Anonym bruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei! Idag er d 6 dager siden jeg skulle hatt mensen, pleier aldri å gå over! Har i d siste følt meg veldig rar, vært mye sur på samboeren min uten noen grunn, har hatt noen mens murringer men ikke kommet noe enda. Tok en test på fredag som var, da jeg var 3 dager over, men den var altså negativ.. Kan jeg være gravid selvom den var negativ? Har lest om andre som ikke har testet positivt før 2 uker etter mensen skulle kommet. Går som sagt aldri over, har hatt regelmessig mens i alle år. Går heller ikke på pilla. Har på en måte følt at jeg er gravid, på en helt annen måte enn når jeg har trodd d før. Hvis det gir mening! Har også fått helt sykt masse kviser, har som regel noen til vanlig, men nå er det helt latterlig hvor mange som har kommet! Har heller ikke pleid å få det rundt mensen. Er d noen som har vært i samme situasjon før ?? Anonymous poster hash: eac8d...cda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185963-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå