Gå til innhold

første pergo kur

Anbefalte innlegg

Hei!
jeg var hos gyn. Og fikk pergotime på 50mg. Dette er min første kur, jeg skulle starte dag fem i mensen, å bruke den dag 5,6,7,8 og 9. Så ha sex endten dag 13,15 og 17. 

Så jeg lurte på om jeg kunne ha sex før det? idag er det andre dag med pergo. 

Anonymous poster hash: 6ffcd...49e
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144186097-f%C3%B8rste-pergo-kur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

Hvor "kjapt" fikk dere pergokur? Skal begynne med utredning på nyåret, har prøvd i ett år uten å lykkes..

Fikk pergokur etter å ha prøvd i et år.. Har relativt stabile sykluser, og eggløsningstestene slår ut hver måned..

Anonymous poster hash: 7d5ea...71a

Hvor "kjapt" fikk dere pergokur? Skal begynne med utredning på nyåret, har prøvd i ett år uten å lykkes..

Fikk pergokur etter å ha prøvd i et år.. Har relativt stabile sykluser, og eggløsningstestene slår ut hver måned..

Har ikke prøvd fertilitetsmonitoren til clearblue enda men.. Usikker på om det er noe vits å kjøpe den, da jeg har så uregelmessig mensen og legen sa vi kunne begynne med utredning på nyåret som sagt.. Men sliter med å finne ut når jeg har eggløsning, men vi har hatt sex hver dag i perioder og hvertfall annenhver dag andre perioder uten at vi har fått det til..

Har ikke prøvd fertilitetsmonitoren til clearblue enda men.. Usikker på om det er noe vits å kjøpe den, da jeg har så uregelmessig mensen og legen sa vi kunne begynne med utredning på nyåret som sagt.. Men sliter med å finne ut når jeg har eggløsning, men vi har hatt sex hver dag i perioder og hvertfall annenhver dag andre perioder uten at vi har fått det til..

Har heller ikke den, men kjøper i stedet billigstrimler fra ebay. Anbefales:) 

Har heller ikke den, men kjøper i stedet billigstrimler fra ebay. Anbefales:)

Har liksom vært litt skeptisk på disse fra ebay jeg da men takk for tipset!☺️ Tror du/dere jeg kommer til å få pergokur tidlig? Eller tror du samboern min må sjekkes grundig osv osv først?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...