Gå til innhold

Så redd for å miste :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 4+3 eller 4+4 i dag, har ikke blødd å positiv test å masse stikking i underlivet og ømme pupper å småkvalm (selvom svigermor mener det ikke kan skyldes graviditeten) fått legetime den 23. Desember, legen vil ikke ta meg inn tidligere, noe jeg kan gjøre selv hjemme for å se om hcg stiger?? Har mistet før...:/ med annen mann da

.

Skrevet

Tror du kan slappe helt av da så lenge du har ømme pupper osv :)

Skrevet

Det du kan gjøre, er å ta en test i uka eller noe - og følge med på at strekene blir sterkere.

Ellers er kanskje det beste (og gjerne vanskeligste...!) å prøve å slappe av, ta det rolig og slå deg til ro med at dersom noe går galt nå, er det ingenting du kan gjøre fra eller til, da er det rett og slett en spire som ikke er levedyktig - desverre.

Men det som er sikkert, er at om du klarer å stresse litt ned og ikke bekymre deg så mye (jeg VET at det er så uendelig mye enklere å si enn å gjøre...), så er det bra for spiren :)

Anonymous poster hash: 9870d...2ed

Skrevet

Det du kan gjøre, er å ta en test i uka eller noe - og følge med på at strekene blir sterkere.

Ellers er kanskje det beste (og gjerne vanskeligste...!) å prøve å slappe av, ta det rolig og slå deg til ro med at dersom noe går galt nå, er det ingenting du kan gjøre fra eller til, da er det rett og slett en spire som ikke er levedyktig - desverre.

Men det som er sikkert, er at om du klarer å stresse litt ned og ikke bekymre deg så mye (jeg VET at det er så uendelig mye enklere å si enn å gjøre...), så er det bra for spiren :)

Anonymous poster hash: 9870d...2ed

Testen trenger ikke å bli sterkere, etterhvert vil de også bli nesten helt utydelige uten at det betyr noe. 

1 trimester er stress, men husk at det går jo helst bra. Og en tidligere SA betyr ikke høyere risiko denne gangen. 

Lykke til. 

Anonymous poster hash: 2654e...e46

Skrevet

Tusen takk for svar snillinger <3 ja, får håpe det går bra :)

Skrevet

Tusen takk for svar snillinger <3 ja, får håpe det går bra :)

Det gjør det sikkert :) 

Anonymous poster hash: 2654e...e46

Skrevet

Jeg er også bekymret. Men dro til legen for og måle hcg i dag og får svar i morgen :)

Anonymous poster hash: 2478d...00f
Skrevet

Bestill privat ultralyd tidlig 😊

Anonymous poster hash: c01d6...70a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...