Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flere som drømmer mye rart? Blir jo helt tussete 😂😂😂 drømte i natt at eg var på ul, der var det så mye aktivitet at han sleit med å telle. Men endte opp med 3 stk. Hadde en slik drøm tidlegare for noen uker siden. Da drømte eg at eg måtte amme to, enkelt å greit, man bare hukka dei på puppen og festa med klesklype... Ehhh ja.... Helt tullete.. Det har vert mange flere drømmer enn dette, men desse husker eg 😂😂😂

Fortsetter under...

Haha, jeg er syk for tiden, men ca 5 uker på vei, drømte i natt at en venninne av meg var gravid, ringte henne å spurte å ja, hun er gravid, men lurte på hvordan jeg visste det, hun er jo selv bare 4,5 uke på vei, å jeg bare, jeg drømte det :o 

Jeg drømte at jeg hadde fått barnet, men skjønte ikke helt at det var mitt barn. Visste ikke engang hvordan i huleste jeg skulle ta meg av denne ungen, og hadde visstnok lagt barnet utenfor for at han skulle kvile, også hadde jeg ikke tatt på babyen lue engang, og dette ble jeg kjeftet huden full av av en forbipasserende mann.

Før jeg testet positivt så drømte jeg at jeg var på flukt, og mens jeg var på flukt var det noen som ga meg en baby og sa at denne var min, og at jeg nå måtte amme. Jeg la så barnet til brystet, og ble overrasket over at jeg faktisk hadde melk. Men hadde kun melk i det venstre brystet, ikke det høyre... Hehe!

Jeg drømme mye rart, ekstremt mye rart. Men ingenting om graviditet eller baby.
Men har masse creepy drømmer som gjør at jeg bare må stå opp midt på natten å roe hodet.
Ingen drømmer er verdt å nevne her, de er rett og slett for fæle og passer seg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...