Gå til innhold

Scott eller Eliott Alexander?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ikke Emil Mathias? :o

Anonymous poster hash: 9776c...162

Haha godt at det ikke kun er jeg som ser det!

Anonymous poster hash: f7e4a...964

Ikke vært her så lenge, men etter dere påpekte det har jeg begynt å se det jeg også ;)

Se hva da???

Anonymous poster hash: 298a6...cc4

At en spesiell bruker finner opp barn for deretter å lage navn til dem. Ganske sykelig, spør du meg.

Og hun svarer alltid på sine egne tråder.

Altså hun lager falske barn, ber om råd til navn og så svarer hun med nick på hva de skal hete.

Jeg har foreslått at hun skal begynne å spille the Sims, så kan hun lage så mange barn hun bare vil!

Annonse

Ikke Emil Mathias? :o

Haha godt at det ikke kun er jeg som ser det!

Ikke vært her så lenge, men etter dere påpekte det har jeg begynt å se det jeg også ;)

Ja, beginner virkelig bli lei alle Scott, Fiona, Ferdinand

Anonymous poster hash: dd068...487

Se hva da???

At en spesiell bruker finner opp barn for deretter å lage navn til dem. Ganske sykelig, spør du meg.

Og hun svarer alltid på sine egne tråder.

Altså hun lager falske barn, ber om råd til navn og så svarer hun med nick på hva de skal hete.

Jeg har foreslått at hun skal begynne å spille the Sims, så kan hun lage så mange barn hun bare vil!

Tragisk, i grunn. Kanskje en som ønsker seg barn og som ikke får det av en eller annen grunn? Ville nok oppsøkt en psykolog for å få noen å prate med.

Jeg har også lagt merke til dette. Ikke bare finner hun opp barn, hun finner også opp spesielle forhold og problemer rundt seg selv. Det ene øyeblikket er hun alenemor, i det andre har hun samboer osv.. stadig nye oppfinnsomme problemer og temaer og komme med. Om ingen svarer, kverrulerer hun gjerne med seg selv. Fritidsproblemer den dama. Hva som er sant og ikke vet jeg ingenting om.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...