Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slurpå:
Så tidlig er d visstnok kun rundt 20% som får positiv test. Sjangs for å få positiv test øker mye hver dag fremover nå.
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=7

Jeg la alkoholen til side før de dagene som egget "kan" feste seg begynte. Dette "kan" visstnok skje allerede fra rundt dag 4 dpo, men vanligvis et par dager senere. Og da får den lille næring fra mor.

10 dpo idag: Litt murringer. Kommer hjem fra jul og nyttårsfeiring, og håper å finne graviditetsstrimler jeg bestilte i posten 
http://www.billige-tester.no skulle visstnok være veldig kjapp levering (2 dager). Og myyye billigere enn å sprekke midt i natta og kjøpe grav test til 200 kr på apoteket.

I går hadde jeg smerter i nedre del av magen fra ettermiddag til sent i natt. Kom som skarpe plutselige "stikk" og var så vondt at jeg måtte holde pusten for å "holde det ut" mens det pågikk. Var også konstant vondt å gå. Kjentes ut som jeg hadde mageknip/luftsmerter i nedre del av magen.

Håper d bare er ovekill m julemat som har skylden. Men hvis dette fortsetter over flere dager må jeg jo kontakte lege.
Er stille og rolig nå, så håper d gikk bort.

Endret av romantique1984

Har ikm 6 januar, kjente på livmortappen og den er blitt myk, lukket og ligger høyt. Når jeg kjenner på den, kjennes det ut som en klump med slim forran inngangen til livmortappen... 

Noen som vet om dette er positivt eller negativt? 

Anonymous poster hash: 26afd...3fd

Jeg er en testetøs til tider, dog realistisk til ikke å tro jeg skal få utslag sååå tidlig. Jeg tester som regel 9 dpo da jeg har fått positiv tidligere da.

Men jeg tester nå POSITIVT!!!!! Veldig svakt, (får svake til at mitt gamle mobilkamera for det med), men har fått et nydelig lyseblått kryss, lys rosa strek på bt, en tykk nesten usynlig strek på test fra babyornot samt knall positiv eggløsningstest..

Herregud, jeg sjelver... 

Vet ikke helt hva jeg skal ta meg til.. Klarer nesten ikke vente til i morgen med å prøve digitalen..

Shit.. endelig.. 4 pp etter MA..

Annonse

Jeg er en testetøs til tider, dog realistisk til ikke å tro jeg skal få utslag sååå tidlig. Jeg tester som regel 9 dpo da jeg har fått positiv tidligere da.

Men jeg tester nå POSITIVT!!!!! Veldig svakt, (får svake til at mitt gamle mobilkamera for det med), men har fått et nydelig lyseblått kryss, lys rosa strek på bt, en tykk nesten usynlig strek på test fra babyornot samt knall positiv eggløsningstest..

Herregud, jeg sjelver... 

Vet ikke helt hva jeg skal ta meg til.. Klarer nesten ikke vente til i morgen med å prøve digitalen..

Åååå! Gratulerer så mye! DET fortjener du :)

Herregud, jeg sjelver...

Wææ! Så bra :D gratulerer :D

Tuuuusen takk dere <3

Jeg håper bare jeg ikke tester for tidlig nå og at det ikke går rette veien, men jeg tviler jo litt på det mtp at 3 ulike tester viser strek..

Alt det man tenker på..

Jeg er så glad jeg føler jeg går på rosa skyer :D

Hvordan går det med deg netti? Når ble din termin?

Gjest prøver1984

Herregud, jeg sjelver... 

JIPPPPIIIIIIIII skjønne og gode Bellanie <3 endelig ble det din tur også <3<3 dette er deg så unt <3

gleder meg tkil å se bilde <3

Annonse

Litt inn i 12 dpo, og negativ test. Ikke antydning til en svak positiv strek engang. Er så lei  :tristbla:  Øm i puppene, kom hjem fra julefeiring og fikk også et fryktelig stressende nedslående brev i posten. Alt er bare kjipt.

Skikkelig kjipt, jeg forstår. Ikke gi opp, din tur kommer :) Sender deg en klem  :hug:

Jeg la ut bilde av dagens tester i galleriet for dem som vil se :)

Cb kryss testen er fra i går så kan være vanskelig å se. 

Det er så ufattelig etter å ha grått over ei MA spire i nesten 5 måneder og 4 pp, og endelig sitter den :)

Jeg håper den sitter helt til september nå, jeg er så ufattelig takknemlig <3 For dere også jenter <3

Jeg la ut bilde av dagens tester i galleriet for dem som vil se :)

Cb kryss testen er fra i går så kan være vanskelig å se. 

Det er så ufattelig etter å ha grått over ei MA spire i nesten 5 måneder og 4 pp, og endelig sitter den :)

Jeg håper den sitter helt til september nå, jeg er så ufattelig takknemlig <3 For dere også jenter <3

Nyyyyyydelig bilde ;)

Så kosliiiiii Bellanie, DETTA går så fint. Blir fin pukkel DETTA du.

Testa i dag 7 Dpo tror jeg og skimter no men det kan vere skygge strek. Men denne perioden har jeg ingen tro på graviditet.

Har stressa og herja med ungane. Har vert 4 ganger på Leo's leikeland, skøyter nesten kvar dag. Kjørt 4 hjuling, skuter, ski og slalom.

Basta i 60 til 70 grader og i badestamt. Men ikkje minst 2 dager med inneaktivitet pga 25 til 28 minusgrader ute.

Har kosa meg gløgg i hel. Kan sei som so glemt heile tanken på og bli gravid.

Tok nettop en test igjen.. Fortsatt negativt. Er tiidlig på 14 dpo nå. Mandag morgen. Begynner miste håpet.
Fortsatt øm i puppene og kan ik komme borti brystvortene engang.
Skjønner ingenting.

Har ikm på onsdag.

Endret av romantique1984

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...