Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Til å starte med, så skal vi benytte oss av såkalte tisselaken til vår nye valp siden det er full vinter her vi bor. Hva heter det på norsk? Jeg finner det ingen veier! Det er litt tykke "kladder" som jeg kaller det. Veldig like de man bruker på barna om nettene. Vet noen hva jeg snakker om? Anonymous poster hash: 4cbf0...0b9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Plastfrotté? Mulig!! Må google det! Anonymous poster hash: 4cbf0...0b9
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Slik som dette; Anonymous poster hash: 4cbf0...0b9
klishe89 Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Tissematte står det på vår pakke De som heter kladd/tisselaken brukes til små barn eller folk på sykehjem/bolig etc., men funker nok like bra!
MarianeA Skrevet 7. desember 2014 #6 Skrevet 7. desember 2014 Man kan kjøpe disse på dyrebutikken under navnet Tissematte. På apoteket får du tilsvarende og prisen er langt rimeligere her når du kjøper en større forpakning.
Ronja80.mor til 2 Skrevet 7. desember 2014 #7 Skrevet 7. desember 2014 Problemet kan da kanskje bli at hunden lærer seg til å tisse på tepper..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #8 Skrevet 7. desember 2014 Hva skal du med det egentlig?Det er latskap. Du går jo selvfølgelig ut med valpen selv om det er vinter. Anonymous poster hash: efad9...31e
Sint naken biltyv Skrevet 7. desember 2014 #9 Skrevet 7. desember 2014 Jeg tenker at når du er så lat og lite intelligent at du bruker dette så burde du ikke ha hund! Det er nå du innarbeidet rutiner og vaner for resten av livet. Vil du ha hund som bare vil tisse inne og som tisser på tepper? Nei det vil du ikke og da er dette en veldig dårlig ide. Gå ut med hunden!! Ti ganger om dagen, minst, skal den ut.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #10 Skrevet 7. desember 2014 Tissematter er jo en direkte stupid ting. Anonymous poster hash: d5d06...c84
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #11 Skrevet 7. desember 2014 Jeg undrer meg litt på hva du skal med den jeg da! Har valp i hus selv.... Dersom dere er flinke til å gå ut med den, blir det få uhell. OG de tisser jo sjelden (aldri?) der de sover. Skal du dekke huset med slike? Tror ikke det er særlig lurt å lære hunden å tisse inn i det hele tatt. Anonymous poster hash: 5ed4c...539
klishe89 Skrevet 7. desember 2014 #12 Skrevet 7. desember 2014 Vi brukte tissematten nederst i reiseburet under teppene den gangen vi var på flytur og ellers var det bortkastet. Oppdretter anbefalte det, men vi har en full pakke igjen over to år etter for vi brukte den i reiseburet og ingen fler. Vet mange oppdrettere brukes dem som underlag nederst når de har mange små valper som tisser overalt. Hunden tisset heller ikke i reiseburet, men syns det var grei sikkerhet i tilfelle den skulle det. Den var bare 9 uker gammel.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2014 #13 Skrevet 7. desember 2014 I helsevesenet har jeg alltid fått høre at det heter kladd. Aldri hørt tisselaken om disse som er på bildet. Anonymous poster hash: a8ff0...b30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå