Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

? Dpo: kastet opp både i dag og natt til i går.. Ganske sikker på at det ikke er omgangssyke, men kan være reaksjon på fetmat osv.

Er ikke akkurat vanlig å begynne å kaste opp når man akkurat har blitt befrukta.

Anonymous poster hash: 24c35...ea7

? Dpo: kastet opp både i dag og natt til i går.. Ganske sikker på at det ikke er omgangssyke, men kan være reaksjon på fetmat osv.

Er ikke akkurat vanlig å begynne å kaste opp når man akkurat har blitt befrukta.

Anonymous poster hash: 24c35...ea7

Som du ser vet jeg ikke hvor jeg er i dpo-land da jeg mistenker at jeg fikk tidlig el i denne syklusen (har skrevet om det tidligere). Sist begynte kvalmen allerede 3+2 og jeg testet positivt 3+5 (hadde ikke testet tidligere og jeg fikk to sterke testestreker)..

Sist syklus var på 31 dager, men de tre syklusene var på ca 28 dager. I dag er jeg på syklusdag 23..

Sier for all del ikke at jeg er gravid, men skriver kun ned i tilfelle det skulle stemme. Skrev i tillegg at det kunne være pga mye fer mat.. Veldig rart å kommentere som anonym??

Nettie+jentungen:
Du kjenner kroppen din best selv. Det kan jo være at dette er graviditetssymtomer slik det kjentes for deg forrige gang. Men det er din kropp og du som føler på det. Eller det kan være fet mat? Jeg vet ikke.

Hvor lenge sånn ca. er det siden din el, el når du trodde du hadde el?

Mange dager?

Strør litt babyglitter dryss ;)

Nettie+jentungen:

Du kjenner kroppen din best selv. Det kan jo være at dette er graviditetssymtomer slik det kjentes for deg forrige gang. Men det er din kropp og du som føler på det. Eller det kan være fet mat? Jeg vet ikke.

Hvor lenge sånn ca. er det siden din el, el når du trodde du hadde el?

Mange dager?

Strør litt babyglitter dryss ;)

Jeg har faktisk ikke peiling på når el var, kjente litt smerter og sånn rundt 12-16 desember, tr startet 4 des. Tok en test må faktisk og det kom opp en svak strek, men tørr ikke tro på den enda mtp forrige pp. Stikker mye i livmoren, mer enn vanlig, men det kan være tegn på tr.. Endret av Nettie+jentungen

Annonse

Mandag 5 Jan: mammatil2, Frk Anea, Nettie, Mari_83

Tirsdag 6 Jan:

Onsdag 7 Jan: romantique1984

Torsdag 8 Jan: 3barnsmamman 2pp

Fredag 9 Jan: Bellanie 4pp etter MA

Lørdag 10 Jan: Slurpå, Attpåklatt2015 4pp, Zarina 4pp

Søndag 11 Jan :

Endret av Mari_83

Wææææ!!!!! Håper jeg kan stole på denne!😱

8x8ylg.jpg

Gratulerer :) tror Du kan Stole på den ;) jeg tok en slik og fikk no ( og det stemte hehe)

Så koselig altså :)

Skal ta en cb digital i morgen i tillegg.. Men har jo ingen aning på hvor langt jeg er på vei :o forrige syklus var på 31 dager, men om jeg tar utgangspunkt i 28 dagers syklus er jeg 3+2 :P jaja..

Men takk! :D :D

Wow Netti :D Er det preggis test altså? I såfall gratulerer så mye :D Utrolig glad på dine vegne :D

Her har jeg hatt litt avstand til forumet i noen dager så gledelig å se at noe skjer mens jeg er borte ;)

Jeg hadde positiv el test 24 og 25 men jeg er usikker på tempen.

Tempen ligger som regel på 36,5 før el, og 36,9-37,0 etter el, men nå var den 36,2 under di positive testene og 36,58 i dag.

Føler ikke den er høy nok enda. Om el har vært var den 25 des, og det er bare dag 19 hos meg istedet for dag 21 i de andre pp.

Jeg var knusktørr i går og var dermed sikker på at el var over, men i dag kjenner jeg murringer og har fått massevis med hvit utflod.. Det hvite skal jo ikke være fruktbart, men det gjør meg usikker likevel. 

Blæ.. :P

Annonse

Wow Netti :D Er det preggis test altså? I såfall gratulerer så mye :D Utrolig glad på dine vegne :D

Her har jeg hatt litt avstand til forumet i noen dager så gledelig å se at noe skjer mens jeg er borte ;)

Jeg hadde positiv el test 24 og 25 men jeg er usikker på tempen.

Tempen ligger som regel på 36,5 før el, og 36,9-37,0 etter el, men nå var den 36,2 under di positive testene og 36,58 i dag.

Føler ikke den er høy nok enda. Om el har vært var den 25 des, og det er bare dag 19 hos meg istedet for dag 21 i de andre pp.

Jeg var knusktørr i går og var dermed sikker på at el var over, men i dag kjenner jeg murringer og har fått massevis med hvit utflod.. Det hvite skal jo ikke være fruktbart, men det gjør meg usikker likevel.

Blæ.. :P

Ja, rfsu digital :o skal teste med cb i morgen, men fått svake streker på bt, så tror faktisk jeg er gravid! :) takk! :D

Jeg hører vel egentlig hjemme her men er litt forvirret nå. Har prøvd el-testing for første gang og har fremdeles ikke fått noe "smilefjes". Håper det kommer snart, og at det kommer i det hele tatt denne perioden.

Lykke til dere andre!

Hei, jeg tester med strimler. Er andre pp jeg tester etter el og har ikke fått positiv test enda. Fikk aldri det sist gang heller, nå er jeg på Cd 18 av syklus på 30 så tror kanskje den har vært uten å få positiv test :) Lykke til! Når er ikm for deg?

Jeg hører vel egentlig hjemme her men er litt forvirret nå. Har prøvd el-testing for første gang og har fremdeles ikke fått noe "smilefjes". Håper det kommer snart, og at det kommer i det hele tatt denne perioden.

Lykke til dere andre!

Hei, jeg tester med strimler. Er andre pp jeg tester etter el og har ikke fått positiv test enda. Fikk aldri det sist gang heller, nå er jeg på Cd 18 av syklus på 30 så tror kanskje den har vært uten å få positiv test :) Lykke til! Når er ikm for deg?

Ikm er egentlig 7.1

Skal ikke være lett dette ;)

Lykke til dere andre!

Ikm er egentlig 7.1

Skal ikke være lett dette ;)

Nei ikke spesielt ;) Vi får leve i håpet

Da har jeg fått strek på FF charten :) En dag tidligere enn jeg tror (kommer av at jeg ikke fikk tempet den 25 des). Jeg mener da jeg er 3 dpo mens FF mener 4 :) Yey, jeg er faktisk i dpo land og eggløsningen kom på da 19 istedet for dag 21 som de 3 tidligere syklusene.

Da kan jeg håper kroppen normaliserer seg endelig :D Så da har jeg ikm 6 Januar :D

Håper på gode nyheter på nyåret for oss alle :D

Netti, har du tatt ny test i dag?

Så bra, krysser alt jeg har for deg:)

Ja, tok en cb digital som viste gravid 1-2 :D klarer nesten ikke å tro det og samtidig går jeg med en liten frykt om at ting skal gå galt.. Var så enkelt forrige gang for da var vi ikke forberedt og jeg hadde ikke hengt inne på forumer som viser mange triste skjebner :/ prøver å tenke positivt :D

gallery_861826_7976_1838327.jpg

Kan dere hjelpe meg å tyde denne? Har litt slim og det murrer en del. Ikke fått så sterk test før, hverken denne pp eller forrige. Er på cd19 i dag :) Har kun en test igjen som jeg skal ta i morgen. Hva tror dere damer?

Endret av Attpåklatt2015

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...