Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Elendig kundeservice og tap av penger deluxe. Kjøpte en datamaskin til sønnen der for 2 måneder siden. 3 uker etter at den ble tatt i bruk, streiket hele dataen slik at musepekeren forsvant. Ringte netonnet og etter å ha hørt på uførståelig Skåne-svensk skjønte jeg ikke bæret, og forlangte å få snakket med noen som faktisk kunne norsk. Dama jeg snakket med forklarte at jeg kunne ta restart på datamaskinen ved å trykke "null" og starte samtidig, og så tilbakestille hele dataen. Det hjalp for akkurat 1 uke, før musepekeren forsvant igjen. Det er ingen virus på dataen eller lastet ned programmer som kunne forårsaket dette. Nå prøvde jeg igjen å tilbakestille dataen, men musepekeren kom ikke tilbake. Da jeg spurte om jeg kunne sende inn dataen til reparasjon, så kunne jeg det, men (!) hvis feilen skyldes det som ikke stod i vilkårene så måtte jeg betale både frakt og reparasjon selv. Jeg er ingen dataekspert og har ikke peiling på hva feilen skyldes. Så nå må jeg hive helt ny datamaskin og kjøpe ny til sønnen min til jul. Drittbutikk! Anonymous poster hash: 90598...34a
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Samme her, kjøpte mobiltlf der for noen år siden. Sendte den inn til rep. 3 ganger slik de krever før de erstatter den, de "reparerte" den to ganger, men gang nr 3 var det liksom ikke noe galt med den (for da måtte de erstatte den). Mobilen var ikke mulig å bruke slik den var, men de halte ut prosessen så lenge at jeg til slutt ga opp hele greia. De var frekke og vanskelige å ha med å gjøre til tross for at jeg var høflig som fy (man kommer lenger med honning enn med eddik osv), men jeg ga bare opp etter 5 mnd med frem og tilbake. Sendte klage til forbrukerrådet, men hørte aldri noe mer. Anonymous poster hash: cd16e...edd
Hønemor30 Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Du hiver den jo ikke. Du sender den inn.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Du hiver den jo ikke. Du sender den inn. Det er dyrt med frakt, og så kan man risikere å få faktura for reparasjoner hvis de "finner unntak" i disse reglene sine som jeg ikke en gang vet hva går ut på. For på telefonen kan de ikke forklare siden jeg ikke forstår hva de sier. Billigere for meg å hive og kjøpe nytt på for eksempel Elkjøp der man har garanti og trenger bare å levere dataen til butikken. Jeg visste ikke at det var påkrevet med flytende svensk med alle dialekter for å kunne motta kundeservice der... Anonymous poster hash: 90598...34a
Spanskeflua Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Vi hadde samme problem med vår data,blant annet at musepekeren forsvant. Tok den med dit jeg kjøpte den,og det var bare noen oppdateringer som ikke var lastet inn. Den stod ikke på automatisk oppdatering. Når denne ble slått på startet oppdateringen og problemet forsvant helt. Nå fungerer maskinen helt optimalt. Prøv å sjekk ut dette.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har hatt samme problemet med Komplett. Kjøpte en desktop for min sønn til 10.000,-, virket i en uke før alt ble svart. Ved oppstart virket den i et par minutter så ble det svart igjen. Sendte den inn men Komplett sa at de ikke fant feil! Fikk den tilbake og det samme skjedde. Hele 3 ganger sendte jeg den inn men Komplett fant ingen feil. Jeg følte meg svindlet og uten rettigheter. Bare frakten kom på over tusen kroner. Heldigvis har jeg to it-eksperter i familien. De hjalp meg med å finne feilen. Det var harddisken som ikke fungerte. Jeg kjøpte ny harddisk selv for hadde mistet all tillit til Komplett. Makan til dårlig service har jeg aldri opplevd før eller siden. Jeg forstår ikke at et så stort firma kan ha så komplett inkompetente folk som ikke finner feil. Men har jo hatt mine tanker om at de behandlet meg sånn med overlegg, taktikk for at jeg skulle gi opp. Ergo sparte jo de penger. Anonymous poster hash: 7b540...49b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har hatt samme problemet med Komplett. Kjøpte en desktop for min sønn til 10.000,-, virket i en uke før alt ble svart. Ved oppstart virket den i et par minutter så ble det svart igjen. Sendte den inn men Komplett sa at de ikke fant feil! Fikk den tilbake og det samme skjedde. Hele 3 ganger sendte jeg den inn men Komplett fant ingen feil. Jeg følte meg svindlet og uten rettigheter. Bare frakten kom på over tusen kroner. Heldigvis har jeg to it-eksperter i familien. De hjalp meg med å finne feilen. Det var harddisken som ikke fungerte. Jeg kjøpte ny harddisk selv for hadde mistet all tillit til Komplett. Makan til dårlig service har jeg aldri opplevd før eller siden. Jeg forstår ikke at et så stort firma kan ha så komplett inkompetente folk som ikke finner feil. Men har jo hatt mine tanker om at de behandlet meg sånn med overlegg, taktikk for at jeg skulle gi opp. Ergo sparte jo de penger. Anonymous poster hash: 7b540...49b Men de tapte en kunde. Jeg har informert alle jeg kjenner og fraråder sterkt alle å handle pc på Komplett. Anonymous poster hash: 7b540...49b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå