Gå til innhold

Vel, hva tror dere? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser en strek hvis jeg legger en stor dose godvilje til... ;)

Ville prøvd igjen om en uke, og se da :)

Jaa, er lettere å se i virkligheten, fikk den ikke så godt frem på bildet, men den er svak, det vet jeg, å det er ikke rart, skal ikke ha mensen før i morgen eller Mandag, så er jo altfor tidlig, men burde jeg stole på resultatet så langt ?? :P

Jaa, er lettere å se i virkligheten, fikk den ikke så godt frem på bildet, men den er svak, det vet jeg, å det er ikke rart, skal ikke ha mensen før i morgen eller Mandag, så er jo altfor tidlig, men burde jeg stole på resultatet så langt ?? :P

Hvis du tenker på alkohol i helga osv, så ville jeg kanskje lagt om planene til en litt mer roligere helg om du er usikker! Bare for å være helt på den sikre siden :)

Jeg ville tatt to tester i samme urin. Da kan dem ikke snike seg unna ;)

Jeg kan også skimte en strek :) Håper den blir sterkere i morgen eller mandag :)

Kjører på med en digital test på Onsdag om jeg ikke har fått mensen, så tar jeg legens råd å koser meg å slapper av på julebord i kveld, ringte til legevakten å fikk snakke med en lege, å han sa at om jeg er usikker å siden det er før jeg venter mensen, så kan jeg bare gå å kose meg ikveld å ikke tenke på det, å ta en ny test igjen til uka, det er ikke så farlig å drikke om man er så tidlig som det jeg mest trolig er om jeg er gravid, de aller fleste som er gravide drikker tidlig i svangerskapet fordi de ikke vet, valgte å ringe legen for å være på den sikre siden !

Annonse

Hvis du tenker på alkohol i helga osv, så ville jeg kanskje lagt om planene til en litt mer roligere helg om du er usikker! Bare for å være helt på den sikre siden :)

Kjører på med en digital test på Onsdag om jeg ikke har fått mensen, så tar jeg legens råd å koser meg å slapper av på julebord i kveld, ringte til legevakten å fikk snakke med en lege, å han sa at om jeg er usikker å siden det er før jeg venter mensen, så kan jeg bare gå å kose meg ikveld å ikke tenke på det, å ta en ny test igjen til uka, det er ikke så farlig å drikke om man er så tidlig som det jeg mest trolig er om jeg er gravid, de aller fleste som er gravide drikker tidlig i svangerskapet fordi de ikke vet, valgte å ringe legen for å være på den sikre siden ! Så tolker jeg testen som negativ enn så lenge, å tar det heller som en hyggelig overraskelse om testen er positiv over helgen/ på onsdag :)

Jeg kan også skimte en strek :) Håper den blir sterkere i morgen eller mandag :)

Kjører på med en digital test på Onsdag om jeg ikke har fått mensen, så tar jeg legens råd å koser meg å slapper av på julebord i kveld, ringte til legevakten å fikk snakke med en lege, å han sa at om jeg er usikker å siden det er før jeg venter mensen, så kan jeg bare gå å kose meg ikveld å ikke tenke på det, å ta en ny test igjen til uka, det er ikke så farlig å drikke om man er så tidlig som det jeg mest trolig er om jeg er gravid, de aller fleste som er gravide drikker tidlig i svangerskapet fordi de ikke vet, valgte å ringe legen for å være på den sikre siden !

Det holder jeg med deg i :) Kos deg :)

Jeg er litt sjokkert. Du har fått en positiv test, med svak strek som både du og din mann ser. Men du "tror" ikke på testen? Ingen klok lege ville anbefalt å drikke alkohol etter en svakt positiv test, om i det hele tatt når man er prøver. 

Det er ganske trygt å si at du er gravid. En strek er en strek, uavhengig av hvor sterk den er.

Anonymous poster hash: 63e85...613

Heller det enn å stresse å bekymre meg sånn at jeg mister om jeg går for å tro på at jeg er gravid...

Heller det enn å stresse å bekymre meg sånn at jeg mister om jeg går for å tro på at jeg er gravid...

Hæ? Hvis du ikke vil stresse og bekymre deg fordi du er redd for å miste, får du la være å bli gravid da. De aller fleste gravide går gjennom den fasen. At du drikker, reduserer overhodet ikke sjansen for å miste, i hvert fall. Så om det viser seg at du får en tydeligere positiv test senere neste uke (som du tror på), så vil du i hvert fall være bekymret - fordi du drakk mens du var gravid! 

Jeg er litt sjokkert. Du har fått en positiv test, med svak strek som både du og din mann ser. Men du "tror" ikke på testen? Ingen klok lege ville anbefalt å drikke alkohol etter en svakt positiv test, om i det hele tatt når man er prøver. 

Det er ganske trygt å si at du er gravid. En strek er en strek, uavhengig av hvor sterk den er.

Ikke vær sjokkert. Folk kan få gjøre som de vil. En strek er ikke en strek uansett styrke. Det finnes utallelige eksempler på det her inne på BIM. 

Sorry blondiee, jeg mener ikke å ta fra deg håpet, men det finnes mange lurestreker. Derfor jeg foreslo å ta to tester i samme urin. Kos deg på Julebord :)

Gjest prøver1984

Er kanskje litt enig med anonym her..

Hvordan kan du få deg til å drikke når du har fått to positive tester? Om du hadde så sterkt ønske om å drikke ikveld, burde du heller avventet å teste spør du meg..

I mine øyne nå så blir jeg faktisk litt provosert.. Med positive tester og 99% sjanse for graviditet så ser jeg virkelig ikke hvordan noen kan ha et større behov for å drikke enn å sørge for at spiren får en god start...

Men det er min mening!!!

Annonse

Hadde du fått to positive tester?

Ja, hun har fått to positive tester. En tidligere, og en hun tok 3 dager senere. Den ene sterkere enn den andre. Fremdeles synes du hun skal kose seg på julebord (med alkohol)?

Men selvfølgelig skal folk få gjøre som de vil, jeg bare ytrer min mening om at jeg synes det er frastøtende og umodent.

Gjest prøver1984

Og i et annet innlegg isted skriver du at du kan juble, eller dere juble, så hva får deg da til å føle sterkerebehov for å drikke alkohol???

Hadde du vært i dpo-land uten testing å vise til så hadde det vært annerledes.. Men nå har du to tester å vise til med streker som vi andre drømmer om å få se, også tar du virkelig sjansen på alkohol???

Nei fysj, dette kjente jeg ikke var noe hyggelig å lese og jeg håper du setter spiren fremfor fyll!

Gjest prøver1984

Ja, hun har fått to positive tester. En tidligere, og en hun tok 3 dager senere. Den ene sterkere enn den andre. Fremdeles synes du hun skal kose seg på julebord (med alkohol)?

Men selvfølgelig skal folk få gjøre som de vil, jeg bare ytrer min mening om at jeg synes det er frastøtende og umodent.

HELT ENIG!

Og i et annet innlegg isted skriver du at du kan juble, eller dere juble, så hva får deg da til å føle sterkerebehov for å drikke alkohol???

Hadde du vært i dpo-land uten testing å vise til så hadde det vært annerledes.. Men nå har du to tester å vise til med streker som vi andre drømmer om å få se, også tar du virkelig sjansen på alkohol???

Nei fysj, dette kjente jeg ikke var noe hyggelig å lese og jeg håper du setter spiren fremfor fyll!

Jeg skal på julebord, men jeg har bestemt meg for å ikke drikke ! Sånn in case ! Skal innom polet å kjøpe en alkoholfri vin etter på ! :) Så vet dere det !

Gjest prøver1984

Jeg skal på julebord, men jeg har bestemt meg for å ikke drikke ! Sånn in case ! Skal innom polet å kjøpe en alkoholfri vin etter på ! :) Så vet dere det !

Hørtes mer fornuftig ut enn den første holdningen..!

Ja, så hvordan kan du da forsvare at hun bare skal kose seg med alkohol??

Hun visste ikke det da, herregud, men jeg skal ikke drikke ikveld, jeg skal heller drikke alkoholfri vin, som jeg heller over på en annen tom vinflaske, hvis ikke så får folk mistanke, å INGEN skal vite noe ennå ! 

Tommel opp til deg, godt å se du fant fornuften din. Kos deg på julebord med alkoholfri vin! 

ok, jeg viste ikke at du hadde fått to positive tester gikk litt fort her. Selvfølgelig er jeg ikke for å drikke da :)

Jeg så det andre innlegget ditt nå.

Under eggløsning for eks har jeg sjekket bt sine grav tester, og de har gitt meg falske streker to ganger. Også en gang i sommer før jeg ble gravid fikk jeg falsk strek. 

Godt du valgte å ikke drikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...