Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om dere hadde noen erfaringer med små blødninger etter trening? Jeg trente body attack på tirsdag og har litt blødninger onsdag og i dag torsdag.

Forslag til hva jeg skal gjøre, må jeg kutte ut(noe jeg helst ikke vil), eller kan jeg prøve å ikke ta i så mye neste gang å se hvordan det går!? Er bare en gang i uken så det blir ikke så ofte. Blør vanligvis ikke etter egen trening med styrke, body pump og/eller spinning.

Håper det er andre her som har erfaringer de vil dele!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144185150-bl%C3%B8dninger-etter-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jm mi sa at hvis det blør ikke mye *(hvis det er ikke helt rød som menses) og bare en dag, da er det ikke  veldig stor problem. Men hvis det er serious blødnind, da du må gå å skjekke hva som skjer...
Var svømming igår og hade blødning og men det var mer som rosa enn rød farge. I dag er det klart igjen. 

Når det er blødning burde man vel alltid ta en ekstra sjekk. Sikkert helt ufarlig men det burde du få høre av kvalifisert personell. Spesielt når man er kommet i andre trimester. Hos meg var blod på papiret et forvarsel om at noe var galt mens andre blør gjennom hele svangerskapet uten at det betyr noe. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...