Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #26 Skrevet 4. desember 2014 Så rart, jeg har helt motsatt erfaring. I byen var det vanskelig å bli kjent med nye, men da vi flyttet 20 min østover fikk vi mange nye venner. Mye som skjer i lokalmiljøet, og hvis jeg går på butikken eller tar toget så møter jeg alltid kjentfolk. Det gjorde jeg nesten aldri i Oslo Anonymous poster hash: 83b6d...c62
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #27 Skrevet 4. desember 2014 Flyttet ut av oslo for tre år siden. Er idyllisk her og et paradis for småbarna som om sommeren er ute og løper med nabobarna fra de står opp til de legger seg. Synes ikke det er så vanskelig å komme i kontakt med folk, men vanskelig å finne noen jeg har mye til felles med. Mange er født og oppvokst her og jeg er mer globetrotter. Er også mye sladder som bare gjør meg sliten og nedstemt. Har funnet to, tre som jeg har god kjemi med trass forskjeller og trives med dem. Men, etter samlivsbrudd kjenner jeg for alvor at jeg lengter tilbake til bylivet. Livet her blir for stille for meg som singel og med økt behov for stimulans i omgivelsene. Anonymous poster hash: 17207...33a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #28 Skrevet 4. desember 2014 Vi flyttet fra byen til landet for 2 år siden. Jeg måtte si til meg selv at det bare var for en prøveperiode på 1 år så kunne jeg flytte tilbake igjen...gråt som en sippedukke for alt og ingenting da vi holdt på med flyttinga og rett etterpå. Kjente ingen her, lite sted, 40 min til byen. Nå har ting gått seg mer til, ungene har fått seg nye venner og vil for alt i verden ikke flytte herfra, jeg har blitt kjent med flere selv om det enda er lenge igjen til jeg føler meg ordentlig hjemme her. Mitt råd må derfor være å ta tiden til hjelp, ikke ta noen avgjørelse forhastet. For min del er det en viktig årsak til å komme over savnet om mitt gamle hjemsted, at skolen har fått så dårlig rykte på seg at flere av mine venner som bodde der har flyttet for at ungene skal gå på skole andre steder. Anonymous poster hash: 5e994...113
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #29 Skrevet 4. desember 2014 Vi flyttet ut fra byen for 3 år siden, og jeg er delt. Jeg elsker huset! Men liker ikke stedet. Folk er utrolig lite utadvendte, jeg har fortsatt ikke venner her(!!!) til tross for gjentatte forsøk. Nå har jeg gitt opp og føler meg utrolig ensom. Eneste som holder oss her er barna og bhg, de trives fantastisk godt. Men der også merker jeg bygdedyret. Mange som har barn der har vokst opp sammen og inviterer kun venners barn hjem, og ikke barnas venner. Vi inviterer mye og prøver, men er demotiverende å få nei hele tiden og aldri noe tilbake. Anonymous poster hash: bf301...deb
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #30 Skrevet 4. desember 2014 Vi flyttet ut fra byen for 3 år siden, og jeg er delt. Jeg elsker huset! Men liker ikke stedet. Folk er utrolig lite utadvendte, jeg har fortsatt ikke venner her(!!!) til tross for gjentatte forsøk. Nå har jeg gitt opp og føler meg utrolig ensom. Eneste som holder oss her er barna og bhg, de trives fantastisk godt. Men der også merker jeg bygdedyret. Mange som har barn der har vokst opp sammen og inviterer kun venners barn hjem, og ikke barnas venner. Vi inviterer mye og prøver, men er demotiverende å få nei hele tiden og aldri noe tilbake.Anonymous poster hash: bf301...deb jeg er selv vokst opp med bygdedyret og det var en stor grunn til at jeg ikke ville flytte ut av byen.. Selvom jeg virkelig savner mere plass. Et svært kjøkken og stor stue med spiseplass.. Suk! Skulle vinne i Lotto altså Anonymous poster hash: 2f92a...a7d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #31 Skrevet 4. desember 2014 Jeg tror dette med å bli kjent med folk varierer veldig fra sted til sted! Vi bodde først 4 år midt i Oslo sentrum, ble ikke kjent med noen nye og sa knapt hei/ hadet til naboer i blokka. Nå etter 2 år på "landsbygda" 25 minutter fra byen, har vi fått et kjempestort nettverk og maange nye gode venner. Dette fordi mange her oppe er i samme situasjon; mange utflyttere fra byen, som alle er ute etter å bli kjent med folk rundt seg og få nye venner. Genialt altså, vi stortrives virkelig, og har heller ikke sett snurten av det mye omtalte bygdedyret Anonymous poster hash: 11d9b...a70
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #32 Skrevet 4. desember 2014 Jeg tror dette med å bli kjent med folk varierer veldig fra sted til sted! Vi bodde først 4 år midt i Oslo sentrum, ble ikke kjent med noen nye og sa knapt hei/ hadet til naboer i blokka. Nå etter 2 år på "landsbygda" 25 minutter fra byen, har vi fått et kjempestort nettverk og maange nye gode venner. Dette fordi mange her oppe er i samme situasjon; mange utflyttere fra byen, som alle er ute etter å bli kjent med folk rundt seg og få nye venner. Genialt altså, vi stortrives virkelig, og har heller ikke sett snurten av det mye omtalte bygdedyret Anonymous poster hash: 11d9b...a70 hvor har dere flyttet hen? Anonymous poster hash: 2f92a...a7d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #33 Skrevet 4. desember 2014 Samme skjedde meg. Bodde 5 år i Nittedal, forferdelig sted. Nå er vi endelig tilbake blandt normale folk. Anonymous poster hash: 4c707...90f hvordan forferdelig? Anonymous poster hash: 2f92a...a7d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #34 Skrevet 4. desember 2014 Jeg synes dette høres litt rart ut faktisk. Oslo er jo en typisk innflytterkommune, "bønda" flytter inn for studier og jobb. Når de blir voksne og etablerer seg med barn, så flytter de ut av byen (dette finnes det statistikker på). Blandt nettverket mitt i en bygd 30 min fra Oslo vil jeg tippe maks 20% er født og oppvokst her. Resten er fra Oslo eller har bodd i Oslo som "mellomstasjon". Kommunene rundt Oslo har jo en enorm befolkningsvekst, så det må være veldig mange fra byene i "utkantsnorge". For øvrig er det ikke mulig å skille de som er født og oppvokst her med de som er fra byen, de er alle imøtekommende, sosiale og dannede folk Har aldri hatt så stort nettverk som da jeg flytter "på landet". Anonymous poster hash: 83b6d...c62
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #35 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes. Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives. Anonymous poster hash: 83b6d...c62
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #36 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes. Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives. Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Vi har flytter fra Oslo til Skedsmo - og for å være dønn ærlig er dette stedet fullt av en gjeng harrytasser!! :/ Anonymous poster hash: 99a8b...71d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #37 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes. Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives. Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Bor på Fjellhamar gitt. Er vel bare det at jeg er et bydyr ☺ Anonymous poster hash: 6d0d2...a65
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #38 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes. Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives. Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Vi har flytter fra Oslo til Skedsmo - og for å være dønn ærlig er dette stedet fullt av en gjeng harrytasser!! :/ Anonymous poster hash: 99a8b...71d Hvor på Skedsmo, Skedsmokorset? Der er det mange harrytasser ja! Og mange av de unge det flytter til Oslo, så det er nok plenty av harrytasser i Oslo og Anonymous poster hash: 83b6d...c62
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #39 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes. Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives. Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Bor på Fjellhamar gitt. Er vel bare det at jeg er et bydyr ☺ Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Misunner deg - har vokst opp på Fjellhamar, elsker det stedet. Men er for dyrt dessverre. Anonymous poster hash: 83b6d...c62
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #40 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes. Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives. Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Bor på Fjellhamar gitt. Er vel bare det at jeg er et bydyr ☺ Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Misunner deg - har vokst opp på Fjellhamar, elsker det stedet. Men er for dyrt dessverre. Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Er dyrt ja. Men vi fikk bedre plass her enn på Majorstua så da ble det sånn. Men bor ikke i en stor villa som en del andre her gjør da. Blakket oss helt på halvparten av en tomannsbolig. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #41 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes. Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives. Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Vi har flytter fra Oslo til Skedsmo - og for å være dønn ærlig er dette stedet fullt av en gjeng harrytasser!! :/ Anonymous poster hash: 99a8b...71d Hvor på Skedsmo, Skedsmokorset? Der er det mange harrytasser ja! Og mange av de unge det flytter til Oslo, så det er nok plenty av harrytasser i Oslo og Anonymous poster hash: 83b6d...c62 [/quote Strømmen!! Anonymous poster hash: 99a8b...71d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #42 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes.Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives.Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Vi har flytter fra Oslo til Skedsmo - og for å være dønn ærlig er dette stedet fullt av en gjeng harrytasser!! :/Anonymous poster hash: 99a8b...71d uff! Er allergisk overfor harrytasser!! Anonymous poster hash: 2f92a...a7d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #43 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes. Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives. Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Vi har flytter fra Oslo til Skedsmo - og for å være dønn ærlig er dette stedet fullt av en gjeng harrytasser!! :/ Anonymous poster hash: 99a8b...71d Hvor på Skedsmo, Skedsmokorset? Der er det mange harrytasser ja! Og mange av de unge det flytter til Oslo, så det er nok plenty av harrytasser i Oslo og Anonymous poster hash: 83b6d...c62 [/quote Strømmen!! Anonymous poster hash: 99a8b...71d Stemmer at det er noen harrytasser i strømmen ja hehe. Men er jo harrytasser overalt da egentlig. Selv om jeg ikke er fan av kjøpesenter så syns jeg strømmen er det beste her i området. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #44 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes.Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives.Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Vi har flytter fra Oslo til Skedsmo - og for å være dønn ærlig er dette stedet fullt av en gjeng harrytasser!! :/Anonymous poster hash: 99a8b...71d uff! Er allergisk overfor harrytasser!! Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Jeg også viser det seg.. Pluss at jeg får litt angst for at mine barn skal bli sånn.. 😂😂 Anonymous poster hash: 99a8b...71d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #45 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes. Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives. Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Vi har flytter fra Oslo til Skedsmo - og for å være dønn ærlig er dette stedet fullt av en gjeng harrytasser!! :/ Anonymous poster hash: 99a8b...71d Hvor på Skedsmo, Skedsmokorset? Der er det mange harrytasser ja! Og mange av de unge det flytter til Oslo, så det er nok plenty av harrytasser i Oslo og Anonymous poster hash: 83b6d...c62 [/quote Strømmen!! Anonymous poster hash: 99a8b...71d Stemmer at det er noen harrytasser i strømmen ja hehe. Men er jo harrytasser overalt da egentlig. Selv om jeg ikke er fan av kjøpesenter så syns jeg strømmen er det beste her i området. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 De er jo overalt 😳 Storsenteret kan jeg like da 😁😁 Anonymous poster hash: 99a8b...71d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #46 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes.Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives.Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Bor på Fjellhamar gitt. Er vel bare det at jeg er et bydyr ☺Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Misunner deg - har vokst opp på Fjellhamar, elsker det stedet. Men er for dyrt dessverre.Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Er dyrt ja. Men vi fikk bedre plass her enn på Majorstua så da ble det sånn. Men bor ikke i en stor villa som en del andre her gjør da. Blakket oss helt på halvparten av en tomannsbolig. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Fjellhamar er dit våre venner fra Oslo skal flytte til.. Blir spennende å se om de kommer å trives da:) Anonymous poster hash: 2f92a...a7d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #47 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes.Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives.Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Vi har flytter fra Oslo til Skedsmo - og for å være dønn ærlig er dette stedet fullt av en gjeng harrytasser!! :/Anonymous poster hash: 99a8b...71d uff! Er allergisk overfor harrytasser!! Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Jeg også viser det seg.. Pluss at jeg får litt angst for at mine barn skal bli sånn.. 😂😂 Anonymous poster hash: 99a8b...71d Men hvorfor valgte dere Strømmen? Strømmen er jo kjent for å være harry selv for oss på "bøgda" Ikke er husene der spesielt billige heller, hvorfor flyttet dere ikke lenger ut? Anonymous poster hash: 83b6d...c62
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #48 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes.Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives.Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Vi har flytter fra Oslo til Skedsmo - og for å være dønn ærlig er dette stedet fullt av en gjeng harrytasser!! :/Anonymous poster hash: 99a8b...71d uff! Er allergisk overfor harrytasser!!Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Jeg også viser det seg.. Pluss at jeg får litt angst for at mine barn skal bli sånn.. Anonymous poster hash: 99a8b...71d word! Anonymous poster hash: 2f92a...a7d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #49 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes.Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives.Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Vi har flytter fra Oslo til Skedsmo - og for å være dønn ærlig er dette stedet fullt av en gjeng harrytasser!! :/Anonymous poster hash: 99a8b...71d uff! Er allergisk overfor harrytasser!! Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Jeg også viser det seg.. Pluss at jeg får litt angst for at mine barn skal bli sånn.. 😂😂 Anonymous poster hash: 99a8b...71d Men hvorfor valgte dere Strømmen? Strømmen er jo kjent for å være harry selv for oss på "bøgda" Ikke er husene der spesielt billige heller, hvorfor flyttet dere ikke lenger ut? Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Fordi vi fant drømmehuset + at vi tenkte at det jo må finnes normale folk innimellom harrytassene.. 😂😂 Anonymous poster hash: 99a8b...71d
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2014 #50 Skrevet 4. desember 2014 Jeg kunne skrevet dette innlegget. Flyttet fra byen for 1,5 år siden etter å ha bodd der i 7 år. Nå bor vi riktignok kun 15 min utenfor sentrum men landlig til. Vanskelig å bli kjent med folk her og jeg rømmer stort sett inn til byen ved første anledning. Må innrømme at så fort barnet er ferdig med ungdomsskolen så nærer det tilbake til byen. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 En plass i Rogaland?Anonymous poster hash: 8620c...02f Nei Oslo.Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 hvor har du flyttet til? Vi vurderte Oppegård da vi solgte leilighet i byen men fikk skrekk og da ble det rekkehus på Østensjø istedet Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Lørenskog. Så tar jo bare 15 min med bil inn til byen. Men er noe helt annet å bo her enn der vi bodde. Anonymous poster hash: 6d0d2...a65 Men Lørenskog er ikke akkurat "bygda" da... Det kan regnes som drabantby til Oslo, og bor du nedi sentrum så skjønner jeg at du mistrives, er jo bare blokker, kjøpesentre og trafikk der. Hadde du flytta til Fjellhamar eller enda lengre ut så hadde det kanskje vært annerledes.Men alle steder har sine gode og dårlige sider, og folk kan mistrives et sted andre trives.Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Vi har flytter fra Oslo til Skedsmo - og for å være dønn ærlig er dette stedet fullt av en gjeng harrytasser!! :/Anonymous poster hash: 99a8b...71d uff! Er allergisk overfor harrytasser!!Anonymous poster hash: 2f92a...a7d Jeg også viser det seg.. Pluss at jeg får litt angst for at mine barn skal bli sånn.. Anonymous poster hash: 99a8b...71d Men hvorfor valgte dere Strømmen? Strømmen er jo kjent for å være harry selv for oss på "bøgda" Ikke er husene der spesielt billige heller, hvorfor flyttet dere ikke lenger ut?Anonymous poster hash: 83b6d...c62 Fordi vi fant drømmehuset + at vi tenkte at det jo må finnes normale folk innimellom harrytassene.. Anonymous poster hash: 99a8b...71d gjør der det da? Eller er det mest harrytasser? Anonymous poster hash: 2f92a...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå