Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Har hatt litt mindre sympotmer de siste dagen. Tok derfor en billigtest, og den ble helt svakt positiv.... Tok et par til med samme resultat. Testene jeg tok etter IKM var knall sterke. Noen andre som har opplevd dette? Er løpet kjørt igjen nå? Har bestilt time til ny UL, fikk ikke før på mandag. Anonymous poster hash: 0e244...2c3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Har hatt litt mindre sympotmer de siste dagen. Tok derfor en billigtest, og den ble helt svakt positiv.... Tok et par til med samme resultat. Testene jeg tok etter IKM var knall sterke. Noen andre som har opplevd dette? Er løpet kjørt igjen nå? Har bestilt time til ny UL, fikk ikke før på mandag. Anonymous poster hash: 0e244...2c3 Det er veldig vanlig at testene blir svake når en er kommet så langt. Selv tok jeg en test i uke 7-8 tror jeg det var, og den var betydelig svakere enn de jeg tok rundt ikm. Jeg fikk totalt panikk, men alt er fint her! Det blir rett og slett hcg i et så høyt nivå at testen klarer ikke å tolke det. Hcg-nivåene vil nå i ukene framover synke for deg (det gjør det naturlig fra rundt uke 10-12) Det er anbefalt å ikke ta flere tester i ukene etter ikm, av den enkle grunn at en vil få resultater som er svakere, bare fordi konsentrasjonen av hcg blir så høy at testene ikke klarer å håndtere det. Håper du klarer å roe deg ned, det er ikke godt å gå rundt å være bekymret... Anonymous poster hash: 3aab0...654
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Takk for svar Problemet er at testene er ikke bare svake, de er veldig svake. Tok en liten ringerunde til div gynekologer og fikk en time i morgen. Regner med at det ikke blir noe denne gangen heller, like greit så blir jeg ikke så lei meg. Anonymous poster hash: 0e244...2c3
HappyCilla Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Takk for svar Problemet er at testene er ikke bare svake, de er veldig svake. Tok en liten ringerunde til div gynekologer og fikk en time i morgen. Regner med at det ikke blir noe denne gangen heller, like greit så blir jeg ikke så lei meg. Anonymous poster hash: 0e244...2c3 Lykke til hos Gyn i dag, håper alt ser fint ut!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Tok en ny billigtest i dag tidlig, den var så svak at jeg måtte virkelig tyde den for å kunne si den kunne være positiv. Tok en CB som også var veldig svak. Har nå vært på Ul, et stykk sprell levende foster. Alt så fint ut, den turnet rundt der inne. Ble faktisk også satt fram 3 dager. Så om noen andre opplever det samme, billigtester kan altså bli godt som negative uten at det er noe galt Anonymous poster hash: 0e244...2c3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Tok en ny billigtest i dag tidlig, den var så svak at jeg måtte virkelig tyde den for å kunne si den kunne være positiv. Tok en CB som også var veldig svak. Har nå vært på Ul, et stykk sprell levende foster. Alt så fint ut, den turnet rundt der inne. Ble faktisk også satt fram 3 dager. Så om noen andre opplever det samme, billigtester kan altså bli godt som negative uten at det er noe galt Anonymous poster hash: 0e244...2c3 Det var godt å høre! Har tenkt på deg i dag! Tenk at en graviditetstest kan slå ut så svakt når en har så enormt mye mer hcg i kroppen enn det en har rundt ikm..! Veldig glad på dine vegne nå Anonymous poster hash: 3aab0...654
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 Tok en ny billigtest i dag tidlig, den var så svak at jeg måtte virkelig tyde den for å kunne si den kunne være positiv. Tok en CB som også var veldig svak. Har nå vært på Ul, et stykk sprell levende foster. Alt så fint ut, den turnet rundt der inne. Ble faktisk også satt fram 3 dager. Så om noen andre opplever det samme, billigtester kan altså bli godt som negative uten at det er noe galt Anonymous poster hash: 0e244...2c3 Det var godt å høre! Har tenkt på deg i dag! Tenk at en graviditetstest kan slå ut så svakt når en har så enormt mye mer hcg i kroppen enn det en har rundt ikm..! Veldig glad på dine vegne nå Anonymous poster hash: 3aab0...654 Tusen takk Veldig rart med de testene. Tenk så kjipt om en venter med å teste helt til nå. Vil tro det er en eller annen error fordi nivået er for høyt for testene. Anonymous poster hash: 0e244...2c3
Leirha Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 Så bra at alt stod bra til! Har ei venninne som er 15 uker på vei og tok en billigtest bare for å teste, den viste såvidt en strek.Hun er ganske gravid.Jeg tok en test selv, måtte jo bare se, er bare 7 uker da, den ble knall positiv, aldri vært så positiv før.Tenk så rart med disse testene.
Bethlisa Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Det er helt normalt. Om du halv blander vann med urinen din, så blir testen mye sterkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå