therma Skrevet 5. desember 2014 #1 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei Torsdag 27.november hadde jeg innsett av et egg. Dette er mitt første fryseforsøk. 11 desember skal jeg teste siden det da er 14 dager etter innsett. Men i dag 5. november har jeg hatt litt blødning. Rosaaktig som kommer kun når jeg er på do og ved tørk. Ikke har jeg vondt i magen slik jeg pleier å ha når jeg har mensen så det jeg lurer på er om dette kan være en festeblødning?? Kan det stemme med tidspunktet? Vil så gjerne at dette er en av disse festeblødningene for har prøvd så lenge på å bli gravid. Vil heller ikke ta noen test for jeg tror det kan være litt for tidlig..eller??!?? Håper noen kan komme med noen gledes historier evnt oppmuntrende ord til meg.. Depper litt nå.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vi_ønsker_flere_barn Skrevet 5. desember 2014 #2 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei! Ta en test, bare for å sjekke <3 Selv om den kanskje viser falsk positiv, så tror jeg den likevel gir deg en god følelse. Lykke til Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146853788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
F*PCO Skrevet 5. desember 2014 #3 Del Skrevet 5. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146853952 Del på andre sider Flere delingsvalg…
therma Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei! Ta en test, bare for å sjekke <3 Selv om den kanskje viser falsk positiv, så tror jeg den likevel gir deg en god følelse. Lykke til Klem Hei vi_ønsker_flere_barn Ja du har nok et poeng der... Jeg får se hva jeg gjør og hva dagen i morgen bringer. Men tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg. Klem tilbake Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146854023 Del på andre sider Flere delingsvalg…
therma Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 5. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-) Hei F*PCO Jeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146854042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
F*PCO Skrevet 5. desember 2014 #6 Del Skrevet 5. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-) Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146854078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
therma Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 5. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-)Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-) Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146854515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 6. desember 2014 #8 Del Skrevet 6. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-)Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-) Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar.Jeg tenker at så lenge blødningen avtar må jo det være et godt tegn.Når det ikke har gått til oss starter det som regel med rosa, men det tar seg opp dagen etterpå og ender opp i normal blødning.... Håper det går bra for dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146855048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
therma Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 6. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-)Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-)Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar.Jeg tenker at så lenge blødningen avtar må jo det være et godt tegn.Når det ikke har gått til oss starter det som regel med rosa, men det tar seg opp dagen etterpå og ender opp i normal blødning.... Håper det går bra for dere Hei mam&mam I dag velger å tisse i beholder da jeg tenkte å se om det var noen blødning. Det var det ikke bortsett fra når jeg tørket og en 10-øring av en klump i do. Jeg øynet derfor et håp om at alt var i orden igjen og tok derfor motet til meg å tok en grav.test. Den var NEGATIV Gjør så godt jeg kan å oppmuntre meg selv med at det kanskje var for tidlig å teste. Også mener jeg å huske fra tidligere svangerskap at jeg har sen utvikling av hcg. Men ved mitt toalettbesøk nr 2 så har blødningen økt men ikke så mye som min vanlige mensen men likevel mer slimaktig og mer i do. Så dette gikk nok ikke min/vår vei. Sitter nå her og tårene triller i strie strømmer..... Å jeg som håpet på en skikkelig god julegave i form av en spire. Så heldig skulle jeg ikke være!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146855145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 6. desember 2014 #10 Del Skrevet 6. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-)Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-)Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar.Jeg tenker at så lenge blødningen avtar må jo det være et godt tegn.Når det ikke har gått til oss starter det som regel med rosa, men det tar seg opp dagen etterpå og ender opp i normal blødning.... Håper det går bra for dere Hei mam&mamI dag velger å tisse i beholder da jeg tenkte å se om det var noen blødning. Det var det ikke bortsett fra når jeg tørket og en 10-øring av en klump i do. Jeg øynet derfor et håp om at alt var i orden igjen og tok derfor motet til meg å tok en grav.test. Den var NEGATIV Gjør så godt jeg kan å oppmuntre meg selv med at det kanskje var for tidlig å teste. Også mener jeg å huske fra tidligere svangerskap at jeg har sen utvikling av hcg. Men ved mitt toalettbesøk nr 2 så har blødningen økt men ikke så mye som min vanlige mensen men likevel mer slimaktig og mer i do. Så dette gikk nok ikke min/vår vei. Sitter nå her og tårene triller i strie strømmer..... Å jeg som håpet på en skikkelig god julegave i form av en spire. Så heldig skulle jeg ikke være!! Huff, får vondt av deg, vet så godt hvordan du har det. Det kan jo være tidlig å teste, men for meg har alltid blod betydd negativt utfall.... Men så vet man aldri da. Krysser fingrene for deg, og ikke gi opp, til slutt går det bra 👍 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146855532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
therma Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 6. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-)Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-)Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar.Jeg tenker at så lenge blødningen avtar må jo det være et godt tegn.Når det ikke har gått til oss starter det som regel med rosa, men det tar seg opp dagen etterpå og ender opp i normal blødning.... Håper det går bra for dere Hei mam&mamI dag velger å tisse i beholder da jeg tenkte å se om det var noen blødning. Det var det ikke bortsett fra når jeg tørket og en 10-øring av en klump i do. Jeg øynet derfor et håp om at alt var i orden igjen og tok derfor motet til meg å tok en grav.test. Den var NEGATIV Gjør så godt jeg kan å oppmuntre meg selv med at det kanskje var for tidlig å teste. Også mener jeg å huske fra tidligere svangerskap at jeg har sen utvikling av hcg. Men ved mitt toalettbesøk nr 2 så har blødningen økt men ikke så mye som min vanlige mensen men likevel mer slimaktig og mer i do. Så dette gikk nok ikke min/vår vei. Sitter nå her og tårene triller i strie strømmer..... Å jeg som håpet på en skikkelig god julegave i form av en spire. Så heldig skulle jeg ikke være!! Huff, får vondt av deg, vet så godt hvordan du har det. Det kan jo være tidlig å teste, men for meg har alltid blod betydd negativt utfall.... Men så vet man aldri da. Krysser fingrene for deg, og ikke gi opp, til slutt går det bra I dag har jeg ikke hatt det veldig bra Mange tanker om at jeg kanskje ikke skulle vært på juleshopping om torsdagen med bæring av poser og mye gåing, tanker om at jeg ikke vet om jeg orker å prøve mer....Det går så inn på meg både det å få negative tester og når "tanta" kommer. Har jo forsøkt i 5 år nå så ikke lett å holde motet oppe og ikke gi opp.. Har heller ikke flere fingrer å telle på hvor mange ganger vi har mistet!! Er nok ikke meningen at samboer og jeg skal få et felles barn tror jeg... Beklager negativitet men kan ikke noe for det..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146856091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #12 Del Skrevet 6. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-) Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-)Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar.Jeg tenker at så lenge blødningen avtar må jo det være et godt tegn.Når det ikke har gått til oss starter det som regel med rosa, men det tar seg opp dagen etterpå og ender opp i normal blødning.... Håper det går bra for dere Hei mam&mamI dag velger å tisse i beholder da jeg tenkte å se om det var noen blødning. Det var det ikke bortsett fra når jeg tørket og en 10-øring av en klump i do. Jeg øynet derfor et håp om at alt var i orden igjen og tok derfor motet til meg å tok en grav.test. Den var NEGATIV Gjør så godt jeg kan å oppmuntre meg selv med at det kanskje var for tidlig å teste. Også mener jeg å huske fra tidligere svangerskap at jeg har sen utvikling av hcg. Men ved mitt toalettbesøk nr 2 så har blødningen økt men ikke så mye som min vanlige mensen men likevel mer slimaktig og mer i do. Så dette gikk nok ikke min/vår vei. Sitter nå her og tårene triller i strie strømmer..... Å jeg som håpet på en skikkelig god julegave i form av en spire. Så heldig skulle jeg ikke være!! Huff, får vondt av deg, vet så godt hvordan du har det. Det kan jo være tidlig å teste, men for meg har alltid blod betydd negativt utfall.... Men så vet man aldri da. Krysser fingrene for deg, og ikke gi opp, til slutt går det bra I dag har jeg ikke hatt det veldig bra Mange tanker om at jeg kanskje ikke skulle vært på juleshopping om torsdagen med bæring av poser og mye gåing, tanker om at jeg ikke vet om jeg orker å prøve mer....Det går så inn på meg både det å få negative tester og når "tanta" kommer. Har jo forsøkt i 5 år nå så ikke lett å holde motet oppe og ikke gi opp.. Har heller ikke flere fingrer å telle på hvor mange ganger vi har mistet!! Er nok ikke meningen at samboer og jeg skal få et felles barn tror jeg...Beklager negativitet men kan ikke noe for det..... Vet hvordan du føler det.Jeg prøver fortvilet å tenke at jeg er et steg nærmere for hvert forsøk jeg går igjennom, selv om det er en liten trøst. tør ikke tenke tanken på at det kanskje aldri går... til uken skal jeg gjennom mitt 9 uttak og 8 innsett med antagelig julaften som testdato. Grøss og gru. Får håpe vi alle kan få kjenne litt lykke snart. Anonymous poster hash: 13feb...f79 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146856130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
therma Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 6. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-)Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-)Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar.Jeg tenker at så lenge blødningen avtar må jo det være et godt tegn.Når det ikke har gått til oss starter det som regel med rosa, men det tar seg opp dagen etterpå og ender opp i normal blødning.... Håper det går bra for dere Hei mam&mamI dag velger å tisse i beholder da jeg tenkte å se om det var noen blødning. Det var det ikke bortsett fra når jeg tørket og en 10-øring av en klump i do. Jeg øynet derfor et håp om at alt var i orden igjen og tok derfor motet til meg å tok en grav.test. Den var NEGATIV Gjør så godt jeg kan å oppmuntre meg selv med at det kanskje var for tidlig å teste. Også mener jeg å huske fra tidligere svangerskap at jeg har sen utvikling av hcg. Men ved mitt toalettbesøk nr 2 så har blødningen økt men ikke så mye som min vanlige mensen men likevel mer slimaktig og mer i do. Så dette gikk nok ikke min/vår vei. Sitter nå her og tårene triller i strie strømmer..... Å jeg som håpet på en skikkelig god julegave i form av en spire. Så heldig skulle jeg ikke være!! Huff, får vondt av deg, vet så godt hvordan du har det. Det kan jo være tidlig å teste, men for meg har alltid blod betydd negativt utfall.... Men så vet man aldri da. Krysser fingrene for deg, og ikke gi opp, til slutt går det bra I dag har jeg ikke hatt det veldig bra Mange tanker om at jeg kanskje ikke skulle vært på juleshopping om torsdagen med bæring av poser og mye gåing, tanker om at jeg ikke vet om jeg orker å prøve mer....Det går så inn på meg både det å få negative tester og når "tanta" kommer. Har jo forsøkt i 5 år nå så ikke lett å holde motet oppe og ikke gi opp.. Har heller ikke flere fingrer å telle på hvor mange ganger vi har mistet!! Er nok ikke meningen at samboer og jeg skal få et felles barn tror jeg...Beklager negativitet men kan ikke noe for det..... Vet hvordan du føler det.Jeg prøver fortvilet å tenke at jeg er et steg nærmere for hvert forsøk jeg går igjennom, selv om det er en liten trøst. tør ikke tenke tanken på at det kanskje aldri går... til uken skal jeg gjennom mitt 9 uttak og 8 innsett med antagelig julaften som testdato. Grøss og gru. Får håpe vi alle kan få kjenne litt lykke snart. Anonymous poster hash: 13feb...f79 [/acrony Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-) Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-) Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar. Jeg tenker at så lenge blødningen avtar må jo det være et godt tegn.Når det ikke har gått til oss starter det som regel med rosa, men det tar seg opp dagen etterpå og ender opp i normal blødning.... Håper det går bra for dere Hei mam&mamI dag velger å tisse i beholder da jeg tenkte å se om det var noen blødning. Det var det ikke bortsett fra når jeg tørket og en 10-øring av en klump i do. Jeg øynet derfor et håp om at alt var i orden igjen og tok derfor motet til meg å tok en grav.test. Den var NEGATIV Gjør så godt jeg kan å oppmuntre meg selv med at det kanskje var for tidlig å teste. Også mener jeg å huske fra tidligere svangerskap at jeg har sen utvikling av hcg. Men ved mitt toalettbesøk nr 2 så har blødningen økt men ikke så mye som min vanlige mensen men likevel mer slimaktig og mer i do. Så dette gikk nok ikke min/vår vei. Sitter nå her og tårene triller i strie strømmer..... Å jeg som håpet på en skikkelig god julegave i form av en spire. Så heldig skulle jeg ikke være!! Huff, får vondt av deg, vet så godt hvordan du har det. Det kan jo være tidlig å teste, men for meg har alltid blod betydd negativt utfall.... Men så vet man aldri da. Krysser fingrene for deg, og ikke gi opp, til slutt går det bra I dag har jeg ikke hatt det veldig bra Mange tanker om at jeg kanskje ikke skulle vært på juleshopping om torsdagen med bæring av poser og mye gåing, tanker om at jeg ikke vet om jeg orker å prøve mer....Det går så inn på meg både det å få negative tester og når "tanta" kommer. Har jo forsøkt i 5 år nå så ikke lett å holde motet oppe og ikke gi opp.. Har heller ikke flere fingrer å telle på hvor mange ganger vi har mistet!! Er nok ikke meningen at samboer og jeg skal få et felles barn tror jeg...Beklager negativitet men kan ikke noe for det..... Vet hvordan du føler det.Jeg prøver fortvilet å tenke at jeg er et steg nærmere for hvert forsøk jeg går igjennom, selv om det er en liten trøst. tør ikke tenke tanken på at det kanskje aldri går... til uken skal jeg gjennom mitt 9 uttak og 8 innsett med antagelig julaften som testdato. Grøss og gru. Får håpe vi alle kan få kjenne litt lykke snart. Anonymous poster hash: 13feb...f79 Hei anonym Må si du har en superinnstilling som klarer å tenke så positivt som du gjør. Du har jaggu vært gjennom litt vil jeg si. Ser jeg har litt å lære av her Har ingen av disse uttak/innsett resultert i noen spirer/barn? Jeg får se om jeg kan "skrape" sammen litt positive tanker og tenke på deg når det stormer som værst <3 Selv må vi forsøke på egen hånd i desember da fert.klinikken i Porsgrunn er stengt. Så nå får vi ikke hjelp før på nyåret derfra. Men greit det også. Kan jo hende julenissen er snill mot oss i år likevel :) Tusen takk for innlegget ditt. Og du må ha masse lykke til. Tenker på deg <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146856151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2014 #14 Del Skrevet 6. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-) Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-)Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar.Jeg tenker at så lenge blødningen avtar må jo det være et godt tegn.Når det ikke har gått til oss starter det som regel med rosa, men det tar seg opp dagen etterpå og ender opp i normal blødning.... Håper det går bra for dere Hei mam&mamI dag velger å tisse i beholder da jeg tenkte å se om det var noen blødning. Det var det ikke bortsett fra når jeg tørket og en 10-øring av en klump i do. Jeg øynet derfor et håp om at alt var i orden igjen og tok derfor motet til meg å tok en grav.test. Den var NEGATIV Gjør så godt jeg kan å oppmuntre meg selv med at det kanskje var for tidlig å teste. Også mener jeg å huske fra tidligere svangerskap at jeg har sen utvikling av hcg. Men ved mitt toalettbesøk nr 2 så har blødningen økt men ikke så mye som min vanlige mensen men likevel mer slimaktig og mer i do. Så dette gikk nok ikke min/vår vei. Sitter nå her og tårene triller i strie strømmer..... Å jeg som håpet på en skikkelig god julegave i form av en spire. Så heldig skulle jeg ikke være!! Huff, får vondt av deg, vet så godt hvordan du har det. Det kan jo være tidlig å teste, men for meg har alltid blod betydd negativt utfall.... Men så vet man aldri da. Krysser fingrene for deg, og ikke gi opp, til slutt går det bra I dag har jeg ikke hatt det veldig bra Mange tanker om at jeg kanskje ikke skulle vært på juleshopping om torsdagen med bæring av poser og mye gåing, tanker om at jeg ikke vet om jeg orker å prøve mer....Det går så inn på meg både det å få negative tester og når "tanta" kommer. Har jo forsøkt i 5 år nå så ikke lett å holde motet oppe og ikke gi opp.. Har heller ikke flere fingrer å telle på hvor mange ganger vi har mistet!! Er nok ikke meningen at samboer og jeg skal få et felles barn tror jeg...Beklager negativitet men kan ikke noe for det..... Vet hvordan du føler det.Jeg prøver fortvilet å tenke at jeg er et steg nærmere for hvert forsøk jeg går igjennom, selv om det er en liten trøst. tør ikke tenke tanken på at det kanskje aldri går... til uken skal jeg gjennom mitt 9 uttak og 8 innsett med antagelig julaften som testdato. Grøss og gru. Får håpe vi alle kan få kjenne litt lykke snart.Anonymous poster hash: 13feb...f79 [/acrony Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-) Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-) Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar. Jeg tenker at så lenge blødningen avtar må jo det være et godt tegn.Når det ikke har gått til oss starter det som regel med rosa, men det tar seg opp dagen etterpå og ender opp i normal blødning.... Håper det går bra for dere Hei mam&mamI dag velger å tisse i beholder da jeg tenkte å se om det var noen blødning. Det var det ikke bortsett fra når jeg tørket og en 10-øring av en klump i do. Jeg øynet derfor et håp om at alt var i orden igjen og tok derfor motet til meg å tok en grav.test. Den var NEGATIV Gjør så godt jeg kan å oppmuntre meg selv med at det kanskje var for tidlig å teste. Også mener jeg å huske fra tidligere svangerskap at jeg har sen utvikling av hcg. Men ved mitt toalettbesøk nr 2 så har blødningen økt men ikke så mye som min vanlige mensen men likevel mer slimaktig og mer i do. Så dette gikk nok ikke min/vår vei. Sitter nå her og tårene triller i strie strømmer..... Å jeg som håpet på en skikkelig god julegave i form av en spire. Så heldig skulle jeg ikke være!! Huff, får vondt av deg, vet så godt hvordan du har det. Det kan jo være tidlig å teste, men for meg har alltid blod betydd negativt utfall.... Men så vet man aldri da. Krysser fingrene for deg, og ikke gi opp, til slutt går det bra I dag har jeg ikke hatt det veldig bra Mange tanker om at jeg kanskje ikke skulle vært på juleshopping om torsdagen med bæring av poser og mye gåing, tanker om at jeg ikke vet om jeg orker å prøve mer....Det går så inn på meg både det å få negative tester og når "tanta" kommer. Har jo forsøkt i 5 år nå så ikke lett å holde motet oppe og ikke gi opp.. Har heller ikke flere fingrer å telle på hvor mange ganger vi har mistet!! Er nok ikke meningen at samboer og jeg skal få et felles barn tror jeg...Beklager negativitet men kan ikke noe for det..... Vet hvordan du føler det.Jeg prøver fortvilet å tenke at jeg er et steg nærmere for hvert forsøk jeg går igjennom, selv om det er en liten trøst. tør ikke tenke tanken på at det kanskje aldri går... til uken skal jeg gjennom mitt 9 uttak og 8 innsett med antagelig julaften som testdato. Grøss og gru. Får håpe vi alle kan få kjenne litt lykke snart.Anonymous poster hash: 13feb...f79 Hei anonymMå si du har en superinnstilling som klarer å tenke så positivt som du gjør. Du har jaggu vært gjennom litt vil jeg si. Ser jeg har litt å lære av her Har ingen av disse uttak/innsett resultert i noen spirer/barn? Jeg får se om jeg kan "skrape" sammen litt positive tanker og tenke på deg når det stormer som værst <3 Selv må vi forsøke på egen hånd i desember da fert.klinikken i Porsgrunn er stengt. Så nå får vi ikke hjelp før på nyåret derfra. Men greit det også. Kan jo hende julenissen er snill mot oss i år likevel :) Tusen takk for innlegget ditt. Og du må ha masse lykke til. Tenker på deg <3 Nei, dessverre så har ingen av forsøkene resultert noe barn. På mitt første innsett fikk jeg en veldig svak strek på rugedag 10 og 12 og deretter blank og mensen. Det er vel det nærmeste jeg har kommet. Begynner å bli sliten og lei av all motgang nå, men prøver å holde motet oppe. Må si jeg syntes de første negative forsøkene har vært verst. Blitt litt vant til mensen dukker opp. Sliter litt med å ta graviditetstester da. Venter heller på mensen kommer liksom. Denne gangen har jeg gjennomført scratching i livmor så håper det kan hjelpe. Hadde aldri trudd at jeg fortsatt etter 2,5 år med ivf fortsatt skulle holde på med disse sprøytene.. Heier på oss at det blir 2015 baby. Lykke til til deg også. Anonymous poster hash: 13feb...f79 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146856326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
therma Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #15 Del Skrevet 6. desember 2014 Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-)Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-)Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar.Jeg tenker at så lenge blødningen avtar må jo det være et godt tegn.Når det ikke har gått til oss starter det som regel med rosa, men det tar seg opp dagen etterpå og ender opp i normal blødning.... Håper det går bra for dere Hei mam&mamI dag velger å tisse i beholder da jeg tenkte å se om det var noen blødning. Det var det ikke bortsett fra når jeg tørket og en 10-øring av en klump i do. Jeg øynet derfor et håp om at alt var i orden igjen og tok derfor motet til meg å tok en grav.test. Den var NEGATIV Gjør så godt jeg kan å oppmuntre meg selv med at det kanskje var for tidlig å teste. Også mener jeg å huske fra tidligere svangerskap at jeg har sen utvikling av hcg. Men ved mitt toalettbesøk nr 2 så har blødningen økt men ikke så mye som min vanlige mensen men likevel mer slimaktig og mer i do. Så dette gikk nok ikke min/vår vei. Sitter nå her og tårene triller i strie strømmer..... Å jeg som håpet på en skikkelig god julegave i form av en spire. Så heldig skulle jeg ikke være!! Huff, får vondt av deg, vet så godt hvordan du har det. Det kan jo være tidlig å teste, men for meg har alltid blod betydd negativt utfall.... Men så vet man aldri da. Krysser fingrene for deg, og ikke gi opp, til slutt går det bra I dag har jeg ikke hatt det veldig bra Mange tanker om at jeg kanskje ikke skulle vært på juleshopping om torsdagen med bæring av poser og mye gåing, tanker om at jeg ikke vet om jeg orker å prøve mer....Det går så inn på meg både det å få negative tester og når "tanta" kommer. Har jo forsøkt i 5 år nå så ikke lett å holde motet oppe og ikke gi opp.. Har heller ikke flere fingrer å telle på hvor mange ganger vi har mistet!! Er nok ikke meningen at samboer og jeg skal få et felles barn tror jeg...Beklager negativitet men kan ikke noe for det..... Vet hvordan du føler det.Jeg prøver fortvilet å tenke at jeg er et steg nærmere for hvert forsøk jeg går igjennom, selv om det er en liten trøst. tør ikke tenke tanken på at det kanskje aldri går... til uken skal jeg gjennom mitt 9 uttak og 8 innsett med antagelig julaften som testdato. Grøss og gru. Får håpe vi alle kan få kjenne litt lykke snart.Anonymous poster hash: 13feb...f79 [/acrony Sannsynlig betyr ikke blødningen noe hverken i positiv eller negativt, men den betyr i hvertfall ikke at det ikke har festet seg. Lykke til:-) Hei F*PCOJeg får håpe at denne blødningen, som ikke er for mye blødning men likevel såpass at jeg tror dette ikke går veien, ikke betyr at negativt..men kan jo ikke la være å tro mange negative ting. Vel jeg får bare se ann. Har investert i CB tester så blir nok å teste i løpet av helgen kanskje..... Takker så mye for at du skrev til meg, og takk for lykkeønskningen Er jo 6 dager til testdag, så du skal ikke ha mens heller, hvis du ikke vanligvis har kort lutealfase. Vil tro at det lille du merker nå ikke påvirker sjansene deres:-) Nei det er ikke rett helt den rette tiden for mens enda. Sist tanta var på besøk var 9 nov. Gikk på letrozol i 5 dager så litt usikker på om den kan klusse litt med fasen min. Tok eggløsningstester som viste at jeg hadde positiv test 23/11 (jeg får aldri teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken) så egentlig skal jeg da ha mensen til søndag for da har det gått 14 dager siden el... Men som du sier så er det jo 6 dager til testdag. Får se hva morgendagen blir til. Akkurat vært på toalettbesøk og da var det bittelitt på papiret så virker som det avtar. Jeg tenker at så lenge blødningen avtar må jo det være et godt tegn.Når det ikke har gått til oss starter det som regel med rosa, men det tar seg opp dagen etterpå og ender opp i normal blødning.... Håper det går bra for dere Hei mam&mamI dag velger å tisse i beholder da jeg tenkte å se om det var noen blødning. Det var det ikke bortsett fra når jeg tørket og en 10-øring av en klump i do. Jeg øynet derfor et håp om at alt var i orden igjen og tok derfor motet til meg å tok en grav.test. Den var NEGATIV Gjør så godt jeg kan å oppmuntre meg selv med at det kanskje var for tidlig å teste. Også mener jeg å huske fra tidligere svangerskap at jeg har sen utvikling av hcg. Men ved mitt toalettbesøk nr 2 så har blødningen økt men ikke så mye som min vanlige mensen men likevel mer slimaktig og mer i do. Så dette gikk nok ikke min/vår vei. Sitter nå her og tårene triller i strie strømmer..... Å jeg som håpet på en skikkelig god julegave i form av en spire. Så heldig skulle jeg ikke være!! Huff, får vondt av deg, vet så godt hvordan du har det. Det kan jo være tidlig å teste, men for meg har alltid blod betydd negativt utfall.... Men så vet man aldri da. Krysser fingrene for deg, og ikke gi opp, til slutt går det bra I dag har jeg ikke hatt det veldig bra Mange tanker om at jeg kanskje ikke skulle vært på juleshopping om torsdagen med bæring av poser og mye gåing, tanker om at jeg ikke vet om jeg orker å prøve mer....Det går så inn på meg både det å få negative tester og når "tanta" kommer. Har jo forsøkt i 5 år nå så ikke lett å holde motet oppe og ikke gi opp.. Har heller ikke flere fingrer å telle på hvor mange ganger vi har mistet!! Er nok ikke meningen at samboer og jeg skal få et felles barn tror jeg...Beklager negativitet men kan ikke noe for det..... Vet hvordan du føler det.Jeg prøver fortvilet å tenke at jeg er et steg nærmere for hvert forsøk jeg går igjennom, selv om det er en liten trøst. tør ikke tenke tanken på at det kanskje aldri går... til uken skal jeg gjennom mitt 9 uttak og 8 innsett med antagelig julaften som testdato. Grøss og gru. Får håpe vi alle kan få kjenne litt lykke snart.Anonymous poster hash: 13feb...f79 Hei anonymMå si du har en superinnstilling som klarer å tenke så positivt som du gjør. Du har jaggu vært gjennom litt vil jeg si. Ser jeg har litt å lære av her Har ingen av disse uttak/innsett resultert i noen spirer/barn? Jeg får se om jeg kan "skrape" sammen litt positive tanker og tenke på deg når det stormer som værst <3 Selv må vi forsøke på egen hånd i desember da fert.klinikken i Porsgrunn er stengt. Så nå får vi ikke hjelp før på nyåret derfra. Men greit det også. Kan jo hende julenissen er snill mot oss i år likevel :) Tusen takk for innlegget ditt. Og du må ha masse lykke til. Tenker på deg <3 Nei, dessverre så har ingen av forsøkene resultert noe barn. På mitt første innsett fikk jeg en veldig svak strek på rugedag 10 og 12 og deretter blank og mensen. Det er vel det nærmeste jeg har kommet. Begynner å bli sliten og lei av all motgang nå, men prøver å holde motet oppe. Må si jeg syntes de første negative forsøkene har vært verst. Blitt litt vant til mensen dukker opp. Sliter litt med å ta graviditetstester da. Venter heller på mensen kommer liksom. Denne gangen har jeg gjennomført scratching i livmor så håper det kan hjelpe. Hadde aldri trudd at jeg fortsatt etter 2,5 år med ivf fortsatt skulle holde på med disse sprøytene.. Heier på oss at det blir 2015 baby. Lykke til til deg også. Anonymous poster hash: 13feb...f79 Uff så trist å høre at så mange forsøk ikke har resultert i mer enn den ene svake streken.... Og det må jo være litt trist at man skal bli vant med at mensen kommer. Men etter så mange forsøk så kan jeg kanskje forstå. Og det med å ikke ta tester men heller se om mensen kommer er kanskje en god "plan". Men til syvende og sist må man ta en test da?!?! Jeg vet at jeg ikke trengte å ta en test i dag men var altfor nysgjerrig mtp at jeg var på rugedag 10. Utrolig at hver gang jeg velger å teste meg så kommer mensen bare timer etterpå... At jeg aldri lærer. Ja ja, vi får se hva som skjer i 2015- Håper også at vi skal slippe jubelen løs og kose oss med en baby Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146856451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
therma Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #16 Del Skrevet 7. desember 2014 Nå skjønner jeg ingenting.... Blødde i går dog noe mindre enn vanlig mensen, og i hele dag har jeg ikke blødd så mye som en dråpe og heller ikke tørket noe blod. Å likevel har jeg mensenvondt. Har også hatt ved et par anledninger noen stikninger på den ene siden. Tok en eltest bare for moro skyld og for at jeg ikke skulle svi av min CB test (som jeg ønsker å bruke til torsdag som er min egentlige testdag). El-testen var like sterk som da jeg hadde el (fert.klinikken mener at jeg ikke får like/sterkere strek enn kontrollstreken) Å da lurer jeg litt på hva det kan bety??? Gjett hvem som skal ringe fert.klinikken imorgen da.... Gud så nysgjerrig jeg... Hva kan den blødningen jeg hadde i går bety siden jeg ikke har blødd så mye som en dråpe i dag??? Maaaange spørsmål merker jeg. Ja ja, får smøre meg med tålmodighet til i morgen så får jeg ta en tlf. Spent som bare det!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146857656 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkKværner Skrevet 7. desember 2014 #17 Del Skrevet 7. desember 2014 Nå skjønner jeg ingenting.... Blødde i går dog noe mindre enn vanlig mensen, og i hele dag har jeg ikke blødd så mye som en dråpe og heller ikke tørket noe blod. Å likevel har jeg mensenvondt. Har også hatt ved et par anledninger noen stikninger på den ene siden. Tok en eltest bare for moro skyld og for at jeg ikke skulle svi av min CB test (som jeg ønsker å bruke til torsdag som er min egentlige testdag). El-testen var like sterk som da jeg hadde el (fert.klinikken mener at jeg ikke får like/sterkere strek enn kontrollstreken) Å da lurer jeg litt på hva det kan bety??? Gjett hvem som skal ringe fert.klinikken imorgen da.... Gud så nysgjerrig jeg... Hva kan den blødningen jeg hadde i går bety siden jeg ikke har blødd så mye som en dråpe i dag??? Maaaange spørsmål merker jeg. Ja ja, får smøre meg med tålmodighet til i morgen så får jeg ta en tlf. Spent som bare det!!! Kan jo være fesreblødning du har hatt 😊. Mensen smerter samt stilling i eggstokken har hos meg vært tegn på graviditet to ganger 😊. At el testen er positiv kan også tyde på at du kan være gravid. Jeg vet jo ikke om du er det eller ei men ingenting av det du nevner er negativt hvertfall 😊. Ta en graviditetstest i morgen tidlig 😊. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146857811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
therma Skrevet 7. desember 2014 Forfatter #18 Del Skrevet 7. desember 2014 Hei FrkKværner Har vært inne på tanken at det kunne være festeblødning men synes det var litt sent??!!?? Er jo på rugedag 11 inkl innsettdag i dag....Blødningen var på rugedag 10 eller 13 dpo. Jeg får nok ta en graviditetstest men velger nok å vente til testdagen som er til torsdag. Men tar en tlf til Porsgrunn fert.klinikk i morgen. Takker for svar uansett og takker for lykkeønskninger Kommer med oppdateringer når jeg har fått snakket med Porsgrunn og når jeg får tatt en test Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146857841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
therma Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #19 Del Skrevet 11. desember 2014 Hei igjen Jeg snakket med Porsgrunn om mandagen og hun jeg snakket med mente at det ikke var en menstruasjonsblødning men blødning pga noe annet. Om det var festeblødning eller noe annet kunne hun ikke si. Men om testen jeg skulle ta til torsdag, altså i dag, skulle være negativ mente hun at jeg burde ta blodprøve. Og jeg bekreftet også at jeg ville det da jeg er ganske så sikker på at jeg produserer sent hcg. Det var en god og lang samtale men klart at når jeg har lagt på så tror jeg nok at testen vil vise negativt resultat og at fryseforsøket ikke ville gå vår vei. Har hatt noe lange dager fram til i dag torsdag, til å tenke mye rart. Vet det er dumt men mangler denne av/på knappen som stopper tankene. Når skal det bli vår tur? Hvorfor oss? Hva er galt med meg? Jeg burde gå fra mannen så han kan få sjanse til å bli pappa med noen andre som har "anlegg" til å få barn med han (han har ingen fra før av)..... Ja mange sånne skikkelig negative tanker.. Så kom dagen som jeg skulle teste. Ventet til det lengste men når jeg begynte å bli gul i øynene måtte jeg jo bare gå på do og da ta denne testen. Egentlig trengte jeg ikke det for jeg visste jo allerede svaret. Stod ved testen i 3 laaaaaaaaaaaaaaaaange minutter og det ble absolutt ingen kryss på den (CB)Så hva skjer nå da? Jo nå skal jeg ta kontakt med legen så fort de åpner tlf. Tlf tiden er 9.30 så må smøre meg med tålmodighet. Å tålmodighet er jo noe en prøver burde ha "ordnet seg" for lengst mtp hvor lenge jeg/vi har vært i gamet men kan ikke si jeg har det. Så jaggu godt jeg kan sitte her å skrive og bruke noen minutter, også for å få luftet ut litt frustrasjon. I frustrasjonen ligger det mye irritasjon, forbannelse og ikke minst LEI MEG :( Jeg øyner ingen håp for at en blodprøve skal vise noe annet..... Over og ut for denne gangen. Desember blir en prøvefri, ihvertfall innsett-fri, mnd da Porsgrunn er stengt. Ja ja, får kanskje forsøke på hjemmebane men har mistet helt trua. Ønsker ihvertfall oss alle en fin dag og kommende helg klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185409-festebl%C3%B8dning/#findComment-146865950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå