Gå til innhold

Hvilket lekekjøkken bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å kjøpe lekekjøkken til 1-åringen min til jul.

Hvilket ville dere gått for? Gjerne noe med lyd.

Anonymous poster hash: 93b94...592
Skrevet

Kjøp av tre, unngå plast.

Anonymous poster hash: f79b7...f63

Skrevet

Kjøpte ikea sitt for ett halvt år siden når barnet ble ett år, kjempefornøyd, blir brukt hele tiden, kan justeres enkelt i tre ulike høyder.

Ikke lyd på det da, men lys i stekeplatene ☺

Anonymous poster hash: e7fc1...418

Skrevet

Vi har et sånt som vi har arvet. Og det blir satt på hytta. Det er alt for lett, så det blir dyttet rundt. Det er lite plass til oppbevaring, og det er skranglete...

Jeg ville holdt meg unna.

Her blir det lekekjøkken fra IKEA i julegave, det veier vel 22 kg, og bør stå støtt 😄

Skrevet

Vi har Ikea sitt og er kjempefornøyd. Du kan jo male det i en frisk farge om du ønsker, men jeg synes det er fint som det er.

Biltema sitt koster bare halvparten og er fint det også. Pakkene med lekemat på biltema er helt topp.

Anonymous poster hash: adae1...db2

Skrevet

Til ein så liten er Ikea sitt solid og bra.  Vårt blei mykje brukt frå 1 års alderen.

Skrevet

Ville absolutt gått for noe i tre. Det finnes mye forskjellig der ute. Se gjerne på kjøkken fra Kidkraft, le toy van, djeco, millhouse. IKEA sitt er også supert. Har sett noen har malt det og det har blitt kjempefint. Jeg bestilte lekekjøkken på Amazon.co.uk. De har mye å velge mellom.

Skrevet

Jeg syns det fra ikea ser så stusselig ut. Ingen knotter til stekeplatene heller. Finnes det noe annet bra i tre da?

hi

Skrevet

IKEA sitt er supert.

De har i tre på sprell og riktige leker også.

Anonymous poster hash: ed9e4...106

Skrevet

Jeg syns det fra ikea ser så stusselig ut. Ingen knotter til stekeplatene heller. Finnes det noe annet bra i tre da?

hi

Jeg digger ikea sitt. hadde et bråkete i plastikk som vi gav bort. Ikealjøkkenet lekes masse med enda, to år gammelt.

Det er så masse gøy man kan gjøre med det, se bare her : https://www.google.no/search?q=ikea+play+kitchen&client=ms-android-samsung&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=En-HVMryNOTTygPv6IGIDQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=360&bih=592

Anonymous poster hash: 00cf8...8e5

Skrevet

hi

Det er jo lys i stekeplatene og knapper til å skru av og på.

Anonymous poster hash: adae1...db2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...