Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 10. desember 2014 #1 Del Skrevet 10. desember 2014 Heisann:) Jeg testet positivt for for et par uker siden, og er nå 6+1 uker på vei.. Eller jeg vet egentlig ikke om jeg fortsatt er gravid lenger. For en uke siden ble jeg plutselig veldig svimmel, så kjente jeg at jeg blødde.. Det kom en del friskt blod, blødde en liten stund, så gav det seg. Har ikke blødd siden.. Hadde også en blødning under forrige svangerskap, dog litt senere, men UL viste da at babyen hadd det helt fint, og de klarte ikke se hvorfor jeg hadde blødd. Siste uken har jeg blitt nye kvalmere, har stikninger og masse menssmerter, og veeldig såre brystvorter. Har prøvd å få time til privat UL, men får ingen time før jul. Fikk legetime på Fredag, så får høre der om det er mulig å få sjekke om det er liv inne i magen ennå. Hadde vært greit å få vite før jul siden jeg garantert blir avslørt.. Noen som har opplevd noe lignende? Kjenner jeg er utrolig utålmodig på å få svar.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144186419-augustbaby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå