Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Jeg skulle bleke etterveksten, fikk litt bleking på det som allerede var lyst og dette ble da blått :-/ Noen som har opplevd lignende? Kan jeg bleke på nytt, eller vil det bare bli verre? Anonymous poster hash: 4b7e1...15e
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Jeg skulle bleke etterveksten, fikk litt bleking på det som allerede var lyst og dette ble da blått :-/ Noen som har opplevd lignende? Kan jeg bleke på nytt, eller vil det bare bli verre? Anonymous poster hash: 4b7e1...15e Tror det er best å ta avfarging hos frisør på mandag altså :-o Anonymous poster hash: 90600...2f9
min<3 Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Etter noen runder med vask med renseshampoo vil de blå pigmentene forsvinne:-)
Tessa3 Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Gjort det samme selv.. Men jeg bleket hele håret da, og store deler av det ble blålilla😜😂 Skal bli lyst viss du tar avfarging på de blå delene. Jeg gjor det enkelt, å farget håret i en pittelitt mørkere farge😊
Line-mamma til to herlige Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Bruk en.god rensenshampoo, la den sitte i litt så forsvinner det, ikke bleik det mer..
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Blåskjær slipper fort, vask med renseshampo noen ganger, om der ikke slipper er avfarging fort gjort hos frisør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå