Gå til innhold

Hvor tidllig testet du positivt ? HJELP?!

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig testet du positivt..?? Jeg hadde en mensenlignende blødning den (9-12november) Men det var brunt/svart blod (noe alle sier er gammelt blod) Prøvde bestille time hos legen i går, men enda ikke fått svar på når timen blir satt..
Jeg har flere ganger hatt ubeskyttet samleie den siste tiden.. Siste ubeskyttet samleie var for 10 dager siden..(23.november) Hvor tidlig tror dere jeg kan ta en test..??? Aner ikke når mensen min skal være pga jeg sluttet med p-pillene mine denne måndten

Fortsetter under...

Siden syklusene hos kvinner er forskjellige, vil jeg anbefale deg å vente til mandag å se om du får mens.

Hvis du ikke får mens på mandag, så kan du kjøpe en test og ta den på tirsdags morgen.

Det er veldig viktig å bruke morgenurinen, les også bruksanvisningen veldig nøye før du eventuelt tester deg.

Ettersom du nettopp har sluttet på p-pillen så er hormonene i forandring og kroppen kan oppføre seg merkelig.

Ikke stress enda, vent til mandag tenker jeg :)

Siden syklusene hos kvinner er forskjellige, vil jeg anbefale deg å vente til mandag å se om du får mens.

Hvis du ikke får mens på mandag, så kan du kjøpe en test og ta den på tirsdags morgen.

Det er veldig viktig å bruke morgenurinen, les også bruksanvisningen veldig nøye før du eventuelt tester deg.

Ettersom du nettopp har sluttet på p-pillen så er hormonene i forandring og kroppen kan oppføre seg merkelig.

Ja tenkte jeg skulle ta en test på lørdagen, tenker kanskje jeg skal ut med noen venniner på lørdagskvelden.. Men er redd for alkoholen tilfølle jeg skal være gravid.. Så jeg tar en test lørdag, og en torsdag. 

Ja tenkte jeg skulle ta en test på lørdagen, tenker kanskje jeg skal ut med noen venniner på lørdagskvelden.. Men er redd for alkoholen tilfølle jeg skal være gravid.. Så jeg tar en test lørdag, og en torsdag. 

Ja gjør det! :)

Bedre å være på den sikre siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...