Gå til innhold

Når symptomene avtar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 11 fullgåtte uker og har den siste uken vært i overraskende bra form! Jeg vil si at kvalmen var mest ekstrem fra uke 6-9 men nå er det i rykk og napp! Puppene er heller ikke så ømme lengre! Men jeg går på do om natten enda! Jeg var jo innstilt på skikkelige symptomer hvertfall fram til uke 12,hmmm...noen andre?

Anonymous poster hash: b5c20...dcf

Skrevet

Jeg er 12+3 men har heller ikke så mye symtomer lengre utenom en del vondt i hode å kan kjenne innimellom at jeg blir kvalm etter ett måltid. Med de to andre barna mine så har jeg hatt langt mer symtomer enn jeg har nå. Jeg er redd for MA for hadde en i sommer, men jeg tenker og at jeg får bare vær glad jeg slepper,å har det heller fint:)

Anonymous poster hash: ce530...f42

Skrevet

Symptomene begynner å avta rundt den tiden, men mange blir bekymret for at de avtar, selv om det er normalt.
Man er blitt så vant å kjenne på disse symptomene, at selv hvor ubehagelige de er, så er de en betryggelse.

Men det er helt normalt, både at det avtar nå, og at en blir litt bekymret for det.

Skrevet

Slik var det her også. Det var noe som skjedde rundt uke 11. Før det var jeg oppe å tisser to ganger om natten. Rundt uke 11 ble det slutt på det. Leste at livmoren begynner å trekke seg oppover rundt den tiden slik at det letter på trykket mot blære. Hormonene roer seg å symptomene blir mindre. Rundt den tiden fikk jeg mer energi å var ikke fult så sulten lenger.

Gravid i uke 34 nå 😊

Anonymous poster hash: ba6b7...148

Skrevet

Akkurat samme skjedde med meg, ikke noe god følelse selv om kvalmen har vært helt grusom.

Det som har vært helt genialt for meg er Angelsounds doppleren jeg fikk i posten for noen dager siden. Har tatt den frem et par ganger når jeg trenger en bekreftelse. Fant hjertelyden etter bare noen sekunder og det er jo verdens fineste lyd for en som er ekstra bekymret. Ikke koster den mye heller, mener jeg betalte under 300 kroner.

Anonymous poster hash: fd9af...bd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...