Gå til innhold

Pompdelux

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble anbefalt å kjøpe klær fra pompdelux, skulle visst være fine og bra barneklær.De er veldig fine, til de er vasket et par ganger. De mister fargen og blir slaskete i fasongen, sømmer går opp (også fått plagg hvor sømmen allerede er oppe), det blir fort nupper og knapper faller av.

Ikke mer shopping der nei. Andre som har erfaringer med disse klærne ?

Anonymous poster hash: 0df38...b48

Skrevet

Enkelte ting holder seg fint, men jeg synes altfor mye blir nuppete, utvasket og mister formen fort. Ikke mer pomp her heller. HM har jevnt over mye bedre kvalitet på plaggene.

Anonymous poster hash: c7e0b...dab

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med produktene derfra. Har ikke samme opplevelser som dere, tvert imot! Super kvalitet de på plaggene vi har.

Anonymous poster hash: a4ae5...001

Skrevet

Jeg har bare vært fornøyd

Anonymous poster hash: dc3bc...caa

Skrevet

Mye holder seg veldig bra, og det er forholdsvis billige klær med tanke på at de ser litt penere ut og kan brukes til mer spesielle anledninger som bursdager o.l. Men jeg har også opplevd en og annen dårlig søm. En tights var sydd skeivt slik at den så ut som den var raknet, og en genser var tydeligvis dårlig sydd fordi den gikk opp i sømmen etter første vask. Jeg handler en god del av kolleksjonene deres. Det jeg er mindre fornøyd med er leverigstiden. Det tar altfor lang tid fra bestilling til jeg har fått varene. Så nytter ikke å bestille noe der som man trenger neste helg, og man gambler om man trenger det helgen etter også.

Skrevet

Jeg har sammer erfaring som deg. Klærne er veldig fine så det er veldig synd :(

Anonymous poster hash: e3b59...ea8
Skrevet

Vasker dere det veldig hardt? Veldig høy temperatur? Har aldri opplevd dårlig kvalitet på pomp-klær. Heller motsatt, veldig fornøyd med kvaliteten. Jeg er ikke så glad i passformen på buksene (utenom joggebuksene) men alt annet er supert!

Anonymous poster hash: bae7f...e73

Skrevet

Har ikke så mange plagg derfra, men yndlingsbukse og genser har vært brukt jevnt og trutt i over ett år nå (!) og det er ingen nupper eller dårlige sømmer. :)

Skrevet

Vasker pompklær kun på finvask og med vrangen ut. HI

Anonymous poster hash: 0df38...b48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...