Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Kjæresten vil prøve men lar meg bestemme såklart om jeg vil. Litt lyst å prøve, men har noen av dere erfaring og tips? Noe vi burde tenke på? Anonymous poster hash: 50a06...018
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Har prøvd ett par ganger og liker det ikke. Er som å trøkke en bæsj inn i rompa og etterpå er rompehullet utvidet, pluss at jeg ble uggen i magen. Er nok ikke meningen at man skal tøkke ting inn i tarmen. Nei, ikke noe for meg det der.... Anonymous poster hash: 6cace...ef2
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Vær skikkelig kåt, bruk mye glidemiddel, helst kondom også. Og bruk god tid... prøv å slapp av. De beste orgasmene mine kommer med analsex. Du kan la han prøve med en finger el to først, evt med en liten dildo Anonymous poster hash: 28846...a59
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Når jeg lærte meg teknikken, ble sex veldig mye bedre. Go for it.👍 Bruk kondom, av hygieniske grunner Masse glidemiddel God tid. Tenk at åpningen må utvides gradvis, først en finger, så to fingre, tre fingre og så er dere klare. Hvis det gjør vondt går dere for fort frem. Hjelpemidler er glidemiddel, kondom og engangshansker. Sørg for å ikke ha avføring i endetarmen. Tenk at det som har vært i analen ikke skal forran, pga. Hygiene. Anonymous poster hash: 4ed21...40a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 For meg var det bare grusomt. Veldig vondt og jeg fikk rift eller noe til tross for at vi var forsiktige. Ble også dårlig i magen etterpå. Anonymous poster hash: 42c7b...aa9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Hmmm... Du burde tenke på om du har rompa di kjær. Om du kan leve med analinkontinens og/eller prolaps resten av livet. Hvis du synes det er helt greit, så kjør på. Sikkert deilig, men en litt drøy pris å betale om det går galt. Anonymous poster hash: c5c2b...a7b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Når jeg lærte meg teknikken, ble sex veldig mye bedre. Go for it.👍 Bruk kondom, av hygieniske grunner Masse glidemiddel God tid. Tenk at åpningen må utvides gradvis, først en finger, så to fingre, tre fingre og så er dere klare. Hvis det gjør vondt går dere for fort frem. Hjelpemidler er glidemiddel, kondom og engangshansker. Sørg for å ikke ha avføring i endetarmen. Tenk at det som har vært i analen ikke skal forran, pga. Hygiene. Anonymous poster hash: 4ed21...40a Engangshansker...? Så vanvittig avtennende. Tror jeg hadde dødd om gubben skulle ta meg bak og dro på seg engangshansker!! Anonymous poster hash: 0e7ea...556
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Anal-sex fører i mange tilfeller til kreft der bak. I tillegg får du, som nevnt over, utvidede muskler. Det betyr at de ikke klarer å trekke helt sammen, hvis dere gjør det over tid. Mange eldre homofile må bruke bleier fordi de ikke klarer å holde seg. I tillegg har du fare for å oppleve anal-prolaps. Det vil si at tarmen snur seg ut/inn og blir med delvis ut. Tro du meg, det er vondt! Bakdøren er ment å være en utgang, aldri en inngang! Anonymous poster hash: 39f58...6d5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 Når jeg lærte meg teknikken, ble sex veldig mye bedre. Go for it.👍 Bruk kondom, av hygieniske grunner Masse glidemiddel God tid. Tenk at åpningen må utvides gradvis, først en finger, så to fingre, tre fingre og så er dere klare. Hvis det gjør vondt går dere for fort frem. Hjelpemidler er glidemiddel, kondom og engangshansker. Sørg for å ikke ha avføring i endetarmen. Tenk at det som har vært i analen ikke skal forran, pga. Hygiene. Anonymous poster hash: 4ed21...40a Engangshansker...? Så vanvittig avtennende. Tror jeg hadde dødd om gubben skulle ta meg bak og dro på seg engangshansker!! Anonymous poster hash: 0e7ea...556 Hahahahaha ja helt enig !!! 😂😂😂😂 Jeg har prøvd og som noen over sier -føles som å få en bæsj inn igjen i rævva, forferdelig vemmelig følelse selvom ikke d er direkte vondt . Neitakk ! ekkelt Er det også .. Anonymous poster hash: 108c4...db1
mamma_bergen Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 Anal-sex fører i mange tilfeller til kreft der bak. I tillegg får du, som nevnt over, utvidede muskler. Det betyr at de ikke klarer å trekke helt sammen, hvis dere gjør det over tid. Mange eldre homofile må bruke bleier fordi de ikke klarer å holde seg. I tillegg har du fare for å oppleve anal-prolaps. Det vil si at tarmen snur seg ut/inn og blir med delvis ut. Tro du meg, det er vondt! Bakdøren er ment å være en utgang, aldri en inngang! Anonymous poster hash: 39f58...6d5 Bare lurer på tall,gjerne prosent, ifht at det i mange tilfeller fører til kreft?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 Nei takk grusomt Anonymous poster hash: e54be...ee2
Jordbærblomst Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 Anal-sex fører i mange tilfeller til kreft der bak. I tillegg får du, som nevnt over, utvidede muskler. Det betyr at de ikke klarer å trekke helt sammen, hvis dere gjør det over tid. Mange eldre homofile må bruke bleier fordi de ikke klarer å holde seg. I tillegg har du fare for å oppleve anal-prolaps. Det vil si at tarmen snur seg ut/inn og blir med delvis ut. Tro du meg, det er vondt! Bakdøren er ment å være en utgang, aldri en inngang! Anonymous poster hash: 39f58...6d5 Fører i mange tilfeller til kreft?? Hva slags tull er det? Det er vel HPV viruset du tenker på, og det smitter ikke hyppigere ved analsex. Det kan smitte ved all sex! Det kan smitte med vanlig sex og oralsex i tillegg til analsex, og sjansen er minimal. Og! Meg bekjent er det mange eldre som bruker bleier fordi de sliter med kontrollen. Har overhodet ingenting med legning å gjøre! HI! Glidemiddel, godt forspill, og la han bruke gooood tid. Så finner du ut av om det er noe for deg eller ei 😊👍
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #13 Skrevet 10. desember 2014 Go for it. Det er fantastisk når du får det til. Bli skikkelig kåt og bruk tid. De første gangene tror jeg ikke du vil holde ut så lenge, men etterhvert får du teken på det og som sagt over, orgasmene er ubeskrivelige. Jeg har snakka med legen min om dette. Det er ikke farlig eller skadelig så lenge man tar seg tid, nok smørning osv. Må dere holde tåta dere fisefine, bokstavelig talt. Anonymous poster hash: c2f18...5b2
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 Jeg får diare og mye luft i magen av det:( Anonymous poster hash: c4e5e...0e7
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 Jeg digger det! For min del må jeg være i humør for det, jeg må være helt trygg på partneren, vi må bruke god tid og glidemiddel Det er utrolig godt, og orgasmen er 1000 ganger bedre Anonymous poster hash: ba279...3f9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 Kan være greit å ha prøvd det - da vet dere om det er noe for deg/dere eller ikke. Anbefaler på det aller sterkeste å bruke goood tid, kondom, masse glidemiddel og raushet mot hverandre. Første gang jeg hadde vellykket analsex hadde jeg og typen snakket lenge om det og det ble nesten som en slags "jomfrudom"-greie siden det var første gang for oss begge. Vi tok det veldig rolig, ikke noe stress eller forventninger. Vi begynte med at han fungert meg bak i rumpa først. Test ut om det kan være noe for deg/dere først evt. Jeg synes personlig at det kan være ekstremt tennende at han stikker tommelen inn i rumpa mi mens han tar meg hardt i doggy. Kommer nesten alltid av det😉 Vi tok det en dag JEG følte meg klar for det rent fysisk sett. Anbefales ikke om man er litt øm i rumpa eller føler at man har en liten bajs på lur!😂Noe heftig pumping på baki rumpa er bare å glemme første gang man prøver analsex..Ha som mål at han skal få pikken helt inn og så rolig ut igjen noen ganger. Det tar tid.Det er ikke slik som i skjeden hvor den kan gli rett inn og hvor man raskt kan sette opp hastighet og intensitet. Ta det cm for cm og husk at det ikke er noen skal å snu!😉 Med god tid og rett stemning kan analsex bli veldig positivt for begge to. Lykke til! Anonymous poster hash: cba4d...e4d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 Anal-sex fører i mange tilfeller til kreft der bak. I tillegg får du, som nevnt over, utvidede muskler. Det betyr at de ikke klarer å trekke helt sammen, hvis dere gjør det over tid. Mange eldre homofile må bruke bleier fordi de ikke klarer å holde seg. I tillegg har du fare for å oppleve anal-prolaps. Det vil si at tarmen snur seg ut/inn og blir med delvis ut. Tro du meg, det er vondt! Bakdøren er ment å være en utgang, aldri en inngang! Anonymous poster hash: 39f58...6d5 Har i mine mange år i jobb på sykehuset møtt noen med den problemstillingen. Og har jobbet mange år ved gastrokirurgisk avdeling ved ett stort sykehus. Det er ikke økt krefthyppighet blant homofile som benytter kondom, da det er hpv viruset som gir økt hyppighet. Det samme gjelder ved oralsex. Det kan gi kreft i halsen. Anonymous poster hash: 04e31...026
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #18 Skrevet 10. desember 2014 Anal-sex fører i mange tilfeller til kreft der bak. I tillegg får du, som nevnt over, utvidede muskler. Det betyr at de ikke klarer å trekke helt sammen, hvis dere gjør det over tid. Mange eldre homofile må bruke bleier fordi de ikke klarer å holde seg. I tillegg har du fare for å oppleve anal-prolaps. Det vil si at tarmen snur seg ut/inn og blir med delvis ut. Tro du meg, det er vondt! Bakdøren er ment å være en utgang, aldri en inngang! Anonymous poster hash: 39f58...6d5 Jeg dør faktisk litt av innlegget ditt! Anonymous poster hash: b6665...178
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #19 Skrevet 10. desember 2014 Anal-sex fører i mange tilfeller til kreft der bak. I tillegg får du, som nevnt over, utvidede muskler. Det betyr at de ikke klarer å trekke helt sammen, hvis dere gjør det over tid. Mange eldre homofile må bruke bleier fordi de ikke klarer å holde seg. I tillegg har du fare for å oppleve anal-prolaps. Det vil si at tarmen snur seg ut/inn og blir med delvis ut. Tro du meg, det er vondt! Bakdøren er ment å være en utgang, aldri en inngang! Anonymous poster hash: 39f58...6d5 Har i mine mange år i jobb på sykehuset møtt noen med den problemstillingen. Og har jobbet mange år ved gastrokirurgisk avdeling ved ett stort sykehus. Det er ikke økt krefthyppighet blant homofile som benytter kondom, da det er hpv viruset som gir økt hyppighet. Det samme gjelder ved oralsex. Det kan gi kreft i halsen. Anonymous poster hash: 04e31...026 Alt man foretar seg som kan føre til rifter i tarmen, kan potensielt føre til endetarmskreft. Det inkluderer selvsagt også hard avføring. Endetarmen er ikke laget for å penetreres innover. Jeg kjører derfor safe: Null analsex og masse vann og fiber i kosten som holder magen i gang . Gidder ikke ta noen sjanser og har ikke lyst på pose på magen med det første. . Har også jobbet ved en slik avdeling, og tro meg, det er ikke akkurat det første pasientene prater om; om det kan være all loffen eller hyppig analsex som har gitt dem Cancer recti. Jeg har møtt et titalls homofile menn med endetarmskreft, men det vites ikke hva som er årsaken da... Man snakker ikke om sånt. Regner med at dette ikke er massivt forsket på, og regner også med at forskningsmaterialet blir litt `ødelagt` av at analsex er tabubelagt, og det legges nok lokk på det. Anonymous poster hash: c5c2b...a7b
Mother Gothel Skrevet 10. desember 2014 #20 Skrevet 10. desember 2014 Når jeg lærte meg teknikken, ble sex veldig mye bedre. Go for it. Bruk kondom, av hygieniske grunner Masse glidemiddel God tid. Tenk at åpningen må utvides gradvis, først en finger, så to fingre, tre fingre og så er dere klare. Hvis det gjør vondt går dere for fort frem. Hjelpemidler er glidemiddel, kondom og engangshansker. Sørg for å ikke ha avføring i endetarmen. Tenk at det som har vært i analen ikke skal forran, pga. Hygiene. Anonymous poster hash: 4ed21...40a Engangshansker...? Så vanvittig avtennende. Tror jeg hadde dødd om gubben skulle ta meg bak og dro på seg engangshansker!! Anonymous poster hash: 0e7ea...556 Hahaha, leke doktor da vel
mamma_bergen Skrevet 10. desember 2014 #21 Skrevet 10. desember 2014 Anal-sex fører i mange tilfeller til kreft der bak. I tillegg får du, som nevnt over, utvidede muskler. Det betyr at de ikke klarer å trekke helt sammen, hvis dere gjør det over tid. Mange eldre homofile må bruke bleier fordi de ikke klarer å holde seg. I tillegg har du fare for å oppleve anal-prolaps. Det vil si at tarmen snur seg ut/inn og blir med delvis ut. Tro du meg, det er vondt! Bakdøren er ment å være en utgang, aldri en inngang! Anonymous poster hash: 39f58...6d5 Har i mine mange år i jobb på sykehuset møtt noen med den problemstillingen. Og har jobbet mange år ved gastrokirurgisk avdeling ved ett stort sykehus. Det er ikke økt krefthyppighet blant homofile som benytter kondom, da det er hpv viruset som gir økt hyppighet. Det samme gjelder ved oralsex. Det kan gi kreft i halsen. Anonymous poster hash: 04e31...026 Alt man foretar seg som kan føre til rifter i tarmen, kan potensielt føre til endetarmskreft. Det inkluderer selvsagt også hard avføring. Endetarmen er ikke laget for å penetreres innover. Jeg kjører derfor safe: Null analsex og masse vann og fiber i kosten som holder magen i gang . Gidder ikke ta noen sjanser og har ikke lyst på pose på magen med det første. . Har også jobbet ved en slik avdeling, og tro meg, det er ikke akkurat det første pasientene prater om; om det kan være all loffen eller hyppig analsex som har gitt dem Cancer recti. Jeg har møtt et titalls homofile menn med endetarmskreft, men det vites ikke hva som er årsaken da... Man snakker ikke om sånt. Regner med at dette ikke er massivt forsket på, og regner også med at forskningsmaterialet blir litt `ødelagt` av at analsex er tabubelagt, og det legges nok lokk på det. Anonymous poster hash: c5c2b...a7b Her antar du mye..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #22 Skrevet 10. desember 2014 Tanken på at partner skal få rester av min avføring på seg er så turnoff at jeg aldri noensinne har hatt lyst til å ha analsex. At en mann kan finne et hull det kommer bæsj ut av daglig opphissende synes jeg bare er ekkelt. Jeg er ikke en spesielt prippen dame til vanlig, men sex i rompehullet har jeg aldri forstått. Bra dere får gode orgasmer da, hele meg blir skrudd av bare av tanken. Anonymous poster hash: 14f94...4f2
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #23 Skrevet 10. desember 2014 Anal-sex fører i mange tilfeller til kreft der bak. I tillegg får du, som nevnt over, utvidede muskler. Det betyr at de ikke klarer å trekke helt sammen, hvis dere gjør det over tid. Mange eldre homofile må bruke bleier fordi de ikke klarer å holde seg. I tillegg har du fare for å oppleve anal-prolaps. Det vil si at tarmen snur seg ut/inn og blir med delvis ut. Tro du meg, det er vondt! Bakdøren er ment å være en utgang, aldri en inngang! Anonymous poster hash: 39f58...6d5 Har i mine mange år i jobb på sykehuset møtt noen med den problemstillingen. Og har jobbet mange år ved gastrokirurgisk avdeling ved ett stort sykehus. Det er ikke økt krefthyppighet blant homofile som benytter kondom, da det er hpv viruset som gir økt hyppighet. Det samme gjelder ved oralsex. Det kan gi kreft i halsen. Anonymous poster hash: 04e31...026 Alt man foretar seg som kan føre til rifter i tarmen, kan potensielt føre til endetarmskreft. Det inkluderer selvsagt også hard avføring. Endetarmen er ikke laget for å penetreres innover. Jeg kjører derfor safe: Null analsex og masse vann og fiber i kosten som holder magen i gang . Gidder ikke ta noen sjanser og har ikke lyst på pose på magen med det første. . Har også jobbet ved en slik avdeling, og tro meg, det er ikke akkurat det første pasientene prater om; om det kan være all loffen eller hyppig analsex som har gitt dem Cancer recti. Jeg har møtt et titalls homofile menn med endetarmskreft, men det vites ikke hva som er årsaken da... Man snakker ikke om sånt. Regner med at dette ikke er massivt forsket på, og regner også med at forskningsmaterialet blir litt `ødelagt` av at analsex er tabubelagt, og det legges nok lokk på det. Anonymous poster hash: c5c2b...a7b Her antar du mye.. Sakset fra nettdoktor.no. Har ikke tydeligvis ikke noe med rifter å gjøre. Man mener i dag at kost uten fiber, men med høyt innhold av raffinerte sukkerarter, fremmer utvikling av kreft i tarmsystemet. Det er altså bløt mat, som hverken krever tenner eller spytt for å gli ned. Hvorfor vet man ikke sikkert, men kanskje er det, fordi den bløte kosten bruker lengere tid på å passere gjennom tarmsystemet. Kontakten mellom eventuelle kreftfremkallende stoffer i kosten og slimhinnen forlenges, og sykdomsrisikoen øk Anonymous poster hash: 04e31...026
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #24 Skrevet 10. desember 2014 http://www.fascrs.org/patients/conditions/anal_cancer/ Analsex øker risikoen. Anonymous poster hash: 42c7b...aa9
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #25 Skrevet 10. desember 2014 Men dere, sånn rent bortsett fra tarmkreftredsel - dere som gjør det - har analdusj noe for seg? Anonymous poster hash: 50a06...018
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå