Gå til innhold

Vil dere som kan litt med utflod se hit?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Ifrå og idag har jeg hatt veldig rennende utflod, idag tidlig rant deg ned over beinet mitt da jeg stod opp.

Har lest litt på nettet og kommer frem til at mange konkluderer med at det er eggløsning. Men jeg testet jo positivt på eggløsningstester for 8 og 9 dager siden..men tok jo en test nå også da bare for å sjekke. Den har to streker, men ikke like sterke. Var sterkere forrige uke.

Hva tror dere? Lurer på om jeg skal få mannen med på en hyrdestund ikveld bare i tilfelle. Men dette var rart.

Fortsetter under...

Bildet funker ikke.

Når min utflod er så rennende at den kan renne nedover beina mine, er det mensen i gjære om en ukes tid. Jeg pleier å ha det mellom eggløsning og menstruasjon. Eggløsningsutfloden min er seigere, litt... slimete. Beklager detaljene.

Men hopp gjerne til køys, det har i hvert fall jeg lyst til i kveld, og jeg er allerede smelt på tjukka. 

Anonymous poster hash: 4b133...475

Samme dag og eventuelt dagen før el til meg så er det blankt og slimete.

Og så når jeg er kommet halvveis fra el til mens så bruker det å være rennende og melkelignende.

Jeg tror det er for at det skal være lettere for egget og gli ned til livmoren (det er min teori i allefall).

Når det er slimete, er det for at det skal være lettere for sædceller å svømme opp til egget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...