Gå til innhold

Analsex - eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei takk, har aldri prøvd og kommer aldri til å prøve det heller. Er ingen bikkje.

Så beklager, ingen tips herifra utenom at jeg selv aldri ville gjort det.

Anonymous poster hash: 7dc60...e3c

Skrevet

Nei takk, har aldri prøvd og kommer aldri til å prøve det heller. Er ingen bikkje.

Så beklager, ingen tips herifra utenom at jeg selv aldri ville gjort det.

Anonymous poster hash: 7dc60...e3c

Så vidt jeg vet bruker ikke hunder nr 2 til slikt ;)

Vet ikke hvorfor, men jeg får en følelse av at du er litt prippen? Du liker vel ikke å bli tatt bakfra heller da?

Anonymous poster hash: ba279...3f9

Skrevet

Men dere, sånn rent bortsett fra tarmkreftredsel - dere som gjør det - har analdusj noe for seg?

Anonymous poster hash: 50a06...018

Ja det er vikitg å være så ren som mulig og da er analdusj den letteste løsningen:) Jeg bruker det ALLTID før analsex. Bruker man da analdusjen gjentatte ganger til vannet som kommer ut er rent og deretter mye glidemiddel (gjerne glidemiddel som er laget for analsex) blir det en veldig ren og bekymringsløs affære:-)

Anonymous poster hash: 4cdfa...e89

Skrevet

Jeg hadde det litt med exen min, men han syns tydeligvis at det var bedre enn i musa, så det ble et eneste mas om analsex og da ville jeg ikke lenger.

Av den grunn har jeg ikke prøvd med min nåværende mann.

Synes ikke det var spesielt vondt, bare rart og var redd jeg måtte fise 😜

Anonymous poster hash: 404f4...ed8

Skrevet

Jeg jobbet en periode på mage- og tarm avdelingen på Lovisenberg sykehus og der var det mange eldre homofile menn med stomi. Vær forsiktig!

Skrevet

Eller ikke!

Fysj! Lekker allerede urin, trenger ikke lage septik i trusa!

Anonymous poster hash: 8e8f3...5f1

Skrevet

Bare vent , disse analelskere som svarer her angrer nok om 25-30 år hvor de lekker dritt....

Anonymous poster hash: 682f5...ecb

Skrevet

Dette begynner å bli hysterisk morsom lesning 😂

Anonymous poster hash: 108c4...db1

Skrevet

Dette begynner å bli hysterisk morsom lesning 😂

Anonymous poster hash: 108c4...db1

Enig med deg. Alltid artig med uvitende mennesker. Etter 15 år på gastrokirurgen har jeg aldri møtt en homofil mann med Stomi ( av andre grunner enn kreft/chrons/ileus osv). Men mulig sexen de homofile som sogner til lovisenberg er litt annerledes enn i resten av landet😉

Anonymous poster hash: 04e31...026

Skrevet

Go for it. Det er fantastisk når du får det til. Bli skikkelig kåt og bruk tid.

De første gangene tror jeg ikke du vil holde ut så lenge, men etterhvert får du teken på det og som sagt over, orgasmene er ubeskrivelige.

Jeg har snakka med legen min om dette. Det er ikke farlig eller skadelig så lenge man tar seg tid, nok smørning osv.

Må dere holde tåta dere fisefine, bokstavelig talt.

Anonymous poster hash: c2f18...5b2

Ser for meg den legekonsultasjonen, passe kleint;-)

Er for øvrig enig med deg at det var vel mye skremselspropaganda og hysteriske tilbakemeldinger her.

Anonymous poster hash: 3c3ad...4bd

Skrevet

De første gangene tror jeg ikke du vil holde ut så lenge, men etterhvert får du teken på det og som sagt over, orgasmene er ubeskrivelige.

Jeg har snakka med legen min om dette. Det er ikke farlig eller skadelig så lenge man tar seg tid, nok smørning osv.

Er for øvrig enig med deg at det var vel mye skremselspropaganda og hysteriske tilbakemeldinger her.

Og det er vel kanskje litt annerledes å gjøre det en gang iblant enn å peise på der hver gang? ( ang homofile)

Skrevet

Og det er vel kanskje litt annerledes å gjøre det en gang iblant enn å peise på der hver gang? ( ang homofile)

Ja, legetimen var klein! Men det var på et tidspunkt der jeg hadde lyst å prøve, så tenkte bedre føre var. Og legen sa også ut det ikke var et uvanlig tema. Heldigvis :P

Man har jo ikke anal sex hver dag. Det meste jeg har gjort er to dager på rad. Kvinner har en til dens til å bli kåtere under mensen noe jeg selv merker og synes da anal sex er et godt alternativ. Jeg var langt oppe i 20 åra første gang og jeg har kun gjort det med den mannen jeg har i dag. Det er noe fint, et kick i det vanlig sex livet. Vi er også så trygge på hverandre at jeg ikke er redd for om det plutselig skulle skje en "ulykke" lenger ;)

Syns litt synd på de som som er litt trangsynte rundt dette, men vi er jo forskjellige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...