Gå til innhold

Hva kjøper dere i gave til barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 9873e...9f0

Skrevet

Julegave? En god kaffe fra Kaffebrenneriet og hjemmebakte pepperkaker 🎅😊

Anonymous poster hash: 6d0ed...cd1

Skrevet

Har ikke så mye penger så jeg gikk for en Karsten og Petra bok med 3 fortellinger i,å en pose med twist.

Itellegg til ett julekort da selvsagt :)

Ville bare gi en liten oppmerksomhet for å vise at jeg setter pris på den gode jobben de gjør :)

Anonymous poster hash: 09bf6...735
Skrevet

Nei....bare nei!

Anonymous poster hash: c4ef4...6e8

Skrevet

Melkesjokoladehjerter, kaffe og te...

Anonymous poster hash: 1fde4...04c

Skrevet

Nei....bare nei!

Nei....bare nei!

????

Skrevet

Planen er sjokolade av et slag.

Anonymous poster hash: 2f128...52a

Skrevet

Innbundet praktutgave av rammeplanen ...

eller Nordahls "Læring gjennom mestring; skoggruppemetoden" ...

Hehe ... neida, jeg tenker en litt "julete" blomst til hver av damene på avd. (Har sett meg ut rosa julestjerne med glitter) :)

Skrevet

Oi.... er fersk bhg-mamma i høst.. gir man gave til de ansatte på avdelingen altså? Fra alle foreldrene eller enkeltvis? Har visst noen nye sosiale koder å lære....

Anonymous poster hash: e0bb3...648
Skrevet

I år får de vin og sjokolade :) de er en helt fantastisk gjeng som fortjener hele verden :)

Anonymous poster hash: f755f...ac6

Skrevet

Oi.... er fersk bhg-mamma i høst.. gir man gave til de ansatte på avdelingen altså? Fra alle foreldrene eller enkeltvis? Har visst noen nye sosiale koder å lære....

Anonymous poster hash: e0bb3...648

Neida, du har ikke gått glipp av noe. Gaver til de ansatte er noe man gir hvis man føler for det men det er så absolutt sosialt akseptert å la være.
Skrevet

Når leverer man julegaven? Siste dagen i bhg? Tenker å gi noe til hele avdelingen, sjokolade eller noe sånt. Har ikke råd tul å gi gave til hver enkelt av de.

Anonymous poster hash: 83d44...983

Skrevet

Gir dere noe felles til alle? Eller en gave til alle på avd??

Anonymous poster hash: 077a9...63b

Skrevet

Har aldri gitt barnehagen noe. I alle dager. Betaler i dyre dommer for at de skal ta vare på ungene mine når jeg selv ikke har mulighet.

Anonymous poster hash: 71b23...6f0

Skrevet

Har aldri gitt barnehagen noe. I alle dager. Betaler i dyre dommer for at de skal ta vare på ungene mine når jeg selv ikke har mulighet.

Synes ikke det er noe ok å få en julegave fra jobben din heller? De betaler jo lønna di...

Makan til surmaget gjerrigknark!

Anonymous poster hash: a4d5a...bbc

Skrevet

Gir dere noe felles til alle? Eller en gave til alle på avd??

Anonymous poster hash: 077a9...63b

En fellesgave.

Blir fort dyrt hvis jeg skal kjøpe gave til alle på avdelingen ettersom de har en del bytte der.

Skrevet

Noen liker faktisk å vise de setter pris på jobben de ansatte gjør.

Skrevet

Synes ikke det er noe ok å få en julegave fra jobben din heller? De betaler jo lønna di...

Jo fra arbeidsgiver. Men forventer ingen ting av klientene.

Ser du virkelig ikke forskjell?

Anonymous poster hash: ef770...468

Skrevet

Tenker kanskje en pose twist i år :) blir ikke så mye, men en liten oppmerksomhet som de fortjener 😊

Skrevet

Hæ? Kjøper man gave til barnehagen? Det har jeg aldri gjort! Har heller aldri sett noen andre foreldre komme med gave... Merkelig.

Anonymous poster hash: 9aab3...316

Skrevet

Jeg har laget en kurv med div julegodis og te som de kan kose seg med på pauserommet. Tenker å gi den denne uken da de alle kan kose seg med den før juleferien :)  Synes det er veldig hyggelig å gi en liten ting til de fantastiske menneskene som ikke bare passer på barna mine, men som gir de en spennende og meningsfull hverdag mens vi er på jobb.  Jeg tenker også å gi en liten ting til læreren til sønnen min. Det trenger jo ikke være så mye eller dyrt, bare en liten ting eller et kort som viser at man setter pris på de.

Skrevet

Jo fra arbeidsgiver. Men forventer ingen ting av klientene.

Ser du virkelig ikke forskjell?

Anonymous poster hash: ef770...468

Forventer? Tror ikke de i barnehagen forventer å få noen gave, men er ganske sikker på at de setter stor pris på å få! :) Jeg ser på det som en fin anledning til å vise hvor mye jeg setter pris på den gode jobben de gjør med barnet mitt! Jeg strikker votter til de tre som er ansvarlige på avdelingen min går i. :)

Skrevet

Gir ingenting, de har vel både familier og venner de får av. Jeg samle finn gaver og klær og gir til fattige familier som ikke har NOE. Jrg må begrense hvem jeg gir til og gir ikke til barnehage personal.

Skrevet

Julegave til barnehagen?
Det må jeg ærlig si at jeg aldri har kjøpt, tanken har ikke streifet meg en gang.
Har hatt 2 barn i barnehage, og en som går nå.

Vurderer om jeg skal gi julekort eller ikke.

Kommer ikke til å gi julegave til barnehagen, tviler på om det skjer noen gang
Kjøper gave når ungene slutter, selv om jeg vet langt ifra alle gjør det.

Skrevet

Vi tenkte å kjøpe en flaske vin til hver og hjemmelaget konfekt.

Var litt usikker på om vin var ok, men har funnet ut at de har fått vin før så da er det sikkert greit.

Anonymous poster hash: bbaad...de0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...