Gå til innhold

Ligamentsmerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har begynt å få ligamentsmerter, er 8+5 og det stikker plutselig i sidene. Er det vanlig at det begynner såpass tidlig? Hadde aldri det i forrige svangerskap. Trodde også de kom i forbindelse med bevegelse, fikk et skikkelig stikk her mens jeg satt stille. Noen erfaringer? 

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har hatt det fra ganske tidlig av, vondt i sidene innimellom! Men nå har det gitt seg! Begynner ikke slike smerter ganske tidlig da?

Skrevet

Jeg fikk sånne smerter fra før jeg visste at jeg var gravid denne gangen (var 5 uker på vei når jeg fant det ut). Jeg hadde deretter noen uker uten strekking før jeg begynte å kjenne det igjen. Tror det er veldig individuelt når det begynner, men vil tro det bare skal bli mer av det med tiden. Selv om det kan gå i rykk og napp :)

Skrevet

Sånne smerter oppstår tidlig ja, bekkenet forbereder seg jo tvert en er befruktet så joda, jeg har hatt noen søvnløse netter selv. I tillegg til veldig vondt i korsryggen som jeg fikk vite var en bekkenlåsning - ja, låsning. Så jeg må til en kiropraktor å få på plass leddet ellers blir det helt forferdelig å stå på jobb framover ;)

Skrevet

Denne gangen har jeg hatt mye stikkninger i sidene,de siste to ukene egentlig. Kan ikke huske at det var like ille når jeg gikk med jenta mi, så det varierer kanskje.. jeg er 7 uker i morgen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...