Gå til innhold

Skal bestille canvas/lerret! Men får beskjed om dårlig kvalitet..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ikke forstørre bilder som er tatt med dårlig kamera. Selv om bildet ser fint ut som lite blir det kornete og uklart som stort. Hva slags kamera er bildet tatt med?

Anonymous poster hash: 87b9e...dac

Herregud...du bestilte ikke i dårlig kvalitet? Fikk du rødt fjes eller tilsvarende?

Hvor stort? Det blir neppe kornete, men uklart.

Du kan ikke kreve pengene tilbake hvis det blir for dårlig for deg, du tok et dårlig valg firmaet advarte deg mot.

Anonymous poster hash: 78c84...ffa

Annonse

Tatt med canon... vet ikke hvilket.

Men satsa på at det blir bra! Eller er det garanti. Har ihverfall bestilt å håper det blir bra :)

Anonymous poster hash: 669d5...5d1

Det er selvfølgelig ingen garanti, du ble advart om at kvaliteten ikke var bra nok. At du likevel valgte å bestille er ikke deres ansvar.

Anonymous poster hash: 87b9e...dac

Får du beskjed om at det kan/blir dårlig kvalitet og allikevel bestiller så kan du ikke kreve pengene tilbake om du er misfornøyd.

Da er det du som har kjøpt en mulig "dårligere"vare.

Det vil nok bli uklart som sagt over her..

Jeg gikk på et annen fotobutikk og da fikk jeg bra. Men ikke på den jeg bestilte på.

Og jo, det stod : Fornøyd eller pengene tilbake.

Men du kan vel ikke få pengene tilbake når du får beskjed om at kvaliteten på bildene er for dårlige. Snakk om toppen av frekkhet

Anonymous poster hash: 21665...cd4

Dårlig oppløsning på bildene = begrenset mulighet for å forstørre. 

Det vil bli pikslete ( kornete ) og uklart.

Det er innstillingen på kameraet ditt som avgjør "kvaliteten" på bildet. Du bør helst ta bilder i RAW-format  eller i største JPG -størrelsen om du skal forstørre bilder.

Hilsen fotograf. 

Anonymous poster hash: 95a0a...dc9

100% fornøyd eller pengene tilbake-garanti. Er fortsatt garanti om jeg kjøper noe som KAN være dårlig..

Er ikke snakk om frekkhet, når de har den garantien på alt.

Takk for svar og forklaring ang kvaliteten, fotografen :)

Dårlig oppløsning på bildene = begrenset mulighet for å forstørre.

Det vil bli pikslete ( kornete ) og uklart.

Det er innstillingen på kameraet ditt som avgjør "kvaliteten" på bildet. Du bør helst ta bilder i RAW-format eller i største JPG -størrelsen om du skal forstørre bilder.

Hilsen fotograf.

Anonymous poster hash: 95a0a...dc9

Det skal allikevel utrolig mye til før det blir kornete da! Fikk det med 0.3 mp mobilkamerabilder i standard bildestørrelse i 2003-2004. Dagens Canon - siste 6-7 års kameraer skal det nesten ikke være mulig hvis man ikke manuelt har valgt elendig kvalitet og velger fotovegg.

Anonymous poster hash: 78c84...ffa

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...