Gå til innhold

Når sier dere at dere er prøvere?

Anbefalte innlegg

Sier dere at dere er prøvere fra dere slutter med prevensjon eller fra mensen har blitt regelmessig igjen, f.eks etter p piller?  

Vi har nå "prøvd" i 2 år, men det er fra jeg sluttet med p pillene. Jeg ble først regelmessig 1,5 år fra jeg sluttet på de. Kan vi har problemer med å få barn, eller bør jeg vente lenger selv om det har gått 2 år?

Anonymous poster hash: ad681...0c2

Fortsetter under...

Man får utredning dersom man har prøvd i ett år uten å lykkes. Med regelmessig samleie lykkes de fleste i løpet av et år. Med andre ord, var jeg deg ville jeg dratt til legen. Utredning kan ta litt tid, så lykkes dere i mellomtiden er jo alt flott:) lykke til!

Anonymous poster hash: 0e4d9...3ed

Jeg også anser oss som prøvere når prevensjon er avsluttet, for: da prøver man jo? :)

hehe ja det er sånn jeg ser det også :) Men har hørt at folk ser seg som prøver når de har fått regelmessig mens og temper osv. Men syntes det blir litt feil, pga man prøver jo allerede fra pilleslutt, men det er ikke alltid kroppen er klar etter man har kastet pillebrettet :P TS

Gjest prøver1984

Jeg også anser oss som prøvere når prevensjon er avsluttet, for: da prøver man jo? :)

hehe ja det er sånn jeg ser det også :) Men har hørt at folk ser seg som prøver når de har fått regelmessig mens og temper osv. Men syntes det blir litt feil, pga man prøver jo allerede fra pilleslutt, men det er ikke alltid kroppen er klar etter man har kastet pillebrettet :P TS

Det sier vel selv spør du meg ;) hehe når man kaster prevensjon er det fordi man da skal prøve å få baby, så da bør det vel logisk sett være at man kan Kalle seg for PRØVER fra første sekund :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...