Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Æsj.. i mitt første svangerskap spiste jeg det ikke. Men klarer ikke å la være denne gang... Har spist salami i 3 dager nå;-p (er yndlings pålegget mitt😁😂 Anonymous poster hash: 17353...782
Linkii87 Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Spiser det nesten hver dag. Så lenge pakken er nettopp åpnet, så er det bare å kose seg!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Dere vet jo svaret på dette.Salami er fy-mat, da det kan inneholde mye bakterier og salmonella og blabla bla.Selv om de har strengere krav i Norge enn andre steder i verden, så er det fortsatt fy-mat.Og det er ikke så mye man egentlig skal holde seg unna. Alkohol upasteuriserte oster spekemat (salami) Er hovedkategoriene. Anonymous poster hash: 3f9cd...760
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144051596-kan-man-virkelig-ikke-spise-salami-nar-man-er-gravid-det-er-jo-det-eneste-jeg-kjenner-jeg-kunne-ha-klart-a-spise-na/ Anonymous poster hash: 3f9cd...760
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Det er opp til enhver hva de velger å spise å drikke i svangerskapet men Salami går under kategorien nei mai så hvorfor ta sjansen på noe?tenk hvis...... Anonymous poster hash: ab93f...932
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Salami er langt mer risky enn alkohol! Så styr unna. Anonymous poster hash: 9caf9...b98
Mamma2013.2015 Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Hvor har du den teorien fra?? 😂
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Hvor har du den teorien fra?? Du er åpenbart ikke helt orientert. Ved listeria eller toxoplasma er en skive mer enn nok til å skade barnet. Alkohol i små mengder finnes det ingen dokumentasjon på at er skadelig. Så en skive salami kan gi barnet alvorlige skader, mens et halvt glass vin i løpet av et svangerskap er helt ufarlig. Anonymous poster hash: 9caf9...b98
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Hvor har du den teorien fra?? Du er åpenbart ikke helt orientert. Ved listeria eller toxoplasma er en skive mer enn nok til å skade barnet. Alkohol i små mengder finnes det ingen dokumentasjon på at er skadelig. Så en skive salami kan gi barnet alvorlige skader, mens et halvt glass vin i løpet av et svangerskap er helt ufarlig. Anonymous poster hash: 9caf9...b98 For å oppsummere meg selv litt bedre. Derfor kan jeg ikke forstå hvorfor noen velger å spise f.eks salami eller annen mat en bør unngå!? For hvem er det egentlig som drikker eller røyker som gravide i dag? Sistenevnte er tross alt tryggere... Anonymous poster hash: 9caf9...b98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå