bush Garden er fin hvis du er glad i store karuseller. Som dyrepark er den ikke så ålreit synes jeg..... Ellers har Orlando og området rundt veldig mye mer enn store fornøyelsesparker å by på da..... Anonymous poster hash: dbd32...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå