Gå til innhold

Hvor finner jeg bukser til min ti åring som er overvektig??

Anbefalte innlegg

Og før noen setter igang.. Han går på sterke steroider pga alvorlig sykdom og har "est" ut på grunn av det :(

Nå har jeg et kjempeproblem til Jul da jeg ikke finner bukser noen steder som passer... Noen som vet hvor jeg kan få tak i romslige bukser med strikk i livet??

På forhånd tusen takk!!

Anonymous poster hash: 3d124...004

Fortsetter under...

Outfitters Nation har bukser til barn/ungdom i tommestørrelser. De må kanskje legges opp litt, men de starter på 28 tommer i lengden så det blir kanskje ikke så galt.

Jeg har nemlig omvendt problem, har en lang og tynn spiker av en tenåring, og det som passer i livet er altfor kort på bena. Så han må ha bukser i tommestørrelse

http://no.outfittersnation.com/outfitters-nation/male-jeans-solid/turbo-kirk-m-pants-114/24014165,no_NO,pd.html?dwvar_24014165_colorPattern=24014165_Kelp&forceScope=

Anonymous poster hash: 5aff7...913

Annonse

Skjønner problemet. Min sjuåring må opp i ti-tolvårs størrelse i dressbukse nå til høytiden som kommer, men da blir den jo alt for vid i bena. Er ikke bare å legge opp, for vidden gjør det jo helt bak mål uansett. Moren min prøver nå å sy den inn. Skal til henne i dag for å prøve den en gang til. Et annet problem ved å velge for stor størrelse er at det blit for mye tøy i skrittet, det blir verre å sy inn.

Så jeg følger denne tråden om tips til hvor handle, spesielt pentøy.

Anonymous poster hash: 7b984...cfe

Kjøp buksa slik at den sitter pent i beina og over baken. Ekstra lengde i beina gjør ingenting da og kan legges opp. For å utvide livvidden gjør man slik: sprett opp buksa i sømmen bak og legg inn et stykke stoff fra buksebenet man la opp. Er buksa sort kan det legges inn et stykke av en sort og bred buksestrikk i stedet, for litt ekstra elastikk.

Anonymous poster hash: 025ef...c8f

http://m.hm.com/no/subdepartment/KIDS?Nr=4294875968#items

Usikker på om jeg fikk dette til fra telefonen. Det finnes h&m generous her. På nettet på h&m sine sider. Usikker på om det finnes så masse i butikkene.

En venninne av meg bestiller romslige barneklær på akkuratpasse.no, og er veldig godt fornøyd vet jeg. Jeg har ikke handlet der selv

Yes, der kom det jo, tusen takk for tips, en super side!! Der får man jo faktisk romsligere klær uten å gå opp så mange størrelser :-) :-) :-)

Anonymous poster hash: 7b984...cfe

Annonse

Hei! Ellos.no har veldig billige bukser med ekstra vidde og bredde. De heter D-størrelse. Kjøpte flere bukser der for 59 kr på salg nå til min, (i vanlig normal størrelse) men så de hadde mange i D størrelse :-)

Der er mange mærker og netforhandlere i DK

Prøv og Google: tøj i store størrelser til børn

Kom så mange op at du må næste vælge selv

Var inde og så på et par sider og det er smart almindeligt tøj!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...