Gå til innhold

Jeg gjorde vel rett i å ikke drikke i går...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

Ja, tenk om du hadde fulgt "rådet" fra legen om å drikke, da ville du ikke hatt det spesielt godt med deg selv idag.

Super flotte tester så Suger til meg babystøv og håper jeg kan se det samme om 14 dager :):)

Og igjen, GRATULERER :):):)

Ja, tenk om du hadde fulgt "rådet" fra legen om å drikke, da ville du ikke hatt det spesielt godt med deg selv idag.

Super flotte tester så Suger til meg babystøv og håper jeg kan se det samme om 14 dager :) :)

Og igjen, GRATULERER :) :) :)

Tusen takk <3 :D Er så glad :D 

Annonse

Ser dere 2 streker?! For eg ser bare 1.. og når eg lar god viljen se også så ser eg fortsatt bare 1...

Er ikkje for å vere frekk men eg personlig ser bare 1 strek... og det er kontroll streken

Ser dere 2 streker?! For eg ser bare 1.. og når eg lar god viljen se også så ser eg fortsatt bare 1...

Er ikkje for å vere frekk men eg personlig ser bare 1 strek... og det er kontroll streken

Jeg ser to streker på den nederste uten problemer, prøv å åpn bildet på mobil å zoome inn, da ser du det, selvfølgelig ganske så svakt enda, men det er to streker der :P så vidt en skyggestrek på den øverste, men der skjønner jeg at du ikke ser noe

Såg bilde der begge to g testene såg sammen da såg eg streken men måtte innpå via data for å se den :P men var ikkje for å vere frekk...

Det går helt fint :) ting er veldig ferskt, ca 4 uker elns..

Annonse

Såg bilde der begge to g testene såg sammen da såg eg streken men måtte innpå via data for å se den :P men var ikkje for å vere frekk...

Hehe må da være lov å ha egen mening hehe :) :)

jaja selfølgelig det men ein kan ikkje vere frekk heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...