Gå til innhold

hvilke symptomer får dere på eggløsning?

Anbefalte innlegg

Eggløsningstesten ble positiv i går, og superpositiv i dag. Håper det klaffer denne gangen siden vi har lagt inn aksjer hele uken! Så lurer jeg på hvilke tegn dere får av at eggløsningn er på vei? :)

Anonymous poster hash: 4c9f3...5b6

Fortsetter under...

Jeg får mye utflod.

Blir øm og vond i hele mageregionen

Nedpress i underlivet/bekkensmerter

Treg mage

Alt dette begynner 5-7 dager før eggløsningen og gir seg når egget er løsnet

Anonymous poster hash: 38a3d...c71

Annonse

Gjest prøver1984

Mens smerter. Mye utflod, men ikke slim. Kan også kjenne el murringene fra el til tr kommer

Forrige pp la jeg godt merke til dette el slimet men nå på cd13, nesten ingenting.. Har det no å si?:/

Wææ noen drevne el slim folk her? Hehe

Gjest prøver1984

Jeg tenker at så lenge jeg kan penetreres uten hjelpemidler er el underveis ;):P

Hahahaha 😂 😂 dauer 😂 Den var god :):)

Men jeg måtte jo bare Sjekke nå som jeg ble nysgjerrig på om det var tørt El vått Der hehe men ikke tegn Til el slim jeg kan strekke.. Bare creamy liksom :/

Helt hvit creamy eller blank/våt creamy som ikke tørker fort opp på fingeren?

(blir ganske godt kjent med det andre livet under prøving altså ;)

Misunner deg som er på cd 13 nå. Jeg får mensen i morgen og må vente til nyttår før el kommer igjen :o

Enig med prøver1984, hadde aldri tenkt over dette el-slimet før jeg begynte å henge her! Har hørt det, men utflod har for meg vært noe jeg forholder meg så lite som mulig til, Hehe.. Hadde aldri trodd jeg noen gang skulle ønske at jeg fikk mer slim der nede, haha.. Merker ikke noe til det, men denne mnd skal jeg følge godt med.. Det holder å sjekke trusa evt dopapiret, eller bruker dere fingeren oppi for å sjekke?

Grensene mine flyttes hele tiden merker jeg, før var det utenkelig å frivillig måle temp vaginalt, men plutselig holder jeg på med det og :P

Gjest prøver1984

Helt hvit creamy eller blank/våt creamy som ikke tørker fort opp på fingeren?

(blir ganske godt kjent med det andre livet under prøving altså ;)

Misunner deg som er på cd 13 nå. Jeg får mensen i morgen og må vente til nyttår før el kommer igjen :o

Creamy som ikke tørket opp.. Men forrige pp så jeg liksom el slimet tydeligere meeeen (dette er flaut) i undertøyet mitt var det jo vått og nei jeg har ikke tissa på meg hehe :P

Men er du sikker på at tr kommer imorgen da??? Selv om du har testet neg så har vi jo sett eksempler på at man kan få blendahvit test på 10dpo men pos på 12 :)

Heier på deg snuppa :)<3

Gjest prøver1984

Enig med prøver1984, hadde aldri tenkt over dette el-slimet før jeg begynte å henge her! Har hørt det, men utflod har for meg vært noe jeg forholder meg så lite som mulig til, Hehe.. Hadde aldri trodd jeg noen gang skulle ønske at jeg fikk mer slim der nede, haha.. Merker ikke noe til det, men denne mnd skal jeg følge godt med.. Det holder å sjekke trusa evt dopapiret, eller bruker dere fingeren oppi for å sjekke?

Grensene mine flyttes hele tiden merker jeg, før var det utenkelig å frivillig måle temp vaginalt, men plutselig holder jeg på med det og :P

Hehe heldigvis har temping under tunga med lukket munn gitt meg såpass god peiling at der trenger jeg ikke pushe grensene mer ;)

Meeeen grensene jeg bryter for meg selv er den tafsinga oppi der :P men jeg ser ikke el slimet på do papiret som jeg gjorde forrige pp, men det kan jo være fordi vi kjøper first price do papir? Hehe.. Men så jo i trusa at den var mørkere farge der som vått (dør litt når jeg forklarer detta men) 😂

En ting jeg ikke vil er å,bli kjent med denne tappen min 😂 det skjønner jeg nada av hehe så holder meg til temp, el tester og en finger oppi der noen ganger rundt el, som nå..

Annonse

Haha, her er alle detaljer velkommen har jeg inntrykk av! Syns liksom ikke det er så ekkelt lenger, som jeg syns før, etter denne eksponeringsterapien på bim!

jeg har sånn mykt dopapir om dagen, men ser ikke noe der uansett.. :P får kanskje prøve med en finger når det nærmer seg, får se hvor lite det frister.. Tappen min får også foreløpig være i fred kjenner jeg, Hehe.. Får være grenser 😂 (sier jeg nå)

Endret av Evaly
Gjest prøver1984

Haha, her er alle detaljer velkommen har jeg inntrykk av! Syns liksom ikke det er så ekkelt lenger, som jeg syns før, etter denne eksponeringsterapien på bim!

jeg har sånn mykt dopapir om dagen, men ser ikke noe der uansett.. :P får kanskje prøve med en finger når det nærmer seg, får se hvor lite det frister.. Tappen min får også foreløpig være i fred kjenner jeg, Hehe.. Får være grenser 😂 (sier jeg nå)

EksponeringS terapi er ordet :) hvordan Ligger du ann i Syklusen Da :)?

jeg har sånn mykt dopapir om dagen, men ser ikke noe der uansett.. :P får kanskje prøve med en finger når det nærmer seg, får se hvor lite det frister.. Tappen min får også foreløpig være i fred kjenner jeg, Hehe.. Får være grenser (sier jeg nå)

Jeg går og venter på EL, men den kommer nok ikke før om ca 10 dager, siden jeg har så lang syklus (tr kom 24/11 IKM blir 29/01). Så tiden nå brukes bare til å syke seg opp, tempe, drikke litt grapefruktjuice for å kanskje få mer el-slim (HAHA) og kjøre annenhver-dag-metoden tilfelle EL skulle finne på å plutselig komme :D 

Når har du IKM? 

Gjest prøver1984

jeg har sånn mykt dopapir om dagen, men ser ikke noe der uansett.. :P får kanskje prøve med en finger når det nærmer seg, får se hvor lite det frister.. Tappen min får også foreløpig være i fred kjenner jeg, Hehe.. Får være grenser (sier jeg nå)

Jeg går og venter på EL, men den kommer nok ikke før om ca 10 dager, siden jeg har så lang syklus (tr kom 24/11 IKM blir 29/01). Så tiden nå brukes bare til å syke seg opp, tempe, drikke litt grapefruktjuice for å kanskje få mer el-slim (HAHA) og kjøre annenhver-dag-metoden tilfelle EL skulle finne på å plutselig komme :D

Når har du IKM?

Oi, det var da kjedelig lang syklus :/ jeg har ikm 19.des, enn så lenge iallefall hehe 😳

Men kjekt Dere sikrer dere med annenhver dag metoden da tilfelle el faktisk skulle dukke opp tidligere :);)

Det kan jo være el er rett rundt svingen da prøver1984 :) Det kan fint være annerledes fra en syklus til en annen :)

Det er vanskelig å tolke, som f eks. Jeg våkna for å tisse i dag morges og var dassvåt :P  Og jeg venter mensen i morgen..

Før ja jeg alltid merke til slim, altså for noen år siden, men er lenge siden nå. Jeg synes det kan værevanskelig å skille mellom sæd, din egen opphisselse og el slim.. så vi er klart forskjellig og det er syklusene våre også :)

Gjest prøver1984

Det kan jo være el er rett rundt svingen da prøver1984 :) Det kan fint være annerledes fra en syklus til en annen :)

Det er vanskelig å tolke, som f eks. Jeg våkna for å tisse i dag morges og var dassvåt :P Og jeg venter mensen i morgen..

Før ja jeg alltid merke til slim, altså for noen år siden, men er lenge siden nå. Jeg synes det kan værevanskelig å skille mellom sæd, din egen opphisselse og el slim.. så vi er klart forskjellig og det er syklusene våre også :)

Det er så sant det du sier Bellanie :)

Vi er alle forskjellige og samme er vel da også syklusene, men om syklusen min fortsatt er som den pleier så skal jeg få positiv el test rundt 1730-18 idag.. Så får krysse fingrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...