Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Måtte kjøpe ny lyspynt til vinduet og valget falt på en stjerne. Men hvordan skal jeg få den til å henge pent/rett? Den henger selvfølgelig ikke slik at man ser det er en stjerne. Synes det har vært stygt når jeg går forbi hus og det henger skjeve stjerner der. Lurer på om jeg skal teipe den fast Tips noen? Anonymous poster hash: 50e6f...553
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Selve ledningen er jo løs der den går inn i stjerna. Du må bare flytte på stjerna. Er den helt ny bruk litt tid på å rette ledningen. Anonymous poster hash: 5bfab...fe5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Ledningen sitter fast med en strips i ene stjernespissen der hvor den går inn i stjernen. Så får ikke rikket på den. Anonymous poster hash: 2831d...bac
HvittHus Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Legg inn et lodd i den nederste spissen, så henger den penere. Men ikke så tungt lodd at den går gjennom papiret da.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Er det ikke bare å vri på ledningen der du har hengerfestet slik at stjernen henger rett? (Mulig jeg ikke forsto problemet... ) Anonymous poster hash: b485b...00f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Du får kjøpt en dings til å feste på ledningen som retter opp på Maxbo. Anonymous poster hash: 08e95...615
Gjest flykræsj Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Du får også kjøpt sånn dings på Clas ohlson. Fester dingsen på ledningen og vrir til stjernen henger rett. Kjøpte selv forrige uke.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Takk for svar Får sjekke den greia på CL. Glemte nevne at det ikke er en papirstjerne. Anonymous poster hash: 2831d...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå