Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Merkelig at du skriver det Netti, får jeg har også opplevd noe lignende denne gang. Jeg fikk mensen søndag 7 og varte bare i 5 dager, pleier å være rundt 8. Har også følt meg støl og øm nede rundt skamben området etter mensen stoppet og begynte å mistenke grytidlig el :P

Men nå har det gitt seg og jeg er på dag 9 :)

Utrolig kjekt at dere bestemte dere får å gi det en mulighet til :)

Er deg sant? Jeg hadde veldig uvanlig tr også, blødde mindre enn vanlig. Må innrømme at jeg har tatt en test, men den viser bare en så svak strek at jeg virkelig sliter med å se den. Derfor tror jeg kanskje el er veldig tidlig ute. Kanskje derfor jeg går å er skikkelig kvalm også. Gidder ikke bestille el-tester nå i og med at el kanskje er forbi allerede.. Får vel bare vente å se :)

Ja, veldig glad selv :)

Hehe, så rart.. litt merkelig også om eggløsningen kommer sååå tidlig hos deg. Men det kan jo skje.

Kroppen min får ikke låv å lure meg mer så jeg tror ikke det var noe som skjedde, men uvanlig med slike mensplager etter mens.

Får håpe det klaffer for oss denne pp da Netti, så mye vi kan vandre videre fra Bli gavid sammen :)

Det håper jeg og! :D

Fortsetter under...

Nå er det tanta på retur :) Lurer på om jeg skal begynne å teste etter EL allerede i morgen siden jeg aldri fikk positiv test sist pp. Vet jo at det helt sikkert er aaalt for tidlig, men har mange tester og vil ikke gå glipp av den ;) Hvis jeg ikke får pos EL-test denne pp heller begynner jeg jo å lure litt... Og det er jo alltid gøy for testetøsa i meg at jeg kan teste et eller annet hver dag fremover... he he ;)

Men dere som er rå på disse EL-testene, når tester dere? Forrige gang testet jeg etter jobb (ca 16), minimalt med drikke og ikke dobesøk da siden 13 tiden. Burde ikke det være ok tid?

Hei damer :)

Klarer ikke helt å holde meg unna forumet, er stadig inne og titter!

Her er jeg nå på cd8.. kommer ikke til å teste etter el denne pp, vi "har oss" så mye vi ønsker og har lyst til, ble litt for "planlagt" forrige pp, som forøvrig var 1pp etter ma. Meneh, jeg vet jo sånn ca når el er, og blir nok litt ekstra aktiv i dagene rundt ;)

Har vært litt mye styr for oss de siste ukene, med sykdom, mye jobb, nedsettelse i barneminnelund osv, så jeg gleder meg veldig til litt julefri med masse kos :)

Håper dere får en fin siste førjulsuke alle sammen :) :)

Nå er det tanta på retur :) Lurer på om jeg skal begynne å teste etter EL allerede i morgen siden jeg aldri fikk positiv test sist pp. Vet jo at det helt sikkert er aaalt for tidlig, men har mange tester og vil ikke gå glipp av den ;) Hvis jeg ikke får pos EL-test denne pp heller begynner jeg jo å lure litt... Og det er jo alltid gøy for testetøsa i meg at jeg kan teste et eller annet hver dag fremover... he he ;)

Men dere som er rå på disse EL-testene, når tester dere? Forrige gang testet jeg etter jobb (ca 16), minimalt med drikke og ikke dobesøk da siden 13 tiden. Burde ikke det være ok tid?

Likte det du skriver her om testetøs :P Jeg har også begynt å teste etter el nå, er på dag10 i dag. Jeg tror ikke jeg får positiv før dag 18-19 (etter MAen forandret syklusen seg og jeg får sen el), men jeg begynner nå. Man vet aldri hvor haren hopper ;)

Jeg tester morgen. Har jeg mange tester kan jeg teste på kveldstid også, men jeg har aldri fått noe indikasjon på at el er rett rundt svingen på kveldstig. Første positive test opptrer på morgen for min del. Nå gjennom 3 pp. Den første pp fikk ikke jeg heller skikkelig utslag på testen, men jeg var usikker og dobbel testet med cb digital som viste smiley :) Så streken trenger ikke alltid være sterkere enn kontrollstreken tydeligvis.

De siste mnd har jeg kun brukt bt, begynner å kjenne kroppens signaler nå. Ikke får jeg el slim heller så vanskelig skal det være.

Men jeg temper, a får jeg ivertfall bekreftet at el har vært ;)

Håper du får det til denne pp :D At vi alle gjør det ;)

Hei damer :)

Klarer ikke helt å holde meg unna forumet, er stadig inne og titter!

Her er jeg nå på cd8.. kommer ikke til å teste etter el denne pp, vi "har oss" så mye vi ønsker og har lyst til, ble litt for "planlagt" forrige pp, som forøvrig var 1pp etter ma. Meneh, jeg vet jo sånn ca når el er, og blir nok litt ekstra aktiv i dagene rundt ;)

Har vært litt mye styr for oss de siste ukene, med sykdom, mye jobb, nedsettelse i barneminnelund osv, så jeg gleder meg veldig til litt julefri med masse kos :)

Håper dere får en fin siste førjulsuke alle sammen :) :)

Jeg synes du skal holde deg til forumet jeg Anea :) Det er straks vår tur og vi trenger å dele det med hverandre :D

Når venter du el?

Likte det du skriver her om testetøs :P Jeg har også begynt å teste etter el nå, er på dag10 i dag. Jeg tror ikke jeg får positiv før dag 18-19 (etter MAen forandret syklusen seg og jeg får sen el), men jeg begynner nå. Man vet aldri hvor haren hopper ;)

Jeg tester morgen. Har jeg mange tester kan jeg teste på kveldstid også, men jeg har aldri fått noe indikasjon på at el er rett rundt svingen på kveldstig. Første positive test opptrer på morgen for min del. Nå gjennom 3 pp. Den første pp fikk ikke jeg heller skikkelig utslag på testen, men jeg var usikker og dobbel testet med cb digital som viste smiley :) Så streken trenger ikke alltid være sterkere enn kontrollstreken tydeligvis.

De siste mnd har jeg kun brukt bt, begynner å kjenne kroppens signaler nå. Ikke får jeg el slim heller så vanskelig skal det være.

Men jeg temper, a får jeg ivertfall bekreftet at el har vært ;)

Håper du får det til denne pp :D At vi alle gjør det ;)

Testen i dag tok jeg når jeg kom hjem fra jobb, men med urin fra formiddagen (tok i uringlass på jobb), den ble faktisk nesten like sterk som den sterkeste jeg fikk sist pp! Hvis jeg skulle sagt noe %, hadde jeg sagt ca 60 % av kontrollstreken. Fortsetter å teste på den tiden så får tiden vise :) Jeg har hatt EL-slim de forrige rundene men ikke helt sikkert på om det har vært noen dager før, under eller etter EL... Blæh, tenk så enkelt hvis det hadde vært som månen, syklus på 28 dager uansett ;) Endret av Attpåklatt2015

Annonse

Hei jenter :) Da var jeg kommet sååå laaangt som til cd 12.. Blæ.. el ventes ikke før om ca 9 dager.. fælt med så lange sykluser.

Derimot er lutealfasen bare på 12 dager, men kjipt å vente slik uansett.

Hvordan ligger dere an i løypa?

Hei! CD 6 hos meg... Forventet El er om ca 8 dager hvis alt er i rute. I motsetning til deg, Bellanie, har jeg laaang lutealfase på ca 18 dager, så ventetiden etter El føles veldig lang. Vi har bestemt oss for å droppe testingen etter El denne syklusen. Siden vi skal ha besøk hele jula blir det bare stress å skulle teste uten at noen får noen mistanker. Vi har ikke sagt til noen i familien at vi prøver fordi vi ikke orker så masse babymas :) I tillegg skal jeg jobbe store deler av romjula så har igrunn liten tro på at det klaffer denne gangen...

God natt jenter!

Happy humping damer ;) Her starter vi ikke enda, ikke for annet enn for kosen sin skyld og at det er fredda'n ihvertfall :) Nå har freden og roen senket seg litt over meg... har alt klart til jula nå, mangler kun den siste handlingen av melk, frukt og andre ferskvarer og juletreet (ikke min jobb). Og pyntinga såklart, den tar vi lille julaften. Nå skal jeg bare koooose meg med å pakke inn julegaver og nyte at jeg for en gangs skyld er tidlig ferdig ;) Hvordan er dere i ruta da damer?

Annonse

Hadde inseminasjon på Mandag, og når gyn gikk in med spekulum så hun at d var el slim på livmortappen, og litt utenfor. Så hun mente på det var riktig timing.

Satte ovitrelle 24 timer før inseminasjon, så den når sin "peak" 12 timer etter inseminasjon, fortsatt innenfor 24 timer hvor spermen lever og kan befrukte/er potent. Siden jeg fikk el slim kun etter 12 timer etter ovitrelle forrige runde. Håper timingen er bedre nå, 3 forsøk. Eller vet jeg ikke hva, må isåfall ta ovitrelle tidligere eller senere.

1 DPO Endel klar væske fra skjeden (ble plutselig vått)
2 DPO Samme, litt kramper i babyregionen og følte meg litt oppblåst samme område. 

Har lest at klar væske "watery fluid" kan være et av de tidligste graviditetssymptomene, men tør ikke håpe.

Forrige runde testet jeg på dag 9, og fikk negativ - så d tyder jo på at da er ovitrellen hvertfall ute av kroppen (min), og jeg ikke får falsk positiv kanskje.. Kommer til å teste som en gaaaal vet jeg :P Blir mer og mer testesyk for hver dag som går etter 5-6 dpo.

Krysser fingrene <3 

Hadde inseminasjon på Mandag, og når gyn gikk in med spekulum så hun at d var el slim på livmortappen, og litt utenfor. Så hun mente på det var riktig timing.

Satte ovitrelle 24 timer før inseminasjon, så den når sin "peak" 12 timer etter inseminasjon, fortsatt innenfor 24 timer hvor spermen lever og kan befrukte/er potent. Siden jeg fikk el slim kun etter 12 timer etter ovitrelle forrige runde. Håper timingen er bedre nå, 3 forsøk. Eller vet jeg ikke hva, må isåfall ta ovitrelle tidligere eller senere.

2 DPO Samme, litt kramper i babyregionen og følte meg litt oppblåst samme område.

Har lest at klar væske "watery fluid" kan være et av de tidligste graviditetssymptomene, men tør ikke håpe.

Forrige runde testet jeg på dag 9, og fikk negativ - så d tyder jo på at da er ovitrellen hvertfall ute av kroppen (min), og jeg ikke får falsk positiv kanskje.. Kommer til å teste som en gaaaal vet jeg :P Blir mer og mer testesyk for hver dag som går etter 5-6 dpo.

Krysser fingrene <3

Krysser fingrene for deg!! 😊

Jeg tror kanskje jeg har en mye kortere syklus pga tidligere el.. Er på syklus dag 22, men vet ikke når el var.. Men tok en bt i går bare fordi jeg er helt dust... Fikk opp en svaksvaksvak strek, men stoler ikke på testene før jeg får en sterk strek.

Anonymous poster hash: 564e4...f15

Krysser fingrene <3

Krysser fingrene for deg!! 😊

Jeg tror kanskje jeg har en mye kortere syklus pga tidligere el.. Er på syklus dag 22, men vet ikke når el var.. Men tok en bt i går bare fordi jeg er helt dust... Fikk opp en svaksvaksvak strek, men stoler ikke på testene før jeg får en sterk strek.

Anonymous poster hash: 564e4...f15

Det var meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...